با مطالعه این کتاب به جواب‌هایی که در طی دوران بارداری و روزهایی که به زودی بودن با (تازه به دنیا آمده‌تان) فرا می‌رسد، خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «چگونه دوران بارداری، زایمان و بچه‌داری راحتی داشته باشیم» با نام اصلی Babys best chanca نوشته وزارت بهداشت ایالت بریتیش کلمبیا کانادا با ترجمه فرشاد نجفی در 336 صفحه با قیمت 7400 تومان از سوی انتشارات نواندیش روانه بازار نشر شد.

کتاب مشتمل بر دستورالعمل‌های بهداشتی ـ درمانی در خصوص دوران بارداری، زایمان و مراقبت از کودک است که طی آن نکاتی چند مطرح می‌شود. چگونگی مراقبت مادران از خود و جنین، غذاهایی که در دوره بارداری باید مصرف کرد، مراحل رشد جنین، تولد کودک و شیردادن و تغذیه کودک از جمله مطالب این کتاب است. کتاب همچنین شامل توصیه‌هایی است برای پدران در دوران بارداری، دروه پس از زایمان و دوره پس از آن.

چگونه دوران بارداری، زایمان و بچه‌داری راحتی داشته باشیم

در معرفی این کتاب آمده است: «برای دوران بارداری آسوده و پرورش جنین سالم حتما به نکاتی که در متن کتاب درج شده است توجه ویژه داشته باشید. زیرا اهمیت دادن به دستورالعمل‌های بهداشتی درمانی ارائه شده، نوید این را می‌دهد تا بهترین دوران بارداری مراقبت از نوزاد برای شما فراهم شود. بهترین فرصت در دوران بارداری و ایمن‌ترین زایمان هدیه عشق مادری به کودک ارمغان علم، دانش و توصیه‌های پزشکی این کتاب برای مادران فردا است. با مطالعه این کتاب بسیار آسان به جواب‌هایی که در طی دوران بارداری و روزهایی که به زودی بودن با (تازه به دنیا آمده‌تان) فرا می‌رسد، خواهد رسید.»

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =