فارس نوشت:

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از انتشار کتاب «نقش ولایت در دفاع مقدس» به قلم امیر سرتیپ «تراب ذاکری» افسر بازنشسته ارتش در 600 صفحه خبر داد.

 

 

سرتیپ دوم حسن سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: جدیدترین کتاب سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با عنوان «نقش ولایت در دفاع مقدس» است که توسط امیر سرتیپ «تراب ذاکری» افسر بازنشسته ارتش گردآوری و تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه سرتیپ ذاکری در تمام دوران دفاع مقدس همراه مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: کار تحقیق و پژوهش این کتاب در طول 2 سال به سفارش سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش طول کشیده است که پس از بازبینی سردار سلیمی در ستاد کل نیروهای مسلح، آماده چاپ می‌شود.

سیفی با بیان اینکه کتاب «نقش ولایت در دفاع مقدس» شامل 600 صفحه است، خاطرنشان کرد: امیر سرتیپ ذاکری که به عنوان راوی مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس حضور داشته ، این کتاب را در 600 صفحه در 14 فصل تهیه و تدوین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیرسرتیپ ذاکری با مأمور شدن از سوی ارتش جمهوری اسلامی به ستاد جنگ‌های نامنظم مدتی فعالیت داشته است که به عنوان مسئول اطلاعات در دوران دفاع مقدس از سوی مقام معظم رهبری انتخاب و تا پایان جنگ در کنار معظم له به خدمت پرداخت.
6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =