در فهرست گرانترین خودروهای وارداتی دو دستگاه پورشه پناراما با قیمت 147 میلیون تومان رکورد دار هستند.

براساس آمارهای گمرک ایران در مهرماه امسال بالغ بر 95 دستگاه خودرو با قیمت بالاتر از 100 هزار دلار وارد کشور شده اند که به غیر از 66 دستگاه آمبولانس هایس ذکر شده در این گروه باقی خودروهای همگی متعلق به کشور آلمان و و محصول دو کارخانه مرسدس بنز و پورشه و بی ام و هستند.
البته قابل ذکر است در مقایسه با نیمه اول سال این تعداد خودروهای بالای 100 هزار دلار کمترین تعداد واردات صورت گرفته محسوب می شود.


/31222

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    117 2
    خیلی جالبه در حالی که اکثر رسانه های داخلی به خبر جنبش وال استریت می پردازند اما در همین ایران خودمان هم فاصله طبقاتی بسیار شدید شده است. در حقیقت عده ای خاص و اندک کل ثروت و قدرت اقتصادی ایران را در دست دارند.ولی کسی حق اعتراض ندارد.باز خوبه که در کشورهای اروپایی و آمریکا مردم به وضعیت اقتصادی خود اعتراض می کنند.اینجا هیچ تعادل و منطقی بین درآمد،حقوق و خرج یومیه وجود نداره.برای همین هم هرکسی که موقعیتی پیدا می کنه اختلاس میکنه که از زندگی عقب نمونه.واقعاً یک نگاه به وضعیت آشفته اقتصادی کشور بیاندازید،آینده به هیچ وجه معلوم نیست.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    2 0
    درصد گمرك جمع كننين قيمت ها روزاين
  • نسیم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    0 0
    خیلی جالبه 95 دستگاه بالای 100هزار دلاری مردم چقدر پول دارند که فقط 147 میلیون پول ماشینشونه تضاد طبقاتی اینقدر زیاد ؟بعد با افتخار تو رسانه های جمعی جنبش وال استریت رو نشون میدید .مخالفت علیه نظام سرمایه داری تو ایران 80در صد ثروت کشور دست 20درصد مردمه
  • آرمین IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    0 0
    ضمن اینکه با نظر شما موافق هستم. یک نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد ظلم مضاعفی است که در بحث واردات خودرو به اقشار کم درآمد و اقشار قشر متوسط میشود. گیریم که یک عده پول دارند پورشه بخرند. ولی چرا دولت باید چنان تعرفه گمرک و عوارض را زیاد کند که قیمت یک خودرو مصرفی و با کیفیت کره ای یا ژاپنی به جای 15 میلیون تومان به 50 تا 60 میلیون تومان برسد؟ این خودروها لوکس نیستند، بلکه چون دولت و انحصارگران داخلی روی آن دست گذاشته اند قیمت آن سر به فلک زده است. یک عده هم به قول شما انقدر پول دارند که برایشان مهم نیست پورشه ای که میخرند به جای 150 میلیون 250 میلیون باشد.
  • بدون نام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    1 0
    به عرض دوستان معترض رسيده شود كه شما بريد زحمت بكشيد و خريد كنيد هرآنچه را كه دوست داريد. آيا مي دانستيد بالاي 90/ معلمان ايراني توانائي خريد ماشين هاي كره اي وژاپني دارند اما به روي خود نمي آورند و از خريد آن امتناع مي كنن.(البته از نوع پلاستيكي آن )