کمیته وحدت اصولگرایان کم کم سرو شکلی جدی تر پیدا کرده و اعضای اصلی آن برای انتخاب لیست های انتخاباتی برگزیده شدند.

به گزارش خبرآنلاین، در اطلاعیه ای که  جبهه متحد اصولگرایان با امضای علی اکبر ولایتی سخنگوی این کمیته منتشره کرده علی‌رضا زاکانی را به عنوان «مسوول ستاد مرکزی انتخابات شورای مرکزی» و منوچهر متکی را به عنوان «دبیر هیات اجرایی» انتخاب کردند.
 در حالی که پیش از این ازاسماعیل کوثری از اعضای موثر فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان گزینه جدی برای حضور در جمع اعضای کمیته وحدت اصولگرایان نام برده می شد  و او در گفت وگو با خبرآنلاین تاکید کرد که« هنوزبا دوستان درباره این پیشنهاد صحبت نکرده ام»حالا با انتخاب متکی همه حرف وحدیث ها پایان یافته است تا قطار حرکت جبهه متحد سرعت خود را بیشتر کند.
در این میان تنها ابهام در روند حرکت این کمیته حضور یا عدم حضور اعضای جبهه پایداری در نشست های اصولگرایان است.
 روز گذشته بود که آیت الله مهدوی کنی از احتمال تغییر در ترکیب 7+8 در صورت عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری خبر داد تا بدین تریب شانس جبهه ایستادگی و نمایندگانشان برای حضور در این کمیته افزایش یابد.
 کمیته ای که محسن رضایی را به عنوان رابط خود با آیت الله مهدوی کنی و جبهه متحد اصولگرایان می شناسد
بنا به اطلاعیه جبهه متحداصولگرایان همچنین در این جلسه« آئین‌نامه مربوط به ترکیب و نحوه انتخاب اعضای شوراهای داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها بررسی شده» تا بدین ترتیب زمینه فعال شدن مکانیزم 7+8 در استانهای دیگر به جز تهران هم فرهم شود. استانهایی همچون خراسان رضوی، شیراز، اصفهان که وضعیتی مشابه تهران دارند و در آنها «لیست های انتخاباتی» حرف اول را می زند.
/212 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    0 0
    باصطلاح اخراجیهای دولت نهم و دهم یکی در جبهه اصولگرا ( جناب دکتر متکی ) و در جبهه پایداری ( جناب دکتر لنکرانی ) ، به وحدت هم نرسیدم نمایندگانمان حضور موثر دارند و ....
  • بدون نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    1 0
    جالب تلاش آقایان برای ساختن یک اپوزوسیون گلخانه ای برای گرم کردن انتخابات است! چرا اینگونه اصلاح طلب ها را محدود کرده اید؟ از نفرت مردم نسبت به این افراد نگرانید که اجازه شرکت آزادانه آنان را در انتخابات نمی دهید؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    2 0
    متكي كار درسته