ایسنا نوشت:

درحالیکه وزیر جهاد کشاورزی روز گذشته از تجدیدنظر دوباره در قیمت خرید شیر از دامداران برای نیمه دوم سال خبر داده بود، امروز معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران افزایش مجدد قیمت شیر در نیمه دوم سال را منتفی اعلام کرد.

 صادق خلیلیان با بیان اینکه از نیمه تیر ماه یارانه شیر برداشته شده است، گفت: قیمت خرید شیر از دامداران در استان‌ها زیر نظر استانداران و با حضور سازمان‌های جهاد کشاورزی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی520 تومان تعیین شده که برای شش ماهه دوم سال مجددا تجدیدنظر خواهد شد.

اما امروز نعمت‌الله ترکی - معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران - افزایش مجدد قیمت شیر در نیمه دوم سال را منتفی اعلام کرده و گفته است: قرار نیست قیمت شیر در نیمه دوم سال افزایش یابد.

به گفته وی توافق انجام شده برای خرید هر کیلو شیر به قیمت کیلویی 520 تومان تا پایان سال جاری اعتبار دارد و اتحادیه دامداران و کاخانجات لبنیات در این زمینه با استانداری توافق کرده‌اند.

این درحالی است که صنایع لبنی افزایش قیمت شیر و لبنیات را از سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده خواستار شده‌اند که این سازمان به آنها وعده داده افزایش قیمت محصولات لبنی را پس از ماه رمضان بررسی کند. همچنین دامداران معتقدند قیمت اعلام شده برای خرید شیر تا پایان شهریور ماه است و پس از آن باید دوباره در قیمت‌ها تجدید نظر شود.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =