ساموئل ال. جکسن در فیلم سینمایی «جانگو آزاد شده» برای پنجمین بار با کوئنتین تارانتینو همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، جکسن قرار است در فیلم جدید تارانتینو نقش استفن، یک برده خانگی و دست راست کالوین کندی، برده‌دار اهریمنی (لئوناردو دی‌کاپریو) را بازی کند.

ستاره فیلم «داستان عامه‌پسند» برنامه کاری فشرده‌ای دارد. نمایش «قله کوهستان»‌ با بازی او و آنجلا بست اواسط اکتبر در برادوی روی صحنه می‌رود. جکسن در این نمایش نقش مارتین لوتر کینگ جونیر رهبر جنبش حقوق مدنی سیاه‌پوستان را به عهده دارد.

اجرای «قله کوهستان»‌ تا اواسط ژانویه 2012 ادامه داد و جکسن پس از آن بلافاصله در نیو اورلئانز به گروه تولید «جانگو آزاد شده»‌ ملحق می‌شود.   

جیمی فاکس در این فیلم نقش شخصیت جانگو را بازی خواهد کرد، برده‌ای آزاده‌شده که با کمک یک جایزه‌بگیر آلمانی با (بازی کریستوف والتس) سراغ کالوین کندی، صاحب کشت‌زاری به نام کندیلند می‌رود تا برومهیلدا، عشق گمشده‌اش را نجات بدهد.

تارانتینو فیلمنامه «جانگو آزاد شده» را نوشته و آن را کارگردانی می‌کند. شرکت واینستین این فیلم را 25 دسامبر 2012 روانه سینماها می‌کند.

ساموئل ال. جکسن که متولد سال 1948 در واشینگتن دی. سی است، بجز «داستان عامه‌پسند» در فیلم‌های «جکی براون» و «بیل را بکش: جلد 2» و «لعنتی‌های بی‌آبرو» هم با تارانتینو همکاری کرده است. او برای «داستان عامه‌پسند» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

ورایتی / 13 سپتامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =