خبرگزاری مهر نوشت:

پسر جوان که در انتقامی کور دوستش را در کرج به قتل رسانده بود پس از چهار ماه از جنایت ، در جزیره قشم دستگیر شد.
کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز 23 تیر امسال در جریان قتل پسر جوانی در کرج قرار گرفتند. پس از حضور تیم جنایی در محل مشخص شد مقتول به نام بهرام 22 ساله زمانی که در خانه تنها بوده با ضربه های کارد از پا درآمده است. با توجه به اینکه وسیله ای از خانه سرقت نشده بود و آثاری از ورود به زور بر روی در نبود تیم جنایی احتمال دادند مقتول قربانی انتقام فردی آشنا شده است. در ادامه تحقیقات ماموران به یکی از دوستان بهرام به نام شهاب مشکوک شده و زمانی که به خانه او رفتند دریافتند متهم همزمان با این جنایت ناپدید شده است. پس از گذشت چهار ماه از جنایت مخفیگاه قاتل فراری در جزیره قشم شناسایی شد و کارآگاهان او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
متهم در بازجویی های مقدماتی منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: با مشاهده عکس دختر مورد علاقه ام در گوشی تلفن همراه بهرام تصور کردم آنها ارتباط پنهانی دارند. به همین خاطر با طرح نقشه ای به خانه اش رفته و او را با ضربه های کارد کشتم. پسر جنایتکار پس از اعتراف به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    79 3
    واقعا به نظرم نيازه که يه بررسي بکنن که چرا جوان هاي ما به همين راحتي و با کمترين توجيه اقدام به قتل ميکنن . آيا اين به خاطر خشن شدن جامعه و پائين آمدن آستانه تحمل و منطق آدمها به دليل مشکلات اجتماعي و اقتصادي در جامعه نيست ؟
    • حسین IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
      5 2
      معلومه که نه این که اون آدم عکس های دختر مورد علاقه اش را در گوشی کسی دیگری دیده ربطی به مسئله اقتصاد داره ؟ این که در کشور در زمینه اقتصادی مشکل وجود دارد مشخص است ولی این مسئله مربوط به فرهنگ نادرست و عدم تربیت صحیح فرد و ... دارد نه اقتصاد
  • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    5 0
    چرا وقتی کسی را به جرم قتل قصاص می کنند درس عبرت برای بقیه نیست؟اشکال در کجاست؟
  • فهیمه ف ک IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    11 1
    8سال جنگ بود. 8 سال بمباران و دربدری از این شهر به اون شهر. پدر و مادرها با اون اعصاب این چنین بچه هایی ازشون در میاد. الان هم در زمان صلح جنگ اعصاب داریم{ترس از سفره خالی "‌" ناامیدی جوانان""بیکاری واعتیاد} تورم لجام گسیخته و قس الی هذا.. ! اقا سلامت جامعه رفت ..خدا بیامرزش. در ضمن خبر انلاین جیگر خواهش میکنم مثل قبلا" کامنت ها رو بذارید! من 4تا میفرستم 2 تاشو لحاظ میکنید!
  • کاشیان IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    4 2
    مشکلات اقتصادی چه ربطی به این قتل داره؟؟ 1 فردی واسه اینکه فکر کرده دختر مورد علاقش با دوستش رابطه داره اونو کشته. به مسایل اقتصادی ربط نداشت خانواده ها باید بیشتر مراقب باشن . یا علی
  • مايك IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    6 0
    دوستشو كشت اما دوست دخترشو آزاد گذاشت؟