ایسنا نوشت:

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری زنی که همسر 40 ساله‌اش را به ضرب گلوله اسلحه شکاری در شهرستان «شفت» به قتل رسانده بود، خبر داد. سرهنگ مجید مرآت در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام خبر یک فقره فوت مشکوک فردی با هویت «رضا» در دهم مهرماه سال جاری، ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد مردی حدودا 40 ساله روبرو شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، کارشناسان این سازمان علت مرگ را متلاشی شدن جمجمه بر اثر اصابت فلز بر سر متهم اعلام کردند که با توجه به فاصله و زاویه شلیک گلوله ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل آغاز کردند. به گفته مرآت، ماموران پلیس آگاهی گیلان در ادامه تحقیقات خود به همسر مقتول با هویت «معصومه» مشکوک شدند و پس از انتقال وی به اداره پلیس، متهمه ابتدا منکر هر نوع سوقصدی علیه همسرش شد اما پس از مواجه شدن با اسناد و شواهد لب به اعتراف گشود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اعترافات متهمه گفت: این زوج دارای اختلافات خانوادگی با یکدیگر بودند و زن که از شوهرش کینه به دل داشته در فرصتی مناسب وقتی همسرش خواب بوده با استفاده از اسلحه شکاری مقتول، وی را به قتل رسانده است. وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد به شهروندان به ویژه زوجین توصیه کرد برای حل مشکلات خود به مراکز مشاوره مراجعه و راه خلاص واقعی را پیدا کنند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 182081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =