فارس نوشت:

متهم به قتل و تجاوز به عنف در ورامین به دو بار قصاص و یک بار اعدام محکوم شد.
قاتل و متجاوز به عنف در ورامین دوبار قصاص و یک بار اعدام می‌شود. بر پایه این گزارش، بیش از یک سال پیش بخشعلی عسگری با مراجعه به درب منزل همسایه با بیان اینکه می‌خواهد برای باز کردن درب منزل خود از دیوار همسایه بالا رفته و وارد منزل خود شود، پس از آنکه خانم سالمند همسایه درب را باز کرد با وارد شدن در منزل اقدام به قتل پیرزن و سپس مبادرت به تجاوز و قتل دختر بچه 9 ساله در منزل و در نهایت سرقت طلا و جواهر موجود در منزل همسایه کرد.
این گزارش تصریح می‌کند: حکم متهم دو بار قصاص به دلیل دو قتل ارتکابی و یک بار اعدام به جهت تجاوز به عنف است.
لازم به ذکر است با پیگیری مسئولان دادسرای شهرستان کمتر از یک‌ماه پیش حکم قطعی دیوان عالی کشور صادر شده و حکم در خیابان فردیس قرچک که محل وقوع جرم است اجرا می‌شود.
سید محمد رضا حسینی دادستان شهرستان ورامین در این‌باره اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با این‌گونه مجرمان، مصمم است و پرونده‌های مربوط به تعرض به نوامیس در اولویت رسیدگی قرار دارد و احکام مربوط به این‌گونه پرونده‌ها بدون هیچ اغماضی اجرا می‌شود.

282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    14 12
    100 بار هم قصاص کنن امنیت به جامعه بر نمیگرده
    • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
      11 2
      جمع اش کن اقا،بد ترین مجازات برای این مجرم ها مرگه،چون دنیا فقط براشون این دنیا معنا داره واعتقادی به اون دنیا نداره پس این دنیا رو ازش میگیریم،ا که هم مجازات جانیه وهم حساب کار دسته بقیه میاد ،اگر قصاص نبود 100 برابر این جرم داشتیم تو کشور های دیگه که اعدام رو برداشتن ایا جرم نداریم،یارو با دادستان چونه میزنه 5 سال محکوم میشه که بعد از 3 سال میاد بیرون و روز از نو روزی از ند،اگر برای جان افراد بی گناه ارزش قایل بودی این حرفو نمیزدی گر کسی این مادرت رو میکشت وبه بچت تجاوز میکرد بعد اون رو میگشت بازم این حرفو میزدی،
    • بدون نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
      4 4
      یا فک .فامیلات مثل برادر ،پدر یا پسرت جرمی مشابه انجام دادند یا خودت درآینده قصد چنین کاری که همچین نگران میشی و همچین من به واسطه کارم میدونم که فقط مجرم ها و خانواده هاشون در مقابل این حکم ها جبهه میگیرند.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    12 5
    اگه قصاص این جانی ها و شیاطین رو از تلویزیون نشون بدن امنیت به جامعه خیلی زود میاد اینجوری که فقط روزنامه ها و اینیترنت این خبرها رو می نویسه فایده نداره چون شیاطین که روزنامه نمی خونن عربستان نمونه بارز مجازات برای دزداس برای همین هیچ کس جرات دزدی اونجا نداره
  • محمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    6 0
    قصاص برای این حیوان صفتان واجبه . ولی با قصاص هم امنیت به جامعه برنمی گرده . باید ریشه یابی بشه و دید که چرا و چگونه این گونه افراد به وجود می آیند . باید این رو هم درنظر گرفت که هیچ وقت انسان گناه کار به دنیا نمی یاد و شرایط جامعه اون رو تغییر میده.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    7 1
    اگریک آن به حال پدر و مادر آن دختر بچه بینوا فکر کنید اعدام کمترین مجازات است کاش می شد صد بار اعدامشان کرد
  • رضا IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    4 12
    دوستان خودتون را زیاد ناراحت نکنید ..گذر زمان طی چند سال اخیر نشون داده که اعدام هم نتونسته خشونت در جامعه را کاهش بده ..من که هیچی به مغزم نمیرسه شما چی؟