۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۷

روزنامه شرق نوشت:

جنایت میدان‌کاج سعادت‌آباد این‌بار در خیابان شریعتی تهران تکرار شد و مردی به خاطر رقابت عشقی با مردی دیگر او را با ضربات چاقو به قتل رساند.
در جنایت میدان‌کاج که آبان سال گذشته رخ‌داد مردی به نام یعقوب وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش با مردی دیگر به نام محمدرضا نیز رابطه دارد با وی قرار گذاشت و او را در محل حادثه با ضربات چاقو کشت. یعقوب بعد از دستگیری و محاکمه به قصاص در ملاء‌عام محکوم و حکم وی زمستان همان سال اجرا شد. این‌بار نیز مردی به نام آیدین با همین انگیزه و همین شیوه دست خود را به خون‌آلوده کرد اما این پرونده پایانی متفاوت داشت. چراکه متهم قبل از دستگیری به زندگی خودش پایان داد.
شامگاه پنجشنبه هفته گذشته افرادی که از تقاطع خیابان شریعتی و خیابان دولت می‌گذشتند، شاهد نزاع دو جوان بودند یکی از این دو، چاقو در دست داشت و ضرباتی را به‌طرف مقابل وارد کرد، دقایقی بعد موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده شد و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان به دستور بازپرس شاهنگیان- بازپرس ویژه قتل تهران- به محل جنایت رفتند تا در این رابطه تحقیق کنند.

آنها فهمیدند مقتول پسر جوانی به نام محسن است که به دلیل اصابت چاقو به نقاط حساس بدن و خونریزی شدید جان‌باخته است. در حالی که ضارب از محل گریخته بود، کارآگاهان سعی کردند با تحقیقات میدانی ردی از او به دست آورند اما این کار نتیجه‌ای دربرنداشت و کارآگاهان همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دادند که پسر جوانی نزد آنها رفت و خبر داد از دوستان محسن است و قاتل را می‌شناسد.
این جوان که خودش نیز زخمی شده بود به کارآگاهان گفت: «محسن با زنی رابطه داشت و چند روز قبل فهمید آن زن با پسری به نام آیدین نیز دوست است. آنها به این دلیل که درباره این موضوع با هم صحبت کنند قرار ملاقات گذاشتند، من هم همراه محسن رفتم در آنجا آیدین را دیدیم و بین او و دوستم مشاجره‌ای درگرفت. با بالاگرفتن درگیری آیدین با چاقو به من حمله کرد و ضربه‌ای زد در این هنگام محسن، آیدین را گرفت تا من فرار کنم من به سرعت از آنجا دور شدم اما ساعتی بعد وقتی موضوع را پیگیری کردم فهمیدم دوستم کشته شده است.»
کارآگاهان بعد از به‌دست‌آوردن این سرنخ تحقیقات خود را ادامه دادند و فهمیدند محسن چند روز قبل از قتل هنگامی که با زن مورد علاقه‌اش بیرون رفته بود، تلفن همراه او را کنترل کرد و به دوستی وی با آیدین پی برد و بعد از آن بقیه وقایع رقم خورد. ماموران آن زن را بازداشت کردند اما نتوانستند ردپایی از آیدین به دست بیاورند تا اینکه روز جمعه از یکی از بیمارستان‌ها با پلیس تماس گرفتند و از مرگ مشکوک پسر جوانی خبر دادند. ماموران وقتی به بیمارستان رفتند، فهمیدند متوفی همان آیدین است.

تحقیقات فاش کرد، این جوان بعد از فرار از صحنه قتل با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داد. به این ترتیب، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و در حال حاضر زن جوان در بازداشت به‌سر می‌برد.
 

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوان مجردایرانی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    9 0
    تمام این مسائل وجنایت ها بواسطه حضور یک زن وارتباط او باچند نفراست (همیشه پای یک زن درمیان است ) ولی دلیل اصلی این ارتباطات وفساددرجامعه بنظر من فقط وفقط 3مشکل اساسی درجامعه است 1:بیکاری و 2:عدم ازدواج جوانان -3:تورم خیلی زیاد*که دلیل دومی رابطه مستقیمی به بیکاری دارد .اگرجوانی شاغل باشد وحقوق او نیازهای اوایه یک زندگی تازه را جوابگو باشد مطمئن باشید نه آن جوان دنبال آن زن میرود چون خودش دارای زندگی پامی است ونه آن زن (البته درهمه جوامع هستند زنان ومردانی که دنبال هوا وهوس هستند)
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    5 4
    مردها خیلی بدبختند. میدونید چرا؟ یکیشون با زنی رابطه داره . نگو اون زن با مرد دیگه ای هم رابطه داره. اینها از وجود هم خبر میشند. بنظرتون درست ترین کار چیه؟ اینه که بزنن همدگر رو بکشند؟ اونهم بخاطر یک لجن؟ بنظرم هر دو باید متحد بشن و اون زن رو تنبیه کنند که به هردو دروغ گفته. مقصر اصلی در اینجور فلاکتها زنها هستند که همزمان با برنامه ریزی خاصی از مردهای مختلف استفاده میکنند و جون اونها و آبروی اونها براشون اهمیتی نداره. بنظرم پلیس بیشتر از اینکه روی قاتل زوم کنه باید زن رو در اینجور موارد تنبیه کنه که عامل اصلی جنایتهای اینجوریه
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    2 9
    مردان هر چي مي كشند از دست زنان سخيف است جايي كه پيامبر اكرم (ص) مي فرمايد اگر زنان نبودند مردان به بهشت مي رفتند ويا قرآن در سوره يوسف آيه 28مي فرمايد مكر وحيله زنان عظيم است ودر سوره النساء‌مي فرمايد همانا حيله ومكر شيطان ضعيف است . در نتيجه زنان از شيطان هم شيطانترند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    11 0
    همچین نوشتی ، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد، خدا خیرت بده؛ مگه از آگاهی و دادسرا بیخبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم بازپرس پیگیره پرونده است واقعا. آره تو فیلمهای فخیم زاده است.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    9 1
    خيلي حيف شد طرف خودكشي كرد مارو از ديدن لذت يه اعدام محروم كرد راستي يكي نيست بررسي كنه اين اعدامها اونم در ملا عام چقدر از امارجرم و جنايت كمك كرده ؟
  • Behnam IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    7 7
    اصلا یک زن ارزش این کارای بی خود رو داره ؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    9 0
    دوباره دختره میره با سه چهارتای دیگه دوست میشه و دوباره همان داستانها تکرار میشه کاج شریعتی پاسداران نواب جنت آباد شوش مولوی انقلاب هفت تیر ولی عصر شهر ری مختاری کارگر شمالی و جنوبی شهرک غرب نیاوران کاشانک پونک محمدعلی جناح و ... عامل این همه نابسامانی چیزهایی است که همگان واقفیم و متبحر در سخنوری و سخنرانی ولی دریغ از ذره ای عمل به وجدان
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    7 5
    آیا تو را به خدا نباید آن زن که باعث مرگ دو جوان شده است نباید قصاص شود؟ چرا قوانین ما در این زمینه کاری نمی کند؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    6 1
    عجب زنهایی پیدا میشه تو این دوره زمونه یکی جلوی این زنها رو بگیره که اینقدر زیاد شدند
  • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    11 1
    پسرهاي بي عقل
  • حسین IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    5 2
    باعث و بانی این مسائل بی منطق بودن رقبای عشقی و صدالبته خیانت کار بودن زن است. چرا که مرد با وجود اینکه میداند زن به او خیانت کرده است.از گناه او چشم میپوشد و مرد بیگناهی را به قتل میرساند. چنین زنهای کثیفی ارزش اینکار ها را ندارند.
  • حسین US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    8 3
    پس اعدام در ملاء عام شد که دیگر این کارها تکرار نشود پس علی الظاهر اعدام روش خوبی نیست
  • بانام! IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    8 0
    نظر کارشناسان مربوطه را هم پیگیر شید. به نظر نمیاد علاقه باعث این موارد بشه بیشتر اختلال روانی باید باشه!؟
  • وجدان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    4 6
    همه جا پای یک زن در میان است!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    14 3
    قاتل سعادت آباد رو در ملا عام اعدام کردن تا مثلاً درس عبرت بشه . کی میخوان بفهمن که اعدام در ملا عام تاثیری در تکرار قتل نداره ؟
  • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
    11 0
    چیه ؟ چرا نظرات ملت رو نمی گذارین ؟ چقدر سانسور می کنید؟
  • شبنم AE ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    0 2
    ایدین فقط 21 سال سن داشت نه بیشتر ایدین بعد از اون کار پشیمون شد و عذاب وجدان شدید گرفت و خودشو کشت ایدین پسر مهربونی بود ایدین فقط بچه بود خوب وبدو نمی دونست لطفا نوشته من و پاک نکنیدایدین با اون مردی که مرتکب قتل در میدان کاج شده بود فرق داشت ایدین پشیمان شده بود هیچ وقت فکر نمیکرد محسن فوت کنه دوست داشت با کشتن خود طلب بخشش کنه که دیر شده بود من نمی دونم مقصر این موضوع کیه اون دختر یا جامعه یا خانوادهاست نمی دونم ولی دو خانواده عزا دارن فقط برای این دو جوان دعا کنید
  • علی AE ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    6 0
    من امید وارم این گفته ی من سانسور نشه و در این نظرات قرار بگیره . کل داستان به این شکله که من میگم . می تونم انو به هرچی مقدسات قسم بخورم که عین واقعیته ! من یکی از آشنایان کسی هستم که این روزنامه و سایت بهش می گن قاتل . آیدین عاشق دختری بوده که اسمش نیوشا نبوده . نیوشا اسم مادر دختره بوده . محسن هم دوست مادر دختره بوده . مادر دختره که اسمش نیوشا است در شب قبلش میزبان محسن و دوستانش بوده که در آن روز عنوان میکنه که لیاقت دخترش بیشتر از آیدین است و از محسن و دوستانش می خواهد که آیدین را یک گوش مالی بدهند که فردای آن روز محسن با آیدین تماس میگیرد و آیدین می گوید که تهران نیست ولی چون در یک محل بودند موقع ای که محسن با دوستانش در حال گذر بودند آیدین را جلوی پارکی می بینند و میگویند که بیا سوار
  • سمیرا A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    اگه بتونیم موقع عصبانیت خودمونو کنترل کنیم هیچ وقت این اتفاقا رخ نمیده . غیرتی بودن خوبه ولی رو کسی تعصب داشته باش که ارزششو داره