در ارزیابی مشتریان ایرانی از نحوه فروش خودرو توسط عرضه کنندگان خودرو در کشور تولیدکنندگان از واردکنندگان عقب افتادند.

نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از فروش خودروهای سواری که برای هفتمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شده، نشان می دهد در چهار شاخص اصلی«اطلاع رسانی و پاسخگویی»،« توجه به خواسته مشتری»،»هزینه و زمان صرف شده » و«وضعیت وشرایط تحویل خودرو» در بین شرکتهای عرضه کنندگان خودروی سواری مشتریان از وارد کنندگان خودروها بیش از تولید کنندگان داخلی رضایت دارند.
در این تحقیق 12 شرکت عرضه کننده خودرو در زمینه فروش خودرو های سواری با بهره گیری از روش های علمی در شش ماهه نخست سال جاری مورد ارزیابی قرار گفته اند و در مجموع برای جمع آوری این اطلاعات با 94 هزار و 416 نفر از خریداران خودروهای سواری در زمینه فروش مصاحبه شده است.

 


/22231
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    6 0
    دراین گزارش اگر منظورتان خودرو سازهای داخلی مثل ایران خودرو است که به استحضار میرسانم این شرکت با نیروهای با تجربه خود دعوا دارد واعتقادی به استفاده از این نیرو ها را ندارد وبا تعویض هر مدیر عاملی چند اتوبوس مدیر وارد این شرکت شده اند که حالا حالا هم قصد ندارند برن در اینده نه چندان دور منتظر شگفتی در خورو سازهای داخلی باشید وصد در صد وارد کننده ها موفق هستند
  • montaseri IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    8 1
    سلام ايران خودرو چطوري رتبه سوم رو گرفته با اين محصولات از رده خارجش من با پارس در مورخه 1390/09/10 ترمز زدم ترمز abs قفل كرد ومنجر به چپ شدن ماشين و خسارت شد آيا مرجعي براي جلوگيري از ضايع شدن حق من وجود داره!!!! البته كه نه
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    5 0
    این ماشین ها چند سال دیگه که دست دوم شدند کی می خواد بهشون خدمات بده؟
  • mojtaba IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    4 0
    من یک مگان خردیدم و هنگام تحویل دیدم ایرادات اساسی دارد که از تحویل آن خوداری کردم لیکن بعد از چند ماه از موعد تحویل هنوز ماشین دیگری به جای آن نداده اند و پارس خودرو اصرار دارد که این ماشین را تعمیر و باید آن را من تحویل بگیرم هیچ کسی هم نیست که به داد ما مشتریان برسد اخر این هم شد مشتری مداری حالا اگر کسی از اینکه راهکار به من نشان دهد ممنون میشوم راهنمایی کنید