دست روی کتابی گذاشته‌اید که شما را در مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهید که همان مادر بودن است یاری خواهد کرد. چه در انتظار اولین فرزندتان باشید و بخواهید مطالعه‌ای همه‌جانبه در مورد پرورش بچه‌ها داشته باشید، چه دارای چند بچه زیر ده سال باشید، وظیفه مادری، بیست و چهار ساعت روز و هفت روز هفته در ذهن شماست.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «لطفا مادری ایده‌آل باشید» با نام اصلی Motherhood نوشته جودی ریت با ترجمه مژگان احمدی در 352 صفحه با قیمت 6500 تومان از سوی انتشارات بهزاد روانه بازار نشر شد. این کتاب توسط «جودی ریت» مربی خانواده، نویسنده و مجری برنامه های تلویزیونی به رشته تحریر در آمده است. هدف نگارنده این است که تمامی جوانب مادر بودن را با استفاده از تکنیک های خاص به مادران بیاموزد تا آنها بتوانند این ویژگی را به بهترین وجه ممکن در خود تقوت کنند.

 

 

نویسنده مباحثی چون نقش اعتماد به نقس مادران در پرورش کودکان؛ نقش اشتغال مادران در پرورش کودک؛ نقش مراقبت از خود در پرورش کودک؛ چگونگی انتخاب نحوه مراقبت و... را در کتاب بررسی می کند. در این مسیر در هر مبحث، داستان هایی از مادران واقعی نیز ارائه می شود. همچنین در پایان هر بخش از کتاب یک خودآزمایی و جدول آموخته ها طراحی شده که مادران با پاسخ گویی و پر کردن آن جدول می توانند از مزایای آموخته های خود در آن بخش بهره مند شوند.

 

 

در معرفی این کتاب آمده است: «دست روی کتابی گذاشته‌اید که شما را در مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهید که همان مادر بودن است یاری خواهد کرد. چه در انتظار اولین فرزندتان باشید و بخواهید مطالعه‌ای همه‌جانبه در مورد پرورش بچه‌ها داشته باشید، چه دارای چند بچه زیر ده سال باشید، وظیفه مادری، بیست و چهار ساعت روز و هفت روز هفته در ذهن شماست. ممکن است شاغل یا خانه‌دار و بدون منبع درآمد، یا شاید هم کاری نیمه‌وقت یا از نوع کارهای داوطلبانه داشته باشید. هر جا که باشید از دنیای کودکانتان دور نخواهید بود. مادران همواره سرشان شلوغ است و مدیریت شرکتی را به عهده دارند که خانواده نام دارد. و مسئولیت‌های عمده‌ای همچون سلامتی، شادی و کارهای کلی افراد را بر عهده دارند. در هر مسیری که باشید این کتاب می‌خواهد به شما بیاموزد که چه نوع مادری هستید و چه نوع مادری دوست دارید باشید. بنابر این از سفر خود لذت ببرید.»

 

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =