هواداران این بار استیلی را قسم دادند تا خودش از پرسپولیس برود.

یک بار دیگر فریاد نام آشنای "حیا کن،رها کن"در ورزشگاه آزادی.به یک عادت تبدیل شده است.پرسپولیس زور بردن ندارد.این بار آنها خوش شانس بودند که هواداران زیادی به ورزشگاه نیامده بودند تا این شعار را از دقیقه 30 سر بدهند.صدای اعتراض می آید اما هیچ کدام از مسئولان پرسپولیس آن را نمی شنوند.
با فاکتور گیری از اینکه بازی در یک روز غیر تعطیل برگزار شد اما آیا سابقه داشته که بازی پرسپولیس و سپاهان فقط 5 هزار نفر تماشاگر داشته باشد؟
کار پرسپولیس به جایی رسیده که آنها به تساوی در خانه هم راضی هستند و دروازه بان آنها چنان وقت تلف می کند که برازنده تیمی با این همه عقبه نیست.
بازی از همان ابتدا با تردید و اما و اگر شروع شد.هر چند پرسپولیس در دقایقی چند حرکت خوب انجام داد اما این حرکت ها،حکم جرقه ای را داشت که فقط برای یک لحظه زده شد.
اگر بگوییم که ال کلاسیکوی ایران چیز خاص دیگری نداشت کاملا حقیقت دارد.حداقل تا دقیقه 85 که سپاهان می توانست دو یا سه بار دروازه پرسپولیس را باز کند این روند ادامه داشت.می توان لقب خوش شانس را هم به آنها داد اما هر چه بود وقتی فغانی سوت پایان بازی را کشید خیال همه به خصوص دروازه بان این تیم راحت شد که آنها در تهران بازنده نبوده اند.
فغانی سوت را کشید تا صدای اعتراض ها بیشتر شنیده شود.این بار هواداران استیلی را به جان مادرش قسم دادند از پرسپولیس برود.آنها که می دانند چنین اتفاقی نمی افتد با استیلی خداحافظی کردند تا شایددر بازی آینده دیگر او را نبینند.
پرسپولیس و سپاهان این بار به تساوی بدون گل رسیدند تا جایگاه آنها در جدول رده بندی تغییر نکند.پرسپولیس همچنان همان دهم است و سپاهان هم با 5 پله بالاتر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =