ایسنا نوشت:

اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: براساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کلیه دانشجویان این مقاطع در صورت داشتن شرایط می‌توانند به یکی از دو روش میهمانی و میهمانی مبناء نسبت به ارائه تقاضای میهمانی خود اقدام کنند.

در این آیین نامه دانشجویان ورودی جدید پس از ثبت نام در دانشگاهی که پذیرفته شده‌اند، می توانند صرفا از اول تا30 آبان ماه با مراجعه به سامانه خدمات آموزشی این اداره کل، نسبت به تقاضای میهمانی برای نیمسال دوم سال تحصیلی اقدام کنند.

براساس این آیین نامه با توجه به اینکه داشتن حداقل معدل 13 برای ثبت میهمانی الزامیست و نسبت به ثبت تقاضای دانشجوی ورودی 1390 در سامانه به صورت مشروط و با ارائه تعهد مبنی بر کسب حداقل معدل 13 در پایان نیمسال اول سال تحصیلی 91-90 می باشد، این دسته از دانشجویان در صورت عدم کسب معدل مذکور امکان میهمانی را در نیمسال دوم نخواهند داشت.

همچنین پذیرفته شدگان جدید که متقاضی میهمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 91-90 می باشند در صورت کسب 85 تا 95 درصد نمره آخرین فرد قبولی در مقصد (حسب نوع دانشگاه) و پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء می توانند تقاضای مهمانی مبنا را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت و صرفا از طریق همان سایت تقاضای خود را پیگیری کنند.

زمان مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام تقاضای میهمانی مبنا متعاقباً توسط سازمان سنجش اعلام می شود واولویت میهمانی نیز با دانشجویان دختر است.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =