ناشرانی چون «ققنوس، نیستان، ماهی، مروارید و...با «دالان بهشت، از دولت عشق، 365 جمله الهام بخش، سلام کلاس اولی‌ها، زیبایی شناسی چیست، مردِ، مرد و...» پرفروش های بازار کتاب در هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های «دالان بهشت، برزخ اما بهشت» از انتشارات ققنوس، «هم خونه، با من بمان» از انتشارات پرسمان، «از دولت عشق، انقلاب مجارستان» از انتشارات روشنگران، «365 جمله الهام بخش» از انتشارات قانونمدار، «سلام کلاس اولی ها» از انتشارات نیستان، «زیباشناسی چیست، مبانی زیبایی شناسی، شبهای روشن، مجموعه بچه های بدشانس» از نشر ماهی و «مرگ مرموز در کلیسا، ملخ های حاصلخیر، دهانم بوی مریم می دهد، مردِ، مرد، ماجراهای شرلوک هلمز» از انتشارات مروارید در هفته گذشته در لیست پرفروش های پایتخت قرار داشتند. جدول زیر در گفت‌وگوی خبرنگار خبرآنلاین با ناشران ذکر شده،‌ بدست آمده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

دالان بهشت

نازی صفوی

ققنوس

8500

داستان‌ زندگی‌ دختری‌ که‌ بنابه‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می‌کند، خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد و...

هم خونه

مریم ریاحی

پرسمان

7000

داستان زندگی دختر جوانی به نام یلدا است که بنا به خواست پدرخوانده خودبه نام حاج رضا به صورت شش ماهه موقتا با پسر او شهاب ازدواج می‌کند تا مانند دو همخونه در کنار هم زندگی کنند و در مقابل ثروت پدر به صورت نصف نصف بینشان تقسیم شود.

با من بمان

حورا کاشانی

پرسمان

10000

در بخشی از کتاب می خوانیم: «آن شب را به خاطر آور آن شب صبح‌فام، شبی که روشنایی‌اش چشم را خیره می‌کرد نه، شب نبود روزترین شب عمرم در کنار تنها تسکین دردهایم هم او که مرا با خود به سرزمینی ناشناخته برد هم او که همانند قیس مجنون مرا به وادی کوه و بیابان کشید»

از دولت عشق

کاترین پاندر/گیتی خوشدل

روشنگران

2500

خانم کاترین پاندر - کشیش امریکایی - کتاب «از دولت عشق» را موفق ترین کتاب خود می داند. کتابی که هم برای نویسنده و نیز برای خوانندگانش معجزه های بی شمار آفریده است.

365 جمله الهام بخش

صابر تفرشی

قانونمدار

950

کتاب نیم جیبی شامل 365جمله کوتاه درموضوعات تربیتی روانشناسی اخلاقی ازدانشمندان بزرگ جهان ...

انقلاب مجارستان

هانا آنت/کیومرث خواجویها

روشنگران

4000

نویسنده در این کتاب در مورد خیزش مردم مجارستان علیه توتالیتاریسم شوروی سابق به تحلیل سیاسی این انقلاب، نه در مجارستان بلکه در خود اتحاد جماهیر شوروی پرداخته است.

برزخ اما بهشت

نازی صفوی

ققنوس

2100

«برزخ اما بهشت» تصویری از زندگی زنی است با روحی زخم خورده، که پس از پایان دادن به زندگی مشترک سراسر رنجبارش، به نزد خانواده اش باز می گردد تا در آن مامن مالوف، آلام گذشته اش را به فراموشی بسپارد. غافل از این که تنهایی زن، رنج مضاعفی است که بر شمار زخم های روحش می افزاید...

سلام کلاس اولی ها

فاطمه ندافی، داریوش صادقی

نیستان/

مجموعه 20 جلدی

قیمت کل مجموعه 21700

وقتی دانش آموز کلاس اول چند حرف از حروف الفبای فارسی را یاد می گیرد مشتاقانه به دنبال کتاب هایی می گردد که بتواند آن ها را به راحتی بخواند. این مجموعه با ویژگی های منحصر به فرد ذیل برای کلاس اولی ها تألیف شده است.

زیباشناسی چیست

مارک ژیمنز/

محمدرضا ابوالقاسمی

ماهی

8200

در این کتاب به پاسخ این پرسش می‌رسیم که پرداختن به زیبایی‌شناسی چه‌معنایی دارد؟ می‌توان آن را  از دید دو مورد بررسی قرار داد: فلسفه ‌هنر و دید دیگر به‌عنوان یک امر فرهنگی است که امر فرهنگی در واقع مجموعه‌ای از روش‌های نهادی، اقتصادی و سیاسی‌ای است که امروزه به‌یاری هم در ابعاد جهانی می‌کوشند تا از امور فرهنگی بیشترین سود را ببرند.

مبانی زیبایی شناسی

پیر سوانه/ محمدرضا ابوالقاسمی

ماهی

4000

این کتاب تلاشی است تا بواسطه تحلیل مهمترین مفاهیم زیبایی‌شناسی، چشم‌اندازهای گوناگون این رشته برای خواننده ترسیم شود.

شبهای روشن

فیودور داستایفسکی/سروش حبیبی

ماهی

2200

نویسنده در این داستان، مرزهای روشن وفاداری و خیانت و عشق را در هم‌ می‌ریزد و از رهگذر همین شگرد است که داستانش را روایت می‌کند. جالب این‌جاست تا پایان داستان نام هیچ‌کدام از شخصیت‌های مرد  داستان روشن نمی‌شود.

مجموعه بچه های بدشانس

لمونی اسنیکت/ نسترن پاشایی، رضا دهقان، زهرا زرکش، محبوبه مهاجری، امیر مهدی حقیقت

ماهی

مجموعه کامل 33700

مجموعه 13 جلدی ماجراهای بچه‌های بد شانس، زندگی‌نامه چند بچه بد شانس است به اسامی ویولت، کلاوس و سانی بودله که پدر و مادرشان در آتش سوزی وحشتناکی می‌میرند و قاتل خطرناکی به اسم کنت الاف قصد دارد ثروت آن‌ها را بالا بکشد.

مرگ مرموز در کلیسا

ژرژ سیمنون/آزیتا لسانی

مروارید

3900

در بخشی از داستان می‌خوانیم: هر دو نفر کاملاً به کنتس نزدیک و از بی حرکتی و سکون وی متعجب شده بودند و در انتظار مشاهده چهره ای بودند که دستهای گره کرده وی، آن را پوشانده بود. مگره با تعجب به شانه او تکانی داد. بدن زن لرزید، گویی توازن آن به هیچ چیز بند نبود، روی زمین غلتید و بی حرکت بر جای ماند. کنتس سنت فیاکر مرده بود،...

ملخ های حاصلخیر

اکبر اکسیر

مروارید

2500

در چهارمین دفتر شعر اکبر اکسیر با 80 قطعه شعر طنز آمیز رو به رو هستیم که از ویژگی های چون کوتاهی شعرها، طنز آمیز بودن، ملموس بودن و پرداختن به موضوعات جامعه و توجه به محیط زیست را در خود جای داده است.

دهانم بوی مریم می دهد

کیوان مهرگان

مروارید

3200

به اعتقاد این شاعر نوع نگاه عاشقانه در یک فرد است که او را به بلوغ می‌رساند و وی در این کتاب تجربیات و نگاهش را به این موضوع به نوعی نوشته‌است.

مردِ، مرد

رابرت بلای/فریدون معتمدی

مروارید

4000

این کتاب دست آورد 10 سال کار نویسنده با مردان در طی جلسه ها و همایش هایی است که او به آن ها کمک می کرد تا معنای ژرف رشادت و مردانگی را دوباره کشف کنند. معنایی که ورای عقاید و باورهای سطحی جامعه امروزی آن ها است.

ماجراهای شرلوک هلمز

آدریان کانن دویل/رامین آذربهرام

مروارید

2700

در این کتاب ۶ داستان با نام‌های «ماجرای هفت ساعت»، «ماجرای جوینده طلا»، «ماجرای قماربازان مومی»، «ماجرای معجزه درهای گیت»، « ماجرای بارونت سیه چرده» و «ماجرای اتاق مهر و موم شده» منتشر شده است.

 هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =