پانا نوشت:

معاون رییس جمهور در امور زنان از بررسی لایحه پیشگیری از طلاق توسط رییس جمهور و وزرا در ستاد ملی زن و خانواده خبر داد.
مریم مجتهدزاده در خصوص لایحه پیشگیری از طلاق اظهار داشت: تدوین این لایحه به پایان رسیده است و به زودی در ستاد ملی زن و خانواده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص چگونگی بررسی این لایحه افزود: این ستاد باید برای بررسی این لایحه از حضور رییس جمهور و وزرای بخش های مختلف در کشور بهره مند باشد به همین علت پیش از تصویب شدن برنامه ها زمان تشکیل ستاد و حضور هیئت دولت برای بررسی این لایحه مشخص خواهد شد.
مجتهدزاده از اعلام زمان برگزاری ستاد امتناع کرد و گفت: برای تحقق این موضوع باید هماهنگی های لازم جهت گردهم آوردن رییس جمهور و وزرا انجام شود.
پیش از این رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعلام تشکیل ستادی برای پیشگیری از طلاق گفت: نهادهای مختلف به وظیفه خود در زمینه آموزش نقش‌های اجتماعی و پیشگیری از طلاق عمل نکرده‌اند.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه طلاق به یکباره اتفاق نمی‌افتد، افزود: در ستاد پیشگیری از طلاق وظایفی برای دستگاه‌های مختلف همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ثبت احوال، قوه قضاییه، صدا و سیما و ... در قالب یک تقسیم کار ملی برای تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از طلاق تعریف شده است.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    1 2
    باید اسلام رو رعایت کرد یعنی هر زمان مرد گفت که می خواهد زن را طلاق دهد در دم طلاق صادر شود. چطور شده که اسلام اینجا کاربرد ندارد!