یک نمایش موزیکال بر اساس فیلم سینمایی «راکی» با حمایت سیلوستر استالونه در آلمان روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، سیلوستر استالونه با دو برادر بوکسور به نام‌های ولادیمیر و ویتالی کلیتشکو همراه شده تا نمایش موزیکال «راکی» را بسازد. این دو برادر قهرمان مسابقات جهانی بوکس هستند.
 
استالونه که سال 1976 با همین فیلم به شهرت رسید، گفت: «از دیدن دوباره زنده شدن این داستان روی صحنه تئاتر و در قالب موزیکال احساس افتخار می‌کنم.»
 
نمایش «راکی» نوامبر سال آینده در هامبورگ روی صحنه می‌رود. هنوز بازیگران نمایش انتخاب نشده‌اند. نیویورک تایمز پیشتر گفته بود این نسخه تئاتری در برادوی هم روی صحنه می‌رود.

برادران کلیتشکو به همراه استالونه تهیه‌کننده نمایش هستند و وظیفه آموزش حرکات رزمی و مهارت‌های مشت‌زنی به بازیگران را هم برعهده دارند. متن نمایش با الهام از لحن احساساتی آثار نمایشی اندرو لوید وبر نوشته می‌شود، چراکه به نظر استالونه «راکی» یک داستان عاشقانه است.


جلسه مطبوعاتی معرفی نمایش «راکی: موزیکال» 
ولادیمیر که در ماه ژوئیه دیوید هی، بوکسور معروف را شکست داد، گفت: «دیدن سیلوستر استالونه در کودکی در همین فیلم «راکی» دلیل علاقه من و برادرم به بوکس شد.» تاکنون پنج دنباله بر «راکی» ساخته شده است.
 
قرار است توماس میهن، کارگردان قدیمی برادوی که موزیکال «تهیه‌کننده‌ها» را روی صحنه برده متن «راکی: موزیکال» را بنویسد و خودش هم آن را کارگردانی کند. ترانه‌های این اثر را هم لین آرنز و استفن فلاهرتی که هر دو برنده جایزه تونی هستند می‌نویسند.
 
در نسخه موزیکال این داستان پر هیجان و تحرک قطعاتی از موسیقی خود فیلم از جمله «حالا پرواز می‌کنم»، «چشم ببر» و «تو را پس می‌گیرم» استفاده می‌شود.
 
«راکی» برنده سه جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد. در آن سال «همه مردان رئیس جمهور» و «راننده تاکسی» رقیب‌های «راکی» بودند.
 
بودجه تولید این نمایش 15 میلیون دلار است.
 
بی‌بی‌سی / 21 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =