بازیگر فیلم‌های «بورات» و «برونو» برای حضور در یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «جانگو آزاده شده» مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، ساشا بارون کوهن در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با لئوناردو دی‌کاپریو، جیمی فاکس، کریستوف والتس، کرت راسل، ساموئل ال. جکسن، دان جانسن و آر زد آ همبازی می‌شود.

داستان «جانگو آزاده شده» در قرن نوزدهم در جنوب آمریکا روی می‌دهد و درباره یک برده آزاده شده به نام جانگو (فاکس) است که برای نجات همسر خود از دست یک برده‌دار سادیستی (دی‌کاپریو) با یک جایزه‌بگیر آلمانی به نام شولتس (والتس) همراه می‌شود.

بارون کوهن در این فیلم نقش قماربازی به نام اسکاتی را ایفاء می‌کند که همسر جانگو را خریده است.

هرچند اسکاتی یک نقش کوتاه است، اما منابع نزدیک به تارانتینو می‌گویند با توجه اهمیت این شخصیت در داستان، انتخاب بازیگر این نقش برای او بسیار اهمیت داشت.

شرکت واینستین «جانگو آزاده شده» را در آمریکای شمالی اکران می‌کند و سونی پیکچرز مسئولیت پخش بین‌المللی این فیلم را به عهده دارد.

انتظار می‌رود تولید «جانگو آزاده شده» اوایل سال 2012 شروع شود و شرکت واینستین فیلم را از 25 دسامبر 2012 اکران خواهد کرد.

بارون کوهن که متولد 1971 لندن است، سال 2007 برای «بورات» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. «شب‌های تالادگا: ترانه ریکی بابی»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطان صفت خیابان فلیت» و «برونو» از دیگر فیلم‌های اوست.

او فیلم سه‌بعدی «هوگو» ساخته مارتین اسکورسیزی را آماده نمایش دارد که 23 نوامبر اکران می‌شود. فیلم «دیکتاتور»‌ با بازی بارون کوهن هم تابستان بعد روی پرده سینماها می‌رود.

ورایتی / 11 نوامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =