آلبوم جدید شهرام ناظری به نام «امیر کبیر» با آهنگسازی و سرپرستی پژمان طاهری منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، این آلبوم دارای دو لوح فشرده به نام‌های «شب‌های پاییزی» و «امیرکبیر» و شامل قطعه‌های اجراشده در کنسرت سال 1389 در شهر گرگان است.
 
در لوح شماره یک که به نام «شب‌های پاییزی» نامگذاری شده پنج قطعه صوتی و یک قطعه تصویری گنجانده شده است. لوح شماره دو که به نام «امیرکبیر» نشر یافته نیز هفت قطعه صوتی و یک قطعه تصویری در بر دارد.
 
«شب از شب‌های پاییزی ست» سروده مهدی اخوان ثالث، «ریشه در خاک» سروده فریدون مشیری، «امیرکبیر» سروده فریدون مشیری، «گریه کن» سروده عارف قزوینی و «ای عاشقان» سروده ه.ا. سایه قطعات این آلبوم هستند.
 
در این آلبوم شهرام غلامی (عود)، شروین مهاجر (کمانچه آلتو)، سینا سعیدی (تنبک)، پژمان طاهری (سنتور)، نگار خارکن (کمانچه و کمانچه آلتو)، آرش ذاکری (سنتور آلتو)، آذین ذاکری (تارباس)، محمدرضا ابراهیمی (نی) و مرداد کریم خاوری (دف و دایره و ضرب زورخانه) نواخته‌اند.
 
این آلبوم را موسسه فرهنگی-هنری آوای باربد منتشر کرده است.
 
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرویز US ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    2 0
    از مشخصات تحریرهای استاد ناظری استحکام آنهاست که خواننده براحتی میتواند با هر ریتمی آنرا اجرا و با ضرباهنگ خاصی اجرا نماید برعکس بسیاری از خوانندگان سنتی که تحریرهای تودماغی، ریز و ضعیفی دارند که قابلیت ریتمیک شدن ندارد.