ایرنا نوشت:

 سخنگوي وزارت امور خارجه ادعاي كذب طراحي ترور سفير سعودي در آمريكا را عاري از هرگونه صحت دانست و ضمن تكذيب قوي آن،اين ماجرا را بيش از سناريوسازي ندانست. 
   رامين مهمان پرست در واكنش به ادعاي مقامات آمريكايي مبني بر شركت ايران در عمليات تروريستي در خاك آمريكا،ضمن محكوم كردن هرگونه چنين عملياتي افزود:اين گونه رفتارهاي نخ نما كه مبتني بر سياست هاي خصمانه و ديرينه محور آمريكايي - صهيونيستي است نمايش مضحكي به شمار مي رود كه در راستاي سناريوسازي هاي خاص و با اهداف تفرقه افكنانه از سوي دشمنان اسلام و منطقه تعقيب مي شود.
وي تصريح كرد: طراحان اين قبيل سناريوهاي ساختگي هدفي جز ايجاد اختلاف و كمك به خروج رژيم صهيونيستي از انزواي موجود ندارند.
مهمان پرست تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران نظامي مبتني بر اخلاق و ارزش هاي اسلامي بوده و همواره نسبت به خطر توطئه دشمنان منطقه هشدار داده است و اين قبيل سناريوسازي هاي تكراري در شرايطي از سوي محور آمريكايي - صهيونيستي مطرح مي شود كه منطق و سياست هاي آمريكا در داخل و در سطح منطقه با ناكارآمدي جدي و اعتراض هاي گسترده داخلي و جهاني مواجه شده اند.
سخنگوي وزارت خارجه گفت كه روابط جمهوري اسلامي ايران و عربستان سعودي مبتني بر احترام متقابل بوده و طرح چنين ادعاي كذبي ره به جايي نبرده و تأثيري در اذهان عمومي برجاي نخواهد گذاشت.
212 212/
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =