۰ نفر
۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۵

فرشاد شکیبی از پخش سری جدید مستند «شوک» با موضوع اعتیاد خبر داد.

به گزارش ایسنا تهیه کننده مستند «شوک» گفت: این مجموعه در سه قسمت به عوارض نگران کننده و مخرب مواد مخدری مثل شیشه و کراک می‌پردازد و حواشی این معضل خانمان سوز را به طور دقیق بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا به دادگاه ها سری زدیم و با کسانی که براثر مصرف شیشه یا کراک مرتکب جنایت شده‌اند گفت‌وگو کردیم که از آن جمله می‌توان به پدری که دختر یازده ساله‌اش را سوزانده است، ‌پسری که مادرش را به قتل رسانده یا بچه چهار ساله‌اش را سر بریده است از این جمله‌اند.

شکیبی اظهار کرد: هم‌چنین در این برنامه هنرمندانی مثل شهاب حسینی، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی و مهران رجبی گفت‌وگویی صمیمی با افرادی که موفق شده‌اند موادمخدر شیشه و کراک را ترک کنند خواهند داشت.

وی گفت: قسمت اول این مجموعه از شوک پنج‌شنبه ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های آتی مستند شوک قرار است گلدکوئست و دیگر شرکت‌های هرمی را مورد بررسی قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 18181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۶
    0 0
    محض اطلاع نويسنده بايد عرض كنم كوئست هرمي نيست بلكه باينري هستش ...شركتهاي هرمي در برخي كشورها غير قانوني است و بايد باهاش مقابله بشه...اما متاسفانه برخي افراد من جمله صدواسيما هم بدون هيچ تحقيقي درباره شركت كوئست اون رو هرمي و يك كار غيرقانوني ميدونه(البته برخي از سود جويان ز اين سيستم سو استفاده كردن و با ايجاد تيمهي غير اصولي كلاهبرداري كردن). كوئست راه سريعي براي پولدار شدن نيست اما راه مطمئني هستش يا علي...