"مسکن مهر، مردانه است." خبری جنجالی که حداقل زنان کارمند را عصبانی کرد.

زهرا تالانی: درواقع با اعلام اینکه مسکن مهر به زنان تعلق نمی گیرد  برخی زنان متاهل به وزارت مسکن اعتراض کردند. از طرفی اعلام شد که زنان بی سرپرست هم نمی توانند مسکن مهر بگیرند. اما محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرآنلاین می گوید این موضوع رابرای بخشی از زنان برطرف شده است: "با پی گیری استانداری این مشکلها حل شده و حتی زنانی که ثابت کنند مرد بدسرپرست دارند هم می توانند تقاضا کنند که سند به نام آنها شود."

گفتگوی خبرآنلاین با معاون عمرانی استاندار تهران را بخوانید؛

قبلا اعلام شده بود که به زنان متاهل مسکن مهر تعلق نمی گیرد.آیا این خبر صحت دارد؟

6 ماه پیش زنان متاهلی را برای دریافت مسکن مهر معرفی کردیم و حتی آنها خانه‌های خود را نیز دریافت کرده‌اند. این خبر صحت ندارد.

اما گویا این تصمیم جدید وزیر راه و شهرسازی است که به تمام شرکت‌های عمران ساخت مسکن مهر از جمله شرکت عمران پردیس ابلاغ شده و این شرکت‌ها نیز با ارسال اس ام اس‌های متعدد از بانوانی که صاحب‌خانه شده‌اند خواسته است تا سند خانه‌ها را بنام همسرانشان کنند؟

این مشکل برطرف شد. حتی به تازگی تصویب شده زنانی که بتوانند اثبات کنند که سرپرست خانواده شان فرد متعهدی نیست و به عبارتی بدسرپرست هستند هم می توانند سند را به نام خودشان بگیرند.

در مواردی هم برخی خانمها به عنوان کارمند از سوی برخی اداره‌ها و ارگان‌ها برای دریافت مسکن مهر به سازمان مسکن و شهرسازی معرفی شده‌اند.تکلیف آنها چه می شود؟

ما مشکل زنان متاهل کارمند را در استانداری با وزارت مسکن حل کردیم و آنها هم می توانند سند خانه را به نام خودشان بگیرند.

بنابراین زنان بی سرپرست هم مشکلی ندارند؟

بله. زنان بی سرپرست کارمند هم می توانند بدون نگرانی مسکن مهرشان را تحویل بگیرند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =