آلبوم «ساعت فراموشی» با صدای رضا یزدانی در سبک راک-پاپ به تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، آلبوم «ساعت فراموشی» شامل 14 قطعه است و در عین اینکه سبک و سیاق آلبوم‌های قبلی‌ یزدانی را حفظ کرده، متفاوت از همیشه است.
 
تنظیم‌های قطعات این آلبوم را بهروز پایگان، میلاد عدل و آرش زمانیان انجام داده‌اند. در این آلبوم سروده‌های 12 ترانه‌سرا خوانده شده‌اند. یزدانی خودش آهنگساز آلبوم است.
 
از میان قطعات این آلبوم می‌توان به «آدم یه جاهایی مجبوره»، «تیمارستان»، «ببار برایم»، «بدون تو هیچم»، «کارتون خواب»، «چرا یادم نمیاد» و «سینما» اشاره کرد.
 
یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع کرد. «حکم»، «رئیس» و «محاکمه در خیابان» از جمله فیلم‌هایی هستند که یزدانی در آن‌ها فعالیت داشته است، و برای تلویزیون خواندن تیتراژ مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» را برعهده داشت. او همچنین برای سریال «قلب یخی» چند آهنگ (از جمله تیتراژ) خوانده است.
 
از جمله فعالیت‌های بازیگری رضا یزدانی میتوان به نقش‌آفرینی او در بخش دوم فیلم سینمایی «طهران، تهران» به کارگردانی مهدی کرم‌پور نام برد که کار موسیقی آن فیلم نیز برعهده او بود.
 
او در فیلم سینمایی «اینجا تاریک نیست» به کارگردانی محدرضا خاکی نیز ایفای نقش کرده است. پس از انتشار آلبوم «هیس» یزدانی شروع به اجرای چندین کنسرت در تهران و دیگر شهرها کرد که آخرین کنسرت او مربوط به 26 اسفند ماه 1389 در سالن برج میلاد بوده است که با اجرای حماسی ترانه خلیج فارس تمامی تماشاچیان را به ایستادن در سالن وا داشت.
 
آلبوم‌های قبلی یزدانی «شهر دل» (1380)، «پرنده بی پرنده» (1382)، «هیس» (1386) و «ساعت 25 شب» (1389) هستند. بهروز پایگان (پیانو و کی‌بورد)، آرش زمانیان (گیتار بیس)، پیام زمانی (درام)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، میلاد عدل خواست (گیتار الکتریک و هارمونیکا) و محمد خرمی‌نژاد (درام) هستند.
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    8 0
    رضا جز نوادر موسیقی راک ایرانه و شاید جز 5 خواننده برتر کلا خاطره انگیزه کاراش آهنگ شمال هیچ وقت از خاطر هواداراش نمیره
    • max23 IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
      3 0
      من عاشق رضا یزدانی وتمام هوادارانیم که اینجوری دوسش دارن دمت گرم
    • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
      0 0
      بیخیال
  • بدون نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    6 1
    رضا یزدانی = یه هنرمند بااخلاق و بدون هیچ حاشیه موسیقی درست و نو
  • دوستدار پاپ-راك IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    3 0
    رضا يزداني سلام. با اين كه ميانسال هستم اما به خوبي با كارهاي شما ارتباط برقرار مي كنم و خوش حالم كه در موسيقي اين حوالي آشكار شديد. موفق و پيروز باشيد.