کتاب‌های «چرا زنان فرانسوی چاق نمی‌شوند، پ نه پ، مهمانی خداحافظی، فریب نخورید و مشکلات را شکلات کنید» در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «چرا زنان فرانسوی چاق نمی‌شوند» نوشته میرل گولیانو با ترجمه شراره حداد و فهیمه صادقیان را انتشارات نسل نواندیش با قیمت 7600 تومان منتشر کرده، کتابی که در هفته گذشته در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار داشت. در معرفی این کتاب آمده است: «آیا همه چیز فقط در طبیعت و ماهیت خلاصه می‌شود؟ آیا چرخه کند تکامل وقت کافی برای ایجاد یک گروه ژن مجزا از زنان لاغر داشته است؟ شک نکنید، زنان فرانسوی از مهارت و چابکی خاصی برخوردارند، یعنی مجموعه‌ای از ترفندهای مناسب...

 

بنابراین گزارش، علیرضا وصفی گرآورنده مجموعه جمع‌وجور «پ نه پ» است و نشر خبر امروز با همکاری کتیبه زرین آن را با قیمت 2هزار تومان در 130 صفحه منتشر و روانه بازار نشر کرده است. در مقدمه این کتاب که رتبه دوم پرفروش های هفته گذشته را به خود اختصاص داد با بیان اینکه مبتکر اصلی این ژانر طنز(!) به طور دقیق مشخص نیست، آمده است: طنزهای اجتماعی «پ نه پ» دارای صحنه نمایش و گفتگوست از این رو به داستان‌های کوتاه ادبی(مینی‌مال) هم شبیه است که در ادبیات فارسی سابقه چندانی ندارد. پیشگام اینگونه طنز در ادبیات، جبهه و جنگ است که در شبکه اجتماعی درون سنگر شکل گرفت و بر بستر ابتکارات ارتباطی نسل جوان، هر دم بر آن افزوده شد...» پخش کننده این کتاب تخفیف ویژه‌ای برای خریداران 5نسخه به بالا در نظر گرفته و معتقد است هدیه لبخند به مردم جامعه امروز در شتاب زندگی شهری، با هدیه این کتاب ارتباط مستقیمی دارد.

 

کتاب «مهمانی خداحافظی» نوشته شیدا اعتماد را انتشارات هیلا با قیمت 3 هزار تومان منتشر کرده است. این کتاب که در هفته گذشته در رده سوم جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار داشت یک درام خانوادگی است که با موضوع مهاجرت شکل گرفته است. داستانهای این مجموعه درباره زن جوانی به نام ساراست که به خاطر مهاجرت قریب‌الوقوع نزدیکترین دوستش «الی» به کندوکاو در گذشته‌های نه چندان دور خود می‌پردازد...

 

کتاب «فریب نخورید (در کمتر از 5 دقیقه به دروغگویی دیگران پی ببرید)» نوشته دیوید لیبرمن با ترجمه محمد بهشتیان در 160 صفحه از سوی انتشارات بهشتیان منتشر شد. کتاب شامل سه بخش است: در بخش اول 42 نشانه دروغگویی ارائه شده اند که با استفاده از آنها می توانید متوجه دروغگویی دیگران بشوید. در بخش دوم روش های اعتراف گرفتن از فرد دروغگو آموزش داده شده است که با استفاده از آنها می توانید طرف مقابل خود را مجبور کنید حقیقت را به شما بگوید و در بخش سوم فریب های تجارت و داد و ستد مطرح شده است که با استفاده از آنها می توانید اجازه ندهید کسی در خرید و تجارت شما را فریب دهد. این کتاب به انتخاب مردم پایتخت در رده چهارم پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، کتاب «مشکلات را شکلات کنید» نوشته مسعود لعلی نیز در رتبه پنجم جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. در این کتاب توانایی انسان در حل مشکلاتی که گاه غیرقابل حل هستند نشان داده شده است و از افراد خواسته شده است که به مشکلات به چشم یک فرصت بنگرند و نه یک تهدید.

 

کتاب آموزشی و مفید «قواعد درست زندگی» نوشته ریچارد تمپلار با ترجمه فرشته صالحی که نشر رسا، آن را به بازار کتاب عرضه کرده و  مجموعه «پایان دفاع، آغاز بازسازی»، خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در پایان جدول پرفروش‌های سام در هفته گذشته قرار گرفت، خاطراتی خواندنی همراه با اسنادی که برای نخستین بار با روایت روزهای سال پایانی جنگ منتشر شده است.

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

 

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

چرا زنان فرانسوی چاق نمی‌شوند

میرل گولیانو/شراره حداد و فهیمه صادقیان

نسل نواندیش

7600

در آمریکا با فاجعه‌ای روبرو شدم؛ اضافه وزن 9کیلوگرمی... خوشبختانه، از پزشکی که وی را دکتر میراکل (معجزه‌گر) می‌نامیدند کمک گرفتم. او مرا با هنر آشپزی و خوش‌خوراکی موروثی خود آشنا کرد و به بازیابی شکل و ظاهر پیشین خود فراخواند.

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

طنزهای اجتماعی «پ نه پ» به شکل عموم، گونه‌ای مطایبه‌ خانوادگی و اجتماعی، دور از هزل و هجو است. بیشتر این طنزها در شبکه‌های اجتماعی مجازی و به صورت پیامک شکل گرفته و از نظر ساختار ادبی زیرگروه ادبیات شفاهی قرار می‌گیرد.

مهمانی خداحافظی

شیدا اعتماد

هیلا

3000

درست یادم نیست که چند وقت بعد از رفتنم بود که کشف کردم غریبی می‌کنم...شاید آن روز که انگشترم را از جیبم درآوردم و بعد از ماه‌ها دستم را کشیدم روی ستاره‌ها و منتظر ماندم گرمایی که آرزو داشتم در دستم ظاهر شود و صدای جیرنگ خوردن دو انگشتر به هم را بشنوم، کشف کردم که دلم برای شنیدن صداهای آشنا تنگ شده. دلم برای ولو شدن روی کاناپه خانه پدری‌ام تنگ شده. برای فارسی حرف زدن...»

فریب نخورید

دیوید لیبرمن/محمد بهشتیان

بهشتیان

3100

این کتاب با روش های ساده (که همگی بر اساس اصول روانشناسی بنا نهاده شده اند) به خواننده کمک می کند به دروغگویی دیگران پی ببرید.

مشکلات را شکلات کنید

مسعود لعلی

بهار سبز

4000

در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    0 0
    پ نه پ توسط مهران مدیری در سریال شب های برره استفاده شده بود یه سری به سایت آپارات بزنید کلیپش اونجا هست