انتخاب نوشت:

شیعه ستیزی مفتی های وهابی موجب خوشحالي استكبار جهانی و استعمارگران سرزمین های اسلامی است علاوه براين هدف قرار دادن احكام اسلامی و قوانین الهی با فتواهاي غيرمعقول دستاويزي براي اسلام ستيزي غرب فراهم ميكند و اين مهمترین دستاورد حضور چهره های خشك وبی ریشه ايست كه طی سده اخیر به پیكره جهان اسلام تحميل شده است.
اگرچه چنین تفكراتی درگذشته زمان درجهت مخالفت با ائمه طاهرین(علیهم السلام) نیزدیده شده ولی سیطره استعماری آن چهره جدیدی است كه لباس خودپسندی را به دیگرپسندی ترجیح داده است.
درحالیكه فتاوای علمای شیعه همیشه ودرهمه حال مورد غضب ودشمنی سرسختانه كشورهایی همچون انگلیس بوده، هیچ موردی را نمی توان یافت كه سران این كشورها برعلیه مفتی های وهابی جبهه گیری كرده باشند.
یكی از اهداف ابرقدرت های غرب برای تضعیف دین اسلام تخریب جایگاه مرجعیت در افكار عمومی است كه برای رسیدن به این هدف از مفتیان ساده لوح وهابیان استفاده می كنند.
در تازه ترین نمونه این رفتارها، شیخ شمس الدین صحه مفتی الجزایری فتوای عجیبی در مورد دو باشگاه رئال و بارسلونا صادر كرد: این مفتی اعلان كرده است كه هر كسی روی لباسش آرم باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید باشد موجب بطلان نمازش می شود.»
نكته جالب توجه اینجاست كه این مفتی علت صدور فتوای خود را به دلیل وجود صلیب در آرم باشگاه های یاد شده دانست.
چندی پیش نیز«عبدالله نجدی» یكی دیگر از مفتی های ساده لوح وهابی با طرح شروط 14 گانه برای فوتبال، نمایش مضحكی را به راه انداخت بود.

متن استفتاء و پاسخ شیخ وهابی:
سؤال: … جوانانی كه چیزی از تقوا نمی دانند و به وقتشان اهمیتی نمی دهند و می گویند می خواهیم فوتبال بازی كنیم، می پرسند شروط و ضوابط بازی فوتبال چیست تا ما در ورطه تشبّه به كفار و طاغوتیان و دشمنان دین مثل آمریكا و روسیه و... نیفتیم.
جواب: به آنها می گوییم اگر اصرار دارید بازی كنید و وقت خود را بگذرانید، باید شروط و ضوابط ذیل را رعایت كنید:
اول: خطوطی چهار طرف دور زمین نباشد؛ زیرا این خطوط ساخته كفار و قانون بین المللی فوتبال است
دوم: كلماتی كه كفار و مشركان به عنوان قانون بین المللی فوتبال وضع كرده اند، مانند گل ، اوت ، پنالتی ، كرنر و …، گفته نشود زیرا گفتن این كلمات حرام است و هر كس كه اینها را بگوید تنبیه و باید از بازی اخراج شود و باید به او گفته شود كه به كفار و مشركین شبیه شده ای.
سوم: هر كس از شما كه در اثناء بازی افتاد و دست یا پایش شكست، یا دستش به توپ خورد بازی به خاطر او نباید متوقف شود و به كسی كه او را انداخته كارت زرد یا قرمز داده نشود، بلكه به هنگام شكسته شدن یا ضربه دیدن باید به قاضی شرع مراجعه شود تا آن بازیكن حق شرعی خود را همانطور كه در قرآن است بگیرد و شما باید شهادت دهید كه فلانی عمداً دست یا پای او را شكست.
چهارم: نباید در تعداد بازیكنان از روش كفار و یهود و نصارا و خصوصاً آمریكای خبیث تبعیت كنید، به این معنا كه نباید با یازده نفر بازی كنید، بلكه باید بر این تعداد اضافه یا كم كنید.
پنجم: باید با لباس خواب یا غیره خودتان و بدون شورت ها و پیراهن های رنگارنگ و شماره دار بازی كنید ؛ زیرا این لباسها لباس اسلامی نیست، بلكه لباس كفار و غرب است.
ششم: هر كدام از شما كه این شروط و ضوابط را رعایت كرد باید قصدش از بازی فوتبال تقویت بدنی برای جهاد فی سبیل الله و آمادگی برای زمانی باشد كه به جهاد فراخوانده شود، نه گذراندن وقت و عمر و شادی از پیروزی ظنّ.
هفتم: نباید زمان بازی را 45 دقیقه قرار دهید، شما باید با كفار و فاسقان مخالفت كنید و در هیچ چیز مشابه آنان نباشید.
هشتم: نباید در دو نیمه 45 دقیقه ای بازی كنید، بلكه در یك یا سه نیمه بازی كنید تا مخالفت شما با كفار محقق شود.
نهم: هنگامی كه یكی از دو تیم بر دیگری غلبه نكرد (تساوی بازی) و آنطور كه شما می گویید توپ به دروازه ای وارد نشد، نباید برای بازی وقت اضافی یا پنالتی در نظر بگیرید (تا یكی پیروز شود)، بلكه بلافاصله بازی را تمام كنید، زیرا بازی به این طریق عین اجرای قوانین بین المللی فوتبال است!
دهم: در بازی فوتبال شخصی را به عنوان داور انتخاب نكنید، زیرا بعد از لغو قوانین بین المللی همچون گل و اوت و پنالتی و كرنر و… وجود او دلیلی ندارد! بلكه بودن او تشبّه به كفار و یهود و نصار و اطاعت از قوانین بین المللی است.
یازدهم: نباید در اثناء بازی، گروهی از جوانان جمع شوند و شما را تماشا كنند، چون قصد شما ورزش و تقویت بدنی است پس دلیلی ندارد آنها شما را نگاه كنند! هر چند كه بگویید آنها باعث تشویق شما در تقویت بدنی و آمادگی برای جهاد هستند، به آنها بگویید بروید دنبال منكرات خودتان در بازارها و روزنامه ها و بگذارید ما بدنمان را قوی كنیم!!!
دوازدهم: هر كسی كه گل بزند و سپس بدود تا بقیه او را دنبال كنند و بغل نمایند، (همانطور كه در آمریكا و فرانسه بازیكنان انجام می دهند) باید به صورتش تف انداخت و تنبیه كرد!!! زیرا ورزش بدنی شما چه ارتباطی به شادی و بغل كردن و بوسیدن دارد!
سیزدهم: دروازه باید به جای دو تیرك، سه تیرك داشته باشد، تا مشابه كفار نباشد تا مخالفت شما با قانون بین المللی طاغوتی سازمان فوتبال محقق شود.
چهاردهم: هنگامی كه بازیكنی مصدوم شد، نباید بازیكن دیگری را جایگزین او كرد، زیرا این روش، ساخته كفار و مشركین در آمریكا و … است.
اینها بعضی از شروط و ضوابطی است كه مانع تشبّه به كفّار و مشركین در بازی فوتبال می گردد… من به اجرای این شروط و ضوابط و سپس پرداختن به فوتبال دعوت نمی كنم، بلكه اینها در واقع برای كسی است كه توان انجام ورزش های شرعی را ندارد و برای مؤمن صادق، ادلّه نقلی و عقلی مبنی بر تشبّه فوتبال به كفّار كافی است، زیرا انجام بازی فوتبال بغض انسان را نسبت به كفّار متزلزل می سازد، ولی جوانان این امر را شادی و بازی می پندارند (و تحسبونه هیناً و هو عند الله عظیم).عبد الله النجدی ـ ریاض

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =