فارس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده روی سکوها گفت: اجازه نمی‌دهم هرکسی بخواهد این و آن را خراب کند و مقابل همه آنها می‌ایستم.
محمد رویانیان گفت: با توجه به اینکه با سپاهان در خانه بازی می‌کردیم باید این بازی را می‌بردیم. البته سپاهان تیمی است که قهرمان آسیا را شکست داده و در واقع قهرمان آسیا است. این تیم دو سال پیاپی قهرمان ایران بوده و تیمی بسیار قوی است. دوست داشتیم آنها را ببریم چون احتیاج به برد داشتیم اما نشد.
وی در پاسخ به این سؤال که استیلی اعلام کرده چند بار با شما حرف زده که از این تیم برود اما شما مخالفت کردید با خنده گفت: این بار اگر با من حرف بزند می‌گویم برود.
رویانیان در خصوص نارضایتی هواداران و خطی بودن شعارها گفت: به هیچ عنوان قبول ندارم هواداران پرسپولیس این تیم را تضعیف می‌کنند. تا آخر عمرم هم این حرف را می‌زنم. ممکن است برخی از این هواداران جوان باشند و احساسات خود را نشان دهند. این نظر من است اما به نظر من اینها اصلا هوادار ما نیستند. تعدادی هستند که می‌خواهند تیم را خراب کنند. راهی برای آنها پیدا کردیم و چاره‌ای اندیشیده‌ایم و خواهیم اندیشید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اینها قبلا هم این کارها را می‌کردند اما باید این مسائل را ریشه‌کن کنیم. معنی ندارد که یک عده این کار را انجام دهند. متأسفانه بعضی‌ها در باشگاه با بعضی‌ها بسته‌اند. البته چند سال است که این طور است و ما باید آن را ریشه‌کن کنیم که من این کار را می‌کنم. خوشبختانه پایشان را از باشگاه بریده‌ایم. به یکسری از آنها هم گفته‌ام آزمایش پزشکی بدهند که دیگر رفتند و نیامدند.
رویانیان ادامه داد: برای بقیه هم صد در صد پرونده تشکیل می دهیم و رفتارهایشان را کنترل می‌کنیم. برنامه‌ای داریم که از همه مسائل فیلمبرداری کنیم تا همه چیز را کنترل کنیم. من معتقدم نباید بی‌ادبی شود و باید به یک مربی احترام گذاشت.
وی یادآور شد: همین‌ها زشت‌ترین برخورد را با دایی داشتند. دو تا از لیدرها تیر شدند تا دایی را آنطور تهدید کنند. آن موقع که آن اتفاق برای دایی افتاد به عنوان یک ایرانی به من برخورد. اینها سرمایه‌های فوتبال ما هستند. استیلی و دایی ارزشمند هستند. من اجازه نمی دهم هرکسی بخواهد این و آن را خراب کند؛ تا ابد اجازه نمی‌دهم. من مدیرعاملی هستم که تحت تأثیرات تخریب‌های کسی قرار نمی گیرم. همه ما برای یک مملکت هستیم و باید حرمت‌ها حفظ شود. البته ما هم ایرادهایی داریم که باید آن را برطرف کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ این سؤال که چرا 95 هزار صندلی و سکوی ورزشگاه آزادی در دیدار برابر سپاهان خالی بوده گفت: شرایط آب و هوایی و تغییر روز بازی باعث شد به جای جمعه بازی شنبه برگزار شود. جمعه تعطیل بود و همه می‌توانستند به ورزشگاه بیایند اما شنبه امکان نداشت هرکسی به ورزشگاه بیاید.
رویاینان عنوان کرد: پرسپولیس با یک برد تکان می‌خورد و به بالای جدول می‌آید و آن وقت هواداران ما می آیند چون همه آنها مرد هستند. من از هواداران می خواهم حرف این و آن را گوش ندهند و محکم باشند. ما با هم پیروز می‌شویم و سپس بلند می‌شویم و مشکلات پرسپولیس را حل می‌کنیم. در این مدت من دیدم مشکلات پرسپولیس محصول چند سال بی برنامگی بوده است.
وی در پاسخ این سؤال که اعتراضی به برنامه‌های سازمان لیگ ندارد گفت: آنها هم زحمت می‌کشند البته پرسپولیس ضربه خورده اما باید با انگیزه‌تر این مشکلات را برطرف کنیم.
رویانیان در خصوص قضاوت فغانی در بازی مقابل سپاهان گفت: داور بازی روز گذشته داوری بود که با خانواده است و یکی از داوران بین‌المللی ماست و بازی‌های زیادی را سوت زده اما نمی‌دانم چرا با ما این کار را کرد. نوروزی بازیکن باادب و خوبی است. ما انتظار داشتیم داور ضمن رعایت قانون در برخوردهای خود نیز بازیکنان را درک کند. جا دارد از سازمان لیگ و کمیته داوران بابت زحماتشان تشکر کنم که زحمات زیادی کشیده‌اند تا روز آخر هم این حرف را می‌زنم اما به ما فشارهایی آورده‌اند که اصلا خوب نیست.
مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: وقتی بازیکن ما به داور می گوید برو بابا و سپس داور به او می‌گوید شکمت برود این صحیح نیست. ما ایشان را دوست داریم و احترام کمیته داوران را همیشه نگه می‌داریم اما بالاغیرتا دوست داریم به داوری بازی پرسپولیس و سپاهان رسیدگی کنند. این بازی انصافا نیاز به بررسی بیشتر دارد چون به ما ظلم شده اما من باز هم تأکید می کنم همیشه باید احترام داوران را نگه داشت.
رویانیان درباره پرونده شیث رضایی و نصرتی گفت: کمیته انضباطی باید نظر خود را اعلام کند .این دو بازیکن با من قرارداد دارند و باشگاه پرسپولیس باید برای آنها تصمیم بگیرد که گرفت. حالا باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی برای آنها می‌گیرد چون ما هم باید تابع رأی بزرگترها باشیم.
وی در پایان درباره میثاق معمارزاده گفت: خیلی‌ها باید رفتار خود را درست کنند. رفتار غیرحرفه‌ای و عصبانیت برای ما فایده‌ای ندارد. باید بدانیم به تیمی که در آن بازی می‌کنیم باید احترام بگذاریم چون مربی تشخیص داده که این اتفاق نیفتد. پس او حق دارد برخورد کند. واقعا بد است که این برخوردها در تیمی دیده شود.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =