شرایط ثبت نام بازنشستگان جامانده از بیمه طلایی اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین دیروز تفاهم نامه بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی و رییس کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه ایران امضا شد.
اما برخی بازنشستگان هنوز موفق به ثبت نام برای این بیمه نشده اند.از همین رو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان بازنشسته‌ای که در دوره قبل در طرح بیمه طلایی ثبت نام نکرده بودند از هفته آینده با باز شدن سایت مربوط به این بیمه می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
دکتر نامدار عبدالهیان در گفت وگو با مهر با بیان اینکه حدود 650 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته و خانواده هایشان در طرح بیمه طلایی در دوره قبل ثبت نام کرده اند، گفت: سایت ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته هفته آینده برای آن دست از افرادی که ثبت نام نکرده بودند بار دیگر باز می شود تا نسبت به اعلام درخواست خود برای تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه اقدام کنند.
وی افزود: حتی ممکن است افرادی باشند که بخواهند از تحت پوشش قرار گرفتن "بیمه طلایی ایران" انصراف دهند که با باز شدن سایت این امکان برای آنها فراهم می شود که البته پیش بینی ما این است که این اتفاق نیفتد.
عبدالهیان درباره میزان حق بیمه فرهنگیان بازنشسته که از حقوق آنها کسر می شود گفت: طبیعی است که مقدار آن به دلیل شرایط جسمی بازنشستگان از فرهنگیان عادی بالاتر است اما چندان چشمگیر نیست.
به گفته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش هم اکنون بابت بیمه طلایی از حقوق فرهنگیان عادی هفت هزار تومان کسر می شود.
47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    2 0
    افتضاههههههههههههههههههههههههههه
  • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    1 3
    من قبلا برای بیمه طلائی در سایت بیمه اتیه سازان حافظ ثبت نام کردهام(شماره پیگیری 100056921) آیا مجددا نیاز به ثبت نام هست یا نه؟ پاسخ سریع مورد تقاضا است
  • یک بازنشسته IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    0 0
    با سلام ببخشید من اسفند ماه سال 90 اقدام به ثبت نام بیمه طلایی کردم ولی جوابی نگرفتم میخواستم بپرسم حالا یعنی شهریورماه 91 میتوانم ثبت نام بیمه طلایی را انجام دهم با تشکر؟