۱ نفر
۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰

مهر نوشت:<BR>

مدیرکل خدمات مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران از راه اندازی سیستم مکانیزه اعلام آدرس در سامانه 118 خبر داد و گفت: با آغاز به کار این سرویس، بعد از اعلام شماره تلفن مورد نیاز فرد تماس گیرنده، امکان اعلام آدرس مورد نظر نیز وجود خواهد داشت.
عباس ابوالقاسمی آزاد سیستم مکانیزه اعلام آدرس در سامانه تلفنی 118 را مربوط به اماکن و سازمانهای عمومی و شرکتهای تجاری عنوان کرد و اظهار داشت: برای مثال سیستم مکانیزه 118 پس از اعلام شماره تلفن بیمارستان مورد نظر شخص تماس گیرنده امکان اعلام آدرس بیمارستان را نیز خواهد داشت که اعلام آن بستگی به نیاز تماس گیرنده دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون این سرویس را برای اماکن عام المنفعه مانند بیمارستانها و سازمانها به صورت رایگان فعال کرده ایم تاکید کرد که درآینده امکان ارائه این سرویس مکانیزه برای صاحبان مشاغل و حرف نیز وجود خواهد داشت.
 ابوالقاسمی آزاد گفت: برای مثال این امکان وجود دارد که بعد از پخش شماره تلفن سینمای موردنظر تماس گیرنده در مورد فیلم ها و سانس های نمایش این فیلم ها و هر آنچه که مربوط به این موضوع شود اطلاع رسانی صورت گیرد.
 وی با اشاره به اینکه این سرویس زمانی قابل اجرا خواهد بود که از سوی مردم مورد استقبال قرار گیرد اضافه کرد: در حال حاضر تماس گیرندگان با سامانه 118 به محض دریافت تلفن مورد نظرخود، ارتباط را قطع کرده و منتظر شنیدن پیام های اطلاع رسانی نمی شوند.
 مدیرکل خدمات مخابراتی شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به امکان تبلیغات تجاری برای شرکتها در سامانه تلفنی 118 نیز گفت: در حال حاضر زمانی که مشترک با 118 تماس برقرار می کند یا مستقیما به اپراتور وصل می شود و یا بوق اشغال می شنود اما این امکان وجود دارد که سدی ایجاد شود که تا زمانی که تماس گیرنده به اپراتور وصل می شود تبلیغات از یک برند خاص به مشترک عرضه شود این امر سبب درآمدزایی 118 شده و امکان افزایش پرسنل پاسخگو را به همراه خواهد داشت.
 وی تاکید کرد که شرکتها می توانند کالاها و سرویس ها و خدمات خود را از طریق 118 تبلیغ کنند که این امکان هم اکنون فراهم شده است.
 ابوالقاسمی آزاد با بیان اینکه در گذشته برای بعد از اعلام شماره تلفن به افراد، فراخوانی برای این موضوع به شرکتها داده شده بود تصریح کرد: 118 طی 5 ماه اخیر روزانه حدود 500 هزار تماس تلفنی را پاسخگو بوده که بکارگیری بحث تبلیغات در این سامانه می تواند کمک موثری به آن کند.
 وی پیش از این گفته بود که سامانه 118 با بیش از یکهزار اپراتور پاسخگو، سالانه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه به مخابرات تهران تحمیل می کند که با ارائه سرویس های جدید قصد داریم این هزینه ها را پوشش داده و نیز مجاز به افزایش اپراتورهای پاسخگو خواهیم بود تا توان پاسخگویی به نیاز مردم افزایش یابد.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =