۰ نفر
۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷

ایسنا نوشت:

خودرو سايپا 111 كه كم‌تر از دو سال از عرضه آن به بازار مي‌گذرد، مدتي است كه در بازار و به‌ويژه نمايندگي‌هاي فروش سايپا كم‌ياب شده است.

در پيگيري‌هاي انجام شده، يكي از مسئولان مديريت بازاريابي و فروش گروه سايپا در خصوص علل كمبود اين خودرو در بازار و نمايندگي‌ها، دليل كمبود اين خودرو را تقاضاي بالا براي آن در مقابل پيش‌بيني‌هاي شركت سايپا عنوان كرد.

 سايپا با هدف نزديك كردن محصولات پرايد به استاندارهاي روز جهان، توليد اين خودرو در قالب پلت فرم ايكس100 را از اواخر سال گذشته آغاز كرده است.

پروژه ايكس100 بر اساس ارتقاي سطح ايمني در حوزه تصادف‌ها در قسمتهاي جلو و عقب و قسمت‌هاي جانبي خودرو و همچنين ارتقاي استاندراد سيستم روشنائي خودرو و تزئينات داخلي متمركز و عرضه شده است كه بر اين اساس بدنه خودرو در نواحي كفي، ستونهاي جانبي، ركابها، ريلهاي سقفي و كفي، درهاي جانبي و ناحيه جلوي پاي راننده تقويت شده‌اند و در ضربات ناشي از تصادفات ايمن‌تر از گذشته عمل مي‌كنند.

طبق اعلام اين شركت، شاخصه‌هايي كه سايپا111 را در برابر ديگر محصولات خانواده ايكس100 پرطرفدار كرده است، زيبايي خاص و مصرف پائين سوخت و سهولت انجام تغييرات دلخواه خريداران بوده كه به واسطه اين مزيت اشتياق خريد اين خودرو در جوانان به وجود آمده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    27 11
    فکر میکردم اسمس هست هاش پک
    • نیما IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
      3 0
      هاچ بک به معنی گوژپشت
  • بدون نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    78 2
    پرايد و استاندارد جهاني عجب جك مسخره اي حتما با استاندارد گينه بيسااو سنجيده شده حالا خوبه تو پرايد هاچبك اگه از عقب تصادف كنه هر كه عقب نشسته يا به ديار باقي ميشتابه يا قطع نخاع ميشه ديگه نميگين مردم اونو از روي اجبار ميخرن
    • فرید IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
      9 0
      من موندم اگر این محصولات استاندارد و حافظ جان سرنشینان هستش چرا مسولین و خانوادهاشون از این محصولات ایمن و زییییییبببا استفاده نمیکنن.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    9 0
    بهتره راجب فاصله اسباب بازي ذكر شده با استاندارد روز دنيا سخني نگيم به همون بسنده كنيد كه كميابه ....
  • ebi IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    4 1
    خب اون همه پراید که تو سایپا داره خاک می خوره رو بدنشونو وردارین به قول خودتون هاچ بک کنین بدین مردم. لا اقل اونا هم فروش میرن ازین ورم کمبود هاچ بک جبران میشه.
  • salan IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    5 8
    پراید در تمامی مدل ها ، خودرویی کم مصرف و کم هزینه برای خانواده های ایرانی و خودرویی با سهولت پارک کردن در معابر شهری در مدل هاچ بک . نکته مهم در خودروی پراید ضعف ایمنی و کم بودن وزن آن است ، با این تفاسیر ، خودروی پراید ، خودرویی ایده ال است اما فقط برای داخل شهر .
  • مهسا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    4 1
    من که 3 ماهه 111 ثبت نام کردم به من گفتن آبان تحویلت میدیم ولی الان که 24 آذره ازش خبری نیست. هر وقت که زنگ میزنم میگن صبر کنید. باشه من صبر میکنم ولی تا کی؟