علی مطهری نمایشی بودن استعفایش را رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده مردم تهران استعفایش را در اعتراض به عدم طرح سؤال وی از رئیس‌جمهور بعد از گذشت سه ماه مطرح کرده است. البته او این استعفا را یک ماه پیش به هیأت‌رئیسه داده بود.
مطهری در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید خبر استعفایش، نمایشی بودن آن را رد کرد و گفت: در این موضوع جدی هستم و معتقدم باید به آیین‌نامه مجلس عمل کرد.
در همین حال حجت‌الاسلام تقی رهبر رئیس کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مطهری به خبرآنلاین گفت: تا این لحظه که با شما گفت‌وگو می‌کنم از این موضوع خبر نداشته‌ام و به همین جهت باید این موضوع را در کمیته داوری طرح کنیم.
پیش از این مطهری قصد طرح سؤال از رئیس‌جمهور را داشت که بعد از جلسه وی با کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان مطهری اعلام کرد طرح سؤال را به بعد از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها موکول می‌کنیم.
عضو کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان با اشاره به این موضوع، افزود: حتی بعد از گذشتن آن زمان بنده هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌ام. چراکه ما الزامی نمی‌بینیم که ایشان از این موضوع صرف‌نظر کنند. عده‌ای دیگر از نمایندگان هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند.
وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید آیا مجلس با استعفای وی مؤافقت کند یا نه؟، نیز اظهار داشت: بعید است چون نماینده وظایفی دارد که باید انجام دهد و این حق آقای مطهری است و هیأت‌رئیسه هم در شرایطی که امکان طرح سؤال از رئیس‌جمهور فراهم است، باید آن را سریع‌تر اعلام وصول کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور نیست، افزود: حتی مقام معظم رهبری هم در دیدار خود با نمایندگان به این موضوع تصریح کردند که سؤال و استیضاح حق نماینده است و در حال حاضر هم هیچ مانعی برای طرح سؤال نیست ضمن اینکه این سؤال و جواب‌ها می‌تواند برای مردم و نمایندگان هم مفید باشد.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شجاعت IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    77 8
    خدا قوت جناب مطهری زمان ،استعفای شما انعکاسی است از وضعیت منفعل ودست به عصای مجلس هشتم،امیدواریم با استقامتی که از خود در مقابل نمایندگان (وکیل الدوله) و مصلحت اندیش نشان می دهید عزت نمایندگی مردمی که چشم امیدشان به شماست را روسفید گردانید. موفق و موید باشید.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    69 12
    افرين بر مطهري كه بنرخ روز نان نمي خورد.
  • عليشان IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    57 10
    حقي كه فرزند مرتضي هستي .احسنت
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    80 7
    اگه همه نماینده ها همت شما را داشتند، وضعیت الان خیلی بهتر بود.
  • شکارچی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    74 16
    زنده باد علی مطهری آقای مطهری کاری را انجام داد که بنده به عنوان یک جوان تحصیل کرده از ایشان وتمامی نمایندگان انتظار داشتم پرسش از رییس جمهور از اختیارات نمایندگان و مر صریح قانون است وامام خمینی فرمودند (مجلس در راس امور است) مجلسی که در راس امور نباشد باید از آن اسعفا داد قانون گرایی همیشه از تاکیدات مقام معظم رهبری و به نظر بنده ایشان هم با سوال از رییس جمهور توسط نمایندگان مخالف نباشند زیرا کاملا قانونی ست. وقتی در مجلس قانون نباشد....
  • میر احمدی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    61 2
    بنده طرفرار احمدی نژادم ولی معتقدم نماینده مجلس باید بتواند وظیفه خود را که من جمله سوال کردن است انجام دهد
  • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    59 2
    خوب کاری کردی
  • بدون نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    11 92
    آقای مطهری فقط قصد متشنج کردن اوضاع کشور رو داره. میدونه که احمدی نژاد اونقدر مغرور هست که از مواضعش عقب نشینی نکنه و احتمالا حرفهایی بزنه که مجلس احساساتی ما رو از این هم عصبانی تر کنه. بابا بیخیال مشایی یا احمدی نژاد یا هر کس دیگر هرکی هستن منتخب مردمن(مستقیم یا غیر مستقیم) یه کارایی میکنن مردم بدشون اومد دور بعد رای نمیدن خوشش اومد رای میدن. من و شما چیکاره ایم که برای حرف زدن آدمهاهم تکلیف مشخص میکنیم؟
  • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    18 2
    فکر نمیکنم سوالی ......
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    17 80
    لطف میفرمایند! اینگار تبلیغات انتخاباتی شروع شده مخصوصا از نوع اینجوریش!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    6 1
    جناب مطهری عزیز شما حق دارید اینگونه واکنش نشان دهید ولی ما دوست داریم شما در سنگر باشید و با آقایان مبارزه کنید.مطمئنا آنها از اینکه شما استعفا بدهید خوشحال می شوند و استقبال می کنند.ما به حضور شما دلخوشیم بزرگوار...
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    3 1
    نمايندگان گلستان هم ياد بگيرند
  • علي پور IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    12 1
    سلام به نظرم جناب مطهري كار بسيار خوبي مي كنند، چرا كه در جايي كه بي تاثير هستي و دارن خلاف اسلام كار مي كنند، اگر بماني با آن ها هم كاسه به حساب مياي. آقاي مطهري الان كه شروع به حرف زدن نكردن كه بگوييم براي انتخابات هست. ان شاء الله موفق باشن.
  • مقدم IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    2 0
    اون 99 نفر دیگه هم باید استعفا بدن وگرنه اون دنیا باید پاسخگوی 70 میلیون نفر باشند . اگه میتونند بسم الله
  • majid GB ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    3 0
    مطهري عزيز تاريخ مرداني چون شما و مدرس را يك تنه برابر ديكتاتور خو ها ايستادهايد به خاطر خواهد داشت.
  • امین DE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    1 0
    بودن یا نبودن؟