روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

اجاره یکساله یک واحد مسکونی 45 متری در مرکز تهران (خیابان نامجو) 22 میلیون تومان و در یکی از مناطق شمالی تهران (پاسداران) 17 میلیون تومان ودیعه به همراه 250 هزار تومان اجاره ماهانه و همچنین در جنوب تهران (میدان بریانک) 14 میلیون و 500 هزار تومان است.

علاوه براین در غرب تهران یعنی در یکی از فرعی‌های بلوار فردوس برای اجاره یک واحد 45 متری باید 25 میلیون‌تومان پیش و 150 هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت شود معرفی میزان اجاره بهای برخی از واحدهای مسکونی با متراژهای متفاوت (50-55-60-65-70-75و80) در مناطق مختلف تهران در ادامه خواهد آمد.  نرخ‌های اعلام شده از سوی موجران در بازار اجاره واحدهای مسکونی حاکی از این خبر است که همچنان اجاره بهای واحدهای مسکونی مشابه به هم در غرب و شرق تهران از کمترین تفاضل و در اغلب موارد با یکدیگر برابر است، اما رشد نرخ اجاره در تابستان هنوز نتوانسته میزان اجاره بهای واحدهای جنوب شهر را به نرخ اجاره واحدهای اجاره‌ای در مرکز تهران نزدیک کند. برای مثال اجاره یک واحد مسکونی 80 متر مربعی در جنوب تهران، محدوده راه آهن که از امکانات پارکینگ و انباری برخوردار است، 16 میلیون تومان تعیین شده است، در حالی که در مرکز تهران در حوالی خیابان جمهوری، 15 میلیون تومان ودیعه به اضافه 300 هزار تومان اجاره ماهانه برای نرخ اجاره یک واحد 55 متری از سوی مالک اعلام شده است.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمار حاجی پور IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    2 3
    من نفهمیدم که ما صاحبخانه ها گران کرایه میگیریم یا شما پیشنهاد گران شدن را می دهید من در حکیمیه یک واح 75 متری با پارکینگ وانباری ووورا 2ملیون 400 تومان داده ام
    • بدون نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
      3 1
      این ها پیشنهاد نیستند، قیمت هایی هستند که وجود دارند. کلا تیتر زدنم خبرآنلاین معرکه است.شما از انصاف خودتان پشیمان نشوید. بگذارید دعای خیری برایتان باقی بماند
  • عباس IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    1 0
    جهت اطلاع آقايان محترم مخصوصا وزير مسكن و شهر سازي جهت اقدامات بعدي رونوشت : نمايندگان پر تلاش مجلس اسلام
  • بدون نام IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    0 0
    ای بابا کی گوشش یدهکار من اعتقاد پیدا کردم که دست هایی در کار است که با گرانتر کردن ضروریات مردم در مردم ایجاد نارضایتی کنند که باید جلویشان گرفته شود.