سازمان لیگ به سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تذکر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید استیلی و امیر قلعه‌نویی روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت نکردند و دستیاران خود را برای پاسخگویی به خبرنگاران، به سالن کنفرانس فرستادند. بی‌توجهی این دو سرمربی نسبت به کنفرانس مطبوعاتی باعث شد سازمان لیگ برای آن‌ها تذکر کتبی بفرستد که دیگر دستیاران خود را به کنفرانس نفرستند. عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در مورد این موضوع می‌گوید: «ما برای هر دو سرمربی تذکر کتبی فرستاده‌ایم که نباید نسبت به کنفرانس‌های قبل از بازی بی‌توجه باشند. ما از خبرنگاران می‌خواهیم کنار زمین سراغ بازیکنان نروند تا مانع صحبت‌های بازیکنان در مواقع عصبانیت آن‌ها شویم. از خبرنگاران خواسته‌ایم فقط در سالن کنفرانس با افراد مصاحبه کنند. بنابراین مربیان هم نمی‌توانند به این کنفرانس‌ها بی‌توجه باشند و در آن‌ها شرکت نکنند.»
عزیز محمدی در مورد این‌که چه کاری می‌شود انجام داد تا مربیان نسبت به کنفرانس‌های قبل از بازی بی‌توجه نباشند هم می‌گوید: «در کشورهایی که فوتبال حرفه‌ای دارند، مربیانی که در کنفرانس شرکت نمی‌کنند جریمه می‌شوند و مقداری از قرارداد آن‌ها کسر می‌شود. ما هم باید به همین سمت حرکت کنیم و به جایی برسیم که مربیان در صورت شرکت نکردن در کنفرانس مطبوعاتی، جریمه شوند.»
43 43
کد مطلب 187720

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین