۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱

در این کشور حرف «بی‌ربط» زدن بسیار متداول شده و سخنرانی جذاب نویسنده در یک جلسه خاص، سال‌ها بعد مورد توجه دانشگاهیان قرار می‌گیرد و دانشگاه پرینستون هم اقدام به چاپ آن می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «درباره حرف مفت» نوشته هری فرانکفورت با ترجمه الهه هاشمی حائری در 64 صفحه با قیمت 2750 تومان از سوی انتشارات علم منتشر شد.

 

کتاب «حرف مفت» نوشته یکی از استادان به نام فلسفه اخلاقیات در دانشگاه پرینستون آمریکا است. پروفسور «فرانکفورت» مدعی است که در جامعه آمریکا حرف «بی‌ربط» زدن بسیار متداول شده و در این زمینه یک سخنرانی ایراد می‌کند که سال‌ها بعد بسیار مورد توجه دانشگاهیان قرار می‌گیرد و دانشگاه پرینستون هم اقدام به چاپ آن در قالب کتاب می‌کند.

 

در معرفی این کتاب آمده است: «این کتاب در آمریکا با فروش چشم‌گیری روبرو شد. بدیهی است که نویسنده راجع به جامعه آمریکا چنین اثری را به رشته تحریر درآورده و چون در آغاز فقط در قالب یک سخنرانی بوده است، امیدی به موفقیت آن نداشته... در جامعه آمریکا و به خصوص جوامع کوچک‌تر در ارتباط با عرضه کالاهای گوناگون این سخنرانی واقعا «به جا» و مثبت بوده است. در هر حال این سخنرانی «مختص» جامعه آمریکاست و شاید در جوامع دیگر چندان محلی از اعراب نداشته باشد.»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =