فارس نوشت:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به اظهارات یکی از اعضای اين کمیسیون مبني بر تشکیل جلسه ویژه​اي براي بررسي تغییر رئيس کمیسیون امنیت ملی به دليل ارتباط وي با گروه اقتصادي «آريا» توضیح داد: چنین موضوعی واقعیت نداشت و اساساً بحث تصمیم‌گیری درباره ریاست کمیسیون جزو مسائل مربوط به دستور جلسه امروز نبود.
کاظم جلالي در عين حال تأکید کرد: اما برخی ابهامات و سؤالات پیرامون ریاست کمیسیون امنیت ملی با شرکت آریا و امیرمنصور آریا مطرح بود که آقای بروجردی در این جلسه توضیحات مفصلی در مورد این موضوع ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نقطه ‌نظرات خود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه اکثریت اعضای کمیسون توضیحاتی بروجردی را مناسب دانستند، گفت: بروجردی در حیطه اجرای یک پروژه اقتصادی با هدف اشتغال‌زایی در شهرستان بروجرد با این شرکت ارتباط داشته و این ارتباطات صرفاً در حد ایجاد فضایی برای حضور این شرکت برای انجام پروژه‌ای که علی‌الظاهر هشت هزار اشتغال را شهرستان بروجرد ایجاد می‌کند، بوده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس یادآور شد: بر اساس پیگیری‌هایی که عرفاً نمایندگان برای انجام پروژه‌ها در حوزه انتخابیه خودشان انجام می‌دهند، آقای بروجردی هم در این حد از آنان حمایت کرده و در کمیسیون بحث مفصلی در این زمینه انجام شد و بروجردی توضیحاتش را ارائه داد.
وی در خاتمه تصریح کرد: آنچه طبعاً در این ماجراها فصل‌الخطاب است، دستگاه قضایی است و نباید با حیثیت و آبروی اشخاص بازی شود و به نوعی آبروی اشخاص لطمه ببیند، بی‌تردید متهم کردن افراد قبل از اثبات اتهام و قبل از بررسی دستگاه قضایی و اشخاص را در جایگاه مجرم نشاندن و برای آنها حکم صادر کردن، خلاف مبانی دینی و اعتقادی ماست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    12 2
    بله دیگه اینجوری بود دیگه