فارس نوشت:

انتشار خبر سرو غذای 168 هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد واکنشَ‌هایی زیادی را به همراه داشت. به تازگی خبری در محافل نقل می‌شود که قرار است از هفته آینده بستی با روکش طلا به قیمت حدوداً 400 هزار تومانی در این برج سرو شود.

تصور کنید نوکیسه‌ها و آقازاده‌های بنز و بی.ام.و سوار را که در طبقه فوقاتی در حال خوردن بستنی طلای هستند، در پایین برج مردم معمولی در بوفه معمولی رستوران در حال خوردن ساده‌ترین نوع بستنی با قیمت نازل هستند.   شهرداری تهران رستوران گردان برج میلاد را به بخش خصوصی اجاره داده است که با سرو غذای فوق العاده گران خود رکورد همه‌ رستوران‌های مجلل و گران‌قیمت را شکسته‌ است.  

برج میلاد نام آسمان‌خراشی با ارتفاع 435 متری است که در شمال غربی تهران واقع شده است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برجهای دنیا مقام نخست را دارد. این سازه به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت به شمار می‌آید.   ساخت این برج بیش از 11 سال طول کشید و با بودجه شهرداری تهران که از پول مردم تآمین می‌شود این سازه عظیم ساخته و آماده بهره‌برداری شد.   در گوشه کنار این شهر غول پیکر اگر قدری جستجو خانواده‌های را می‌یابید که به نان شب هم محتاج و در گوشه دیگر شهر در ارتفاع 276 متری در رستورانی گردان و مجلل بستنی با روکش طلای خوراکی به قیمت 400 هزار تومان سرو می‌شود.   رستوران گردان برج میلاد به گفته مطهر نژاد مدیر عامل برج میلاد تهران  مخصوص عده‌ای خاصی از افراد است و قرار نیست تمام مردم بتوانند از آن استفاده کنند.  

چگونگی سرو بستنی‌هایی از طلا نیز خواندنی است:   گل رخسارمسئول رستوران گردان برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سرو بستنی طلای حدوداً 400 هزار تومانی از هفته آینده در رستوارن گردان برج میلاد آغاز می‌شود، گفت: باید بخشی از ظروف این بستنی را از خارج کشور وارد کنیم.   وی در ادامه می‌گوید: با توجه به اینکه قیمت طلا بالا رفته است این بستنی نیز گران تر شده است.   به گفته گل‌رخسار، 2 گرم 30 سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود. البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور کنیم.   وی درباره طلای خوراکی می‌گوید: این طلا به صورت پودر و برگه است و در کشور از هر دوی آن استفاده خواهیم کرد.  

مسئول رستوران گردان برج میلاد با بیان اینکه در سایر کشورها از پودر طلا استفاده می‌شده است، گفت: اما ایران دومین کشور است که از برگه طلا استفاده می‌کند.  وی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند بستنی طلا را میل کنند باید یک روز قبل سفارش دهند، گفت: ساخت این بستنی یک روز طول می‌کشد. به باور برخی از کارشناسان امور اجتماعی استفاده از این برج فقط مخصوص اعیان و اشراف زاده است و افراد معمولی حتی یک بار هم نمی‌توانند از این رستوران استفاده کنند این در حالی است که هزینه ساخت این برج را مردم پرداخت کرده‌اند.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بایرن IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    12 0
    خوب با این حساب فاصله طبقاتی تو مملکت ما خیلی خیلی جزئی و قابل اغماض هست!
    • بدون نام US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
      3 3
      پولشو دارم، میرم میخورم، نوش جونم. بابام هم یه خونه گلی داشتند تو یک شهر 50 هزار نفری. کنکور داد قبول شد، بدون سهمیه رفت دانشگاه شیراز مهندسی گرفت. اون موقع که از هر هزار نفر فقط یک نفر لیسانس داشت، بعد شاگرد اول شد، بورسیه شد برای کانادا. کلی پول جمع کرد. بعد یک مدت دوبی بود، حتی پول فرستاد خونه باباشون تو شهرستان کف حیاط که گلی بود رو مرمر کردند. زمان خاتمی به حاکمیت اعتماد کردیم و برگشتیم ایران و تهران ساکن شدیم. الان پول بستتی طلا از بابا میگیرم میخورم نوش جونم. خودم هم کار میکنم. شما هم اگر ناراحتین برین از راه حلال پول جور کنید بستی طلا بخورید.
    • بدون نام US ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
      3 0
      تو ایران هم مثل تمام جاهای دنیا قشر ثروتمند وجود دارند. فقط تو ایران هست که دولت به جای کمک به افزایش سطح درآمد قشر متوسط و فقیر، تو سر ثروتمندا میزنه. ثروتمند کارآفرین و نخبه هم اگه ببینه شورش رو درآوردند کارخونه و کارگاه رو میبنده مهاجرت میکنه (مثل همسایه ما که کارگاه آهن آلات داشت، فروخت و رفت آمریکا) و مجددا قشر فقیر و متوسط فقیر تر میشوند و این چرخه معیوب تا ابد ادامه پیدا میکنه.
  • رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    10 5
    بنز و بى ام و فقط مخصوص آقازاده ها نيست، هستند افرادى هم كه با زحمت خودشون به خيلى چيزها رسيدند
  • ت IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 0
    حالا شما تهرونیا هی با این برج میلادتون کلاس بذارین‏!‏
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    4 1
    عزيزم همون بستني و ساندويچ نازلش رو هم من نميتونم بخرم وبخورم چون به نون شب محتاجم ! مثل اينكه يادت رفته همين ديروز بود كه يه عكس از چابهار انداختي و نوشتي اينجا سومالي نيست!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 0
    عزيزم همون بستني و ساندويچ نازلش رو هم من نميتونم بخرم وبخورم چون به نون شب محتاجم ! مثل اينكه يادت رفته همين ديروز بود كه يه عكس از چابهار انداختي و نوشتي اينجا سومالي نيست!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 1
    این برج دیگر نه نماد ایران که نماد تهران هم نیست که این برج نماد اشرافیت مبتذل می تواند باشد مردم به همان میدان آزادی اش بنازد بهتر است. به علاوه چرا باید این طور باشد که سال ها پول ملت صرف ساخت سازه ایی شود که یک دهم سود اش هم به مردم برنگردد حتی حض بردن معنوی از این سازه در ارتفاع برای عموم مهیا نباشد آیا این ظلم نیست
  • بایرن IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    7 0
    یکی بستنی 400 هزار تومنی سرو میکنه یکی یک ماه از کله سحر تا نصف شب کار میکنه برا 400 هزار تومن!!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 1
    واقعا" متاسفم در کشور ما افرادی هستند که به نان شب هم محتاجند حال در برج میلاد بستنی 400 هزار تومانی سرو می شود واقعا" باید افسوس خورد مسئولان باید جلوی این تجملات را بگیرند...
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    5 4
    کسی که بنز یا بی ام و داره از زور بازوش نخریده بلکه از چپاول دیگران خریده ویا از تورم اینو مطمن باش
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    5 1
    چهارصد هزارتومن بدهید و یک بستنی بخورید و چند ساعت بعد هم دفع میشود. اما یک کارگر مستضعف با این مبلغ یک خانواده را بمدت یک ماه اداره میکند.
  • omid IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 0
    khob hala khsiyate in bastani chiye?
  • میلاد IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 1
    برج میلاد نمودار واقعی ضریب جینی تو ایرانه.هیچ کاغذی نمیتونه این نمودار رو رو خودش جا بده.(ضریب جینی اختلاف طبقات بالا و پایین رو نشون می ده)
  • بدون نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    6 1
    این عدل و داده ؟ ببینید. حقوق من مهندس که تو شرکت توزیع برق تهران کار میکنم 520 هزار تومنه. اونوقت یه بستنی 400 هزار تومانه!!! این عدالته؟
  • سید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 3
    آره خوب حقشونه بستنی 400هزارتومنی.آدمای زحمت کشین.ملت به اینا مدیون هستن.اینا نباشن....
  • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    8 2
    به نظر من که اشکال نداره یه عده بتونن بستنی طلا بخورن مهم اینه که تو کشور کسی محتاج نون شب نباشه!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 3
    این همون چیزی که اقای رئیس جمهور می خواست رو کنه دیگه مگه یادتون رفته....
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 3
    بی خیال بابا!خوب یکی که داره می خواد حال کنه.باید تو مملکت وسایل خوشگذرانی باشه تا مردم پولشونو نبرند جاهای دیگه حیف و میل کنند.تازه این باعث میشه خیلی از خارجی ها هم به نوعی جذب بشن.به نظر من که اصلا ایرادی نداره که هیچ حتی لازمه.
  • مصطفی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 2
    حالا اگه بچه هام به من بگن خوردن بستنی طلا حق مسلم ماست, من چیکار کنم؟!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 1
    400هزار تومن واسه یه بستنی واقعامفته
  • مسلم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    4 0
    احسنت به هوش و ذکاوت اقا میلادباورکنیین حتی ارتفاع برج میلاد هم شاید واسه نشون دادن این فاصله طبقاتی کافی نباشه افسوس که مسولین ما نگاهشون از بالا به پایینه وجلوتر از دماغشون رو هم نمیتونند ببینند
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 1
    اين نشون دهنده اينه در كشور ما به فرمايش رييس جمهوري هيچكسي گشنه نميخوابه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام CA ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محبت فامیلی چدن IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 4
    خب پول دارن خرج میکنن بهتر از اینه که خارج از کشور برن پولاشون رو اونجا خرج کنن
    • بدون نام IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
      1 1
      خب این پول داره در اصل خارج از کشور خرج میشه، چون ظرف و طلا و خیلی چیزای دیگش وارداتیه!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    كدوم فقر!!بگفته دكتر رئيس جمهور تو ايران كه فقير نيست!!حالا بزار تعدادي بستني طلا بخورن
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    4 0
    آقا رضا میشه بگی چی کار کردن که با زور بازو به اینجا رسیدن من 3شیفت کار میکنم مدرک فوق لیسانس کامپیتر هم دارم به زور تا آخر ماه خودمو میکشونم.
  • s.d IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    5 0
    مردم ایران مشکلی باآدمهایی که بنزو ب.او.و سوار میشن ندارن مسئله اینه که تو این کشور عدالتی وجود نداره به خاطر اینه که همه واکنش نشون میدن اگر عدالتی وجود داشت و مردم گرفتار گذران زندگیشون نبودن و محتاج یه لقمه نون که با بدبختی به دست میاد انقدر به اینجور اخبار توجه نمیکردن این حقیقتیه که تو کشور ماوجود داره بی عدالتی .
  • سارا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 1
    یاد دورانی که شعار و هدف انقلاب مبارزه با سرمایه داری و و ریشه کنی استضعاف بود، بخیر.خداوند روح امام راحل را قرین رحمت کند که قسمت اعظم اهدافشون مبارزه با اشراف گرایی، تجمل گرایی، رانت خواری، چپاول گرایی،قدرت طلبی و گسترش ظلم ستیزی، عدالتخواهی، برابری و اتحاد اقشار جامعه بود.روحش شاد
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 3
    یک توضیح هم داشته باشید که طلا خوردن اش جنبه ی درمانی هم دارد به این وسیله پول دارها می توانند سلامتی شان را هم به قیمت طلا بخرند آخه طلا در بیماری های سرطان روماتیسم سل و خیلی بیماری های مهلک موثراست
  • احسان IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 1
    شما میشه بگین 2گرم طلای 30سوت چه قدر قیمتشه که بستنیش 40 تومن میشه؟
  • احسان IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 0
    چه اشکالی داره 10 ماه پول یارانشونو می خوان بستنی بخورن؟
  • رامین IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 0
    اینا همه نشون دهنده ی اینه که تو ایران به هیچ وجه اختلاف طبقاتی وجود نداره خدارو شکر
  • همایون IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 1
    کو عدالت ؟ اقا زاده ها میتونن بستنی 400 تومانی بخورن اونقت یه خانواده تو فقرن یه دانشجو شهریه دانشگاهشو نداره یه پدر وقتی میره خونه شرمنده خونوادشه که نمیتونه وسایل رفاهشونو تهیه کنه،یه کارمند یا کارگر سر برج باید هزارجا قسط بده اخرشم هیچی نمیمونه براش کلا حرف زیاده خلاصه یه عده ای اینقدر دارن که نمیدونن چیکار کنن یه عده ای هم محتاج یه قرص نان
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 2
    من که تا حالا نخوردم بعید هم هست که بتونم بخورم اما بخیلم نیستم که کی میخوره یا کی نمیخوره - هر کی هم خورد نوش جونش - انشاالله آنقدر نعمت زیاد بشه همه بخورند- اگر کسی هم پشت بنز میشینه و من میگم اه چه ماشینی اون بنز اون بابا نیست که ارزشی داره اون عقل ناقص من که همه چیز را از دید مادیات مینگره
  • همایون IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    4 0
    اقای بدون نام حتما شما شکمتون پره که میگید اشکال نداره این برج با پول یه ملت ساخته شده واسه همه نه یه عده خاص
  • حمید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    4 0
    همین الان یه فکر اقتصادی به ذهنم رسید. بهتره دم برم میلاد یه دستشویی عمومی بزنیم و ... طلا استخراج کنیم.
  • شكم گنده! IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 0
    چي؟ نون نداريد بخوريد؟ خب بريد برج ميلاد بستني طلا بخوريد؟
  • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 0
    400000 همینقدر صفر داره
  • شوخ IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    آقا یعنی اگه یه نفر با زن و بچه بره(5نفری) یارانه هرکدوم ماهی 40 هزار تومان پر ارزش بدون احتساب تورم ناچیز می تونن برن از این بستنی های بی ارزش بخورن لطفا من رو راهنمایی کنید به فکر قسط پراید با 30 درصد سود و اجاره ماهی 700 تومن هزینه دو تا دانشجو البته به فکر قبض آب گاز برق ما هم باشید خورد و خوراک رو که حساب نکید این بستنی ها نخورده ما رو سیر کرد
  • مايه دار IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 1
    اگه اون آقا يا خانمي كه ميخواد بره اونجا به اين فكر كنه كه به فاصله چندصد متر اونطرفتر مردمي هستند كه بااين پول يك ماه سر ميكنن اگه وجدان داشته باشه اينكارو نميكنه
  • حاجی ارزانی US ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 1
    دوستان بخیل اگه یخورده صبر داشته باشید به دستور مقامات قراره به این بستنی یارانه تعلق بگیره انوقت ماوشما بدبخت بیچارهابستنی میخوریم سیصد هزار تومان حسود نباشید
  • بدون نام US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 0
    چشم شما روشن
  • بهروز IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    1 3
    خاک توسر اون کسانی که مسبب این فاصله طبقاتی وحشتناک در این مملکت شده اند
  • رز IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 2
    نوش جونشون
  • صدف IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    3 1
    اينا عيب نيست اينكه تو مملكت اين تفكر حاكم شده كه هركى بيشتر داشته باشه و بستنى ٤٠٠تومانى بخوره باشخصيت تره عيبه
  • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    2 2
    حالا این بستنی شکلش چه جوریه؟ قیفی، حصیری، سنتی، سالار، کارتیه ، میداس، هیچکدام، همه موارد، ....واقعاً بابا بذار اونیکه میتونه بخوره حالشو ببره .ما که بخیل نیستیم. دارندگی و برازندگیه دیگه!
  • سپيد و سياه IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    2 1
    واقعا اين انصافه كجاش عدالته با اين 400 هزار تومان ميدونيد چند تا گرسنه سير ميشن ،‌چند تا جوون مشكلاتشون برطرف ميشه ، حالا كساني كه اين رو حروم كردن حتما به مزاجشون سازگار نبوده خودشون خوردن حالا براي ديگران حرومه ،‌بابا تازه ماه رمضون تموم شده يعني ديگه به فكر ديگران نيستيم ،‌ توروخدا يكي بداد اين مملكت برسه آقاي رئيس جمهور تورو خدا خودت كمك اين مردم باش ،‌ اگـــه يكي بچه اش درخواست كنه بايد چه جوابي بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 1
    پس یه باره بگو جلوی هر پارک و خیابونی هم که آدم پولدار و ماشین مدل بالا رد میشه تخته کنن چون شهرداری ساخته/ یا میخوای بگم برج میلاد را سیاه پوش کنن و توریستها و گردشگران هم بشن مستمع!!!!!
  • بدون نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    بستنی کارگری جونش درامد تا برج ساخت شد چی
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    0 1
    همه چیز و همه جور امکانات برای یک کشور لازمه و باید باشه اینکه من وسعم نمیرسه دلیل نمیشه که کشور تو فلاکت و فقر باقی بمونه
  • بی طرف US ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    1 0
    میگن برق که میره آدم یاده چهار نفر می افته یکی پدر و مادر ادیسون یکی خواهر و مادر ....
  • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    2 0
    واقعا متاسفم اگه ملت به اندازه زحمتشون حق و حقوق دربافت میکردن بازم ادم دلش نمی سوخت ولی اینطوری فقط ادم افسرده میشه یکی شرمنده زن وبچه یکی اینجوری
  • ارینا US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
    2 0
    دارندگی اینه دیگه کاش خدا دل گنده بده که در قبال خوردن 400تومن بستنی 400تا خانواده رو هم سیر کنی
  • هیچ IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    کیم یک دونه 200 تومان میخواهید
  • بدون نام KW ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    3 0
    انقلاب ما انقلاب پابرهنه ها بوده. واقعا درستی این حرفو همه می فهمن .
  • هیچ IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 1
    فقط ناراحتم
  • عدنان IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    1 0
    زنده باد اين عدالت خوش به حال وحوش
  • اردلان IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    3 1
    بابا چرا ناراحت ميشين...به ما و شما هم ميرسه! ميگي نه، نگاه كن...خب اينا يه دو ساعت بعدش دو گرم طلارو ميفرستن تو چاه خلا...چاه خونه ها هم كه مستقيم وصلن به سفره هاي اب زيرزميني...سفره هاي اب زيرزميني هم كه باز مستقيم وصلن به شير اب خونه ها...بنابراين طبق اصل بقاي ماده، اين طلا اصلا از شكلي به شكل ديگر هم تبديل نميشه...يه راست ميره تو شكم ماها...فقط يه كم كثيقه ديگه، بايد قبل از خوردن اب حاوي طلا، يه كم بشورينش!
  • بدون نام MY ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
    3 0
    نردبان این جهان ما و منی است ***عاقبت این نردبان افتادنی است***لاجرم هر کس که بالاتر نشست*** استخوانش سختتر خواهد شکست
  • امیر IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    2 2
    این حرفارو بذارید کنار، اونایی که میخوان میخورن از دست من و شمام هیچ کاری بر نمیاد...
  • حسن IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    1 1
    خوب نرو انجا بستنی نخور. ایا واجبات است که بروی حتما انرا بخوری. چرا قیمت 1 ساعت جت اسکی معادل 180000 تومان را مطرح نکردید .و حکم شرعی برای ان.
  • حسن IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
    0 0
    بیا در روستای ما 1 دیگ اش دوغ بخور با 10 چایی 1000 تومان . در ضمن قمه کش و معتاد و کراکی هم یک چاقو بزند و عربده کشی هم میکند.
  • بدون نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    2 0
    بابا من 3 بار پیام دادم نه سیاسی نه فحش اما حتی یکیشم منتشر نکردین از اینجا تبعیض تا ...
  • اصغر IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
    0 1
    این مورد نه ارتباط با طبقه طبقانی دارد و نه عدالت و تبعیض نژادی و ... قرا نیست من از روستای خود با یارانه دریافتی و 1 دانشجوی دانشگاه ازاد و کشاوورزی غیر قابل اعتماد بروم انجا و 4 بستنی طلا بخورم. به عوض ان میروم یک دیگ اش میخورم هزار تومان. مگر قرار است تاجر و سرمایه دار البته از نوع حلال و یا گردشگر خارجی برود رستوران هایی که من میروم. باید راضی باشید به حقوقتان و از اینکه افرادی این اقدامت را انجام میدهند شاکی نباشید. چرا مطرح نکردید احداث هتل بیش از 2 ستاره ممنوع و یا 1000 مورد دیگر.
  • میلاد IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    0 1
    این چیزا باید باشه و مشکلی نداره ولی باید همه ی مردم جامعه ما بتونن اونا بخرند؛یعنی تواناییشا داشته باشند
  • سلام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    3 2
    fek kon bastanio bekhari badan az dastet biofte berize zamin :)) bayad kafe zamino belisi ? :))
  • yaser IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    1 2
    خوب كه چي يكي پول داره طلا ميندازه گردنش يكي ميخواد بخوره به كسي ربطي نداره. يعني ميخواين در همه طلا فروشي ها رو ببنديد چون بيشتر پول دار ها ميتونن بخرن
  • مصطفی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    1 3
    من اگه امکانشو پیدا کنم نه تنها اونایی که این بستنی را میخورن اونایی را هم که این بستنی را عرضه میکنند و مسولین برج میلاد را که این بساط را راه انداختند از بالای برج میندازمشون پایین تا صداش به گوش برسه که چقدر فاصله ی طبقاتی ایجاد شده است.
  • نتورکر IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    0 0
    جهان جهان فراوانی است تلاش کنید شما هم بخورید.
  • reza IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اینجوری پیش بره هیچ طلایی باقی نمیمونه... همش میره فاظلاب.
  • محمدرضا US ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    2 0
    وااااااااااااااای ۴۰۰۰۰۰ تومن میدن واسه یه بستنی ما با این پول یه ماشین میخریم سوار میشیم