فارس نوشت:

زن جوان در درگیری با شوهرش قربانی اختلافات قدیمی شد و به قتل رسید.
در ساعت 23 روز 28 بهمن سال گذشته مأموران کلانتری 156 افسریه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان خبر فوت مشکوک یک زن جوان در بیمارستان قرار گرفتند. با آغاز تحقیقات کارآگاهان درباره این پرونده، ضمن انجام هماهنگی‌های لازم قضایی با بازپرس پرونده، جسد جهت تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال و نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ به شرح ذیل اعلام شد: "وجود آثار کبودی و سیاه شدگی‌های متعدد در اعضای مختلف بدن کاملا مشهود بوده و برابر نظریه تیم پزشکی، مجموع صدمات ناشی از اصابت جسم سخت به جمجمه و دیگر نواحی مختلف بدن، علت مرگ تشخیص داده می‌شود". در تحقیقات انجام شده از خانواده مقتول، اعضای این خانواده به کارآگاهان گفتند: مرجان 33 ساله از سال ها پیش با همسرش به نام ابراهیم اختلاف داشته است.
 با توجه به متواری شدن ابراهیم، کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی محل‌های تردد ابراهیم در حوالی میدان شوش، سرانجام وی را در روز 13 آبان دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند. با انتقال متهم به اداره دهم و انجام تحقیقات، ابراهیم ضمن اعتراف صریح به داشتن اختلاف و درگیری با همسرش، در خصوص نحوه به قتل رسیدن همسرش به کارآگاهان گفت: از حدود سه سال پیش با همسرم دچار اختلاف شده بودم تا اینکه در سال 88 از یکدیگر متارکه کرده اما پس از گذشت 7 ماه، به خاطر فرزندانم، مجدداً با یکدیگر ازدواج کرده اما از همان زمان مجدداً اختلافات میان ما دو نفر آغاز شد تا اینکه با شدت گرفتن درگیری‌ها، در روز حادثه زمانیکه از محل کار به خانه بازگشته بودم با یکدیگر درگیر شدیم که این‌بار در حالیکه بسیار عصبانی بودم او را مورد ضرب و شتم قرار دادم.
پس از گذشت دو روز از این ماجرا زمانی که در محل کار بودم، از خانه با من تماس گرفتند و گفتند که حال همسرم وخیم شده؛ بلافاصله به خانه آمدم و به علت بد شدن حال مرجان، وی را به بیمارستان انتقال داده اما پس از گذشت نیم ساعت، زمانیکه از طریق عوامل بیمارستان به من اعلام شد که به احتمال فراوان شدت ضربات وارد شده به همسرم باعث مرگ او شده است از بیمارستان خارج شدم تا اینکه پس از این مدت توسط پلیس دستگیر شدم.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با دستگیری و انتقال متهم به اداره دهم و با توجه به اعترافات صریح متهم و همچنین اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره اعلام دقیق علت مرگ، متهم با صدور دستور بازداشت موقت و به دستور مقام قضایی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =