موج نوشت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تقدیر از اعضاء و فعالان ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی از برگزاری جلسه مشترک کمیته خودروسازان و سازمان حمایت طی روزهای آینده با هدف بررسی وضع قیمت ها و اتخاذ تصیمات مناسب برای ممانعت از بازار سیاه خودرو و سفته بازی خبر داد.
غضنفری عنوان کرد: تولید کنندگان معتقدند به علت بالابودن تقاضا نسبت به عرضه ممکن است نوعی بازار سیاه و سفته بازی شکل گرفته باشد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره وضع قیمت خودروهای داخلی گفت: وزارتخانه جدید همزمان حامی تولیدکننده و مصرف کننده است و با عدم رعایت حقوق مصرف کننده برخورد می کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پرسشی دیگر در خصوص تعیین تکلیف روسای برخی سازمان ها و از جمله دخانیات در این وزارتخانه گفت: وضع دخانیات و صنایع کوچک طی این هفته و هفته آینده مشخص می شود.
غضنفری خاطرنشان کرد: هم اکنون معاونان سابق دو وزارتخانه ادغامی ابقا شده اند و همچنان به مسئولیت های خود ادامه می دهند.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    لطفا "دخالت شما هم مثل دیگر اموری که دولت دخالت کرد و گرانشد نشود؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    چی میگی؟
  • بدون نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اقاي وزير توضيح بدين 2تا از حمايت ها از مصرف كننده كه عملي شده رو تشريح كنيد....ببخشيد حمايت يعني كيفيت و استاندارد واقعي نه استاندارد ايران خودرو وپرايد؟!بلكه استاندارد تويوتا هيووندايي نه پلت فرم مندراري x100و405...
  • بدون نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بازار دلالي وقتي جمع ميشه كه خودروسازان داخل تحويل فوري 15 روزه رو هميشه داشته باشند دوم نمايندگان خودروهاي وارداتي انحصار واردات رو نداشته و به مانند قبل از واردات ازاد باشه و موجودي داشته باشند و اينكه تحويل فوري داشته باشند و اينكه شما124درصد مجموع عوارض واردات خودرو ميگيرين بابت ثبت سفارش هم هزينه ميگيريد؟!كه در بازار سياه همين الان در برخي مدل ها هزينه خريد ثبت سفارش 50 ميليونه تومنه!!بشه