کارگردان مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» در ادامه اظهار نظرات اخیرش در مورد بازیگران اسامی تعدادی از بازیگران و کارگردانان را به عنوان سینماگران سالم مطرح کرد.

فرج‌الله سلحشور در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، درباره معیاری انتخاب بازیگر سالم  برای حضور در آثارش، گفت: « بچه‌هایی که با ما بودند می‌دانند ما سعی خودمان را می‌کردیم افراد سالمی وارد گروه شوند؛ البته براساس برداشت از ظاهر افراد. انصافا از بازیگران راضی بودیم و بازیگران چه زن چه مرد بچه‌های خوبی بودند. غیر از این، سعی کردیم محیط سالمی فراهم کنیم و فضا آنقدر آلوده نباشد که هر مرد و هر زنی در هر گوشه‌ای که دلشان خواست با هم بگو بخند داشته باشند.»
 
او در مورد چگونگی تشخیص بازیگر سالم از غیرسالم هم گفت: «براساس ظاهر. از افراد می‌شنویم فلانی بازیگر خوبی است و وقتی هم سر کار آمد دیدیم جلف و سبک نیست، براین اساس انتخاب می‌شود. در سریال حضرت موسی در این مورد بیشتر دقت خواهیم کرد. با اینکه در مورد بازیگران «یوسف پیامبر» خیلی تحقیق نکردیم، اما بازیگرانی که نصیبمان شدند زن‌‌ها و مردهای خوبی بودند.»
 
او اظهار داشت: «قریب به اتفاق بازیگران زن ما در سریال «حضرت یوسف» مثل خانم معصومی، خانم ریاحی، خانم حمیدی، خانم بلوکات، خانم سرمدی، خانم مرتضوی، خانم ثمری و همه‌شان انصافا بازیگرانی بودند که از آنان راضی بودیم و خطایی یا بگو بخند با آقایان یا بگو بخند با خودشان جلوی آقایان از آن‌ها ندیدیم.»
 
او در مورد دیگر بازیگران زن سالم سینما گفت: «خانم تیموریان، خانم گلاب آدینه و خیلی خانم‌های دیگر... زیادند. من آن‌ها را خانم‌های خوب و محترمه و با ارزشی برای سینما می‌دانم.»
 
متن کامل گفت و گوی سلحشور با خبرآنلاین به زودی منتشر خواهد شد.
 
57243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    107 5
    بابا این بنده خدا اینقدرها هم مهم نیست ها.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    81 7
    دیدگاه ایشان عجیب شبیه خانم رجبی است.
  • بدون نام DE ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    90 6
    ای کاش پس از اینهمه فیلم هائی که در مورد پیامبران عظیم الشان ساختند و میلیاردها دریافت کردند، قدری هم از صفات و سلوک این بزرگان می آموختند و میدانستند که تهمت و افترا زدن بدیگران بخصوص به افرادی که همه کارشناسان میدانند با چه مشکلاتی از همه سو روبرو هستند چه گناه بزرگی است.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
      5 23
      ایشان تهمت نزده اند ملاکها را گفته اند اینقدر از انتقادهایی که به بعضی از رفتارهای ناپسند در عرصه هنر کرده اند بر آشفته نشوید . مگر نه اینکه خانم به اصطلاح هنرمندی که مدتی پیش مقیم فرانسه شد تازگیها در فیلمهای آنچنانی با آن صحنه های مفتضح و خجالت آور بازی میکند و میگوید که از حجاب متنفر است . یا یکی دیگر از آنها به دامان فرعون زمان رفت و با کشف حجاب گفت برای همبستگی با مردم به دامن دشمن پناه برده سلحشور از این زنها انتقاد کرده اند .آنهایی که میخواهند براساس معیارهای مورد ستایش فرهنگ منحط غربیها و به نام آزادی غربی روزگار بگذرانند معلوم است که ارزشهای زنان پاک رفتار را نمی پسندند این آزادی را که غربیها در بوق و کرنا کرده اند آزادی هوای نفس است در مقابل فرامین الهی .
    • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
      3 9
      یکی دیگر از معیارهای انبیا این است که زنان در مقابل نامحرمان خود را برهنه نکنند و به ویژه در دین اسلام زنان به حفظ پوشش کامل امر شده اند و یا در نزد مردان با صدای نرم و نازک ( به اصطلاح امروزیها با طنازی ) حرف نزنند چرا معیارهایی را که مخالف امیال بعضیهاست ذکر نمیکنید
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    9 56
    خوب خوبه که. آفرین به سلحشور . اتفاقا به نظر من نجیب ترین بازیگران هنرمند ترینشان هم هستند. این یک اصل کلی است که آدم های خوب در همه ی ابعاد با ارزشترند.
  • بدون نام IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    14 2
    امیدوارم هیچ بگو و بخندی در زندگی برای شما پیش نیاید که گناهکار شوید
  • ابراهيم IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    18 2
    مثل خانم ناظم ها حرف ميزنه ، به نظر من هدر دادن پول بيت المال از تخصصهاى اين بنده خداست مگه قحط الرجال كارگردان اومده ؟
  • قلی ملکی AU ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    14 1
    مشکل دقیقا از همینجا آغاز شد که خواستیم همه رو اصلاح کنیم ولی نمیدونستیم که خودمون اولین کسی هستیم که نیاز به اصلاح شدن داریم اون هم چیزی نیست جز نوع نگاهمون به باقی افراد به خصوص زنان
  • دانشجوی روانپزشکی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    22 1
    ایکاش معیارهای شناسایی کارگردان سالم (از نظر عقلی)، هر چه زودتر اعلام بشه
  • DEnnIES IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    2 8
    اولا شما به حدی می ترسید که اسم خودتونم نزدید دوما به این خانومی که خیلی بهش علاقه دارید ( خانم افشار) برن سوره های نور ایات 30 - 31 و سوره احزاب 59 رو بخونن تا شاید یاد بگیرن که معنی حجاب چیه که بعد نیان وقتی بهشون میگین حجابتون رو رعایت کنید برگردن بگن شما یه ایه بیارید که توش به حجاب اشاره کرده باشه - حرف علما برای ما مهم نیست
  • پری IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 0
    خوب هر کس روش خودشو داره دیگه باید به عقاید و. نظرات همدیگه احترام بذاریم حالا آقای سلحشور میخواد اینجوری بازیگراشو انتخاب کنه ماهم باید به عقیدشون احترام بذاریم