به گفته رییس پلیس راهور ناجا در عین حال آنجایی که پای حقوق مردم در میان است نه ما و نه رسانه‌ها نباید کوتاه بیایند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نصب کیسه هوا باید در سال جاری اجرایی شود، گفت: پایان امسال خودروهای تولیدی یا مصوبه نصب کیسه هوا را اجرا کرده‌اند و یا اینکه شماره‌گذاری آنها مسدود شده است.

سردار اسکندر مومنی با تاکید بر اینکه کشوری در دنیا نیست که موضوع ترافیک آن حل شده اما قانون آن اصلاح نشده باشد، گفت: خوشبختانه با اجرای قانون جدید بازدارندگی تخلفات رانندگی به میزان قابل توجهی افزایش یافت اما در عین حال قصد داریم در سال آینده نیز اصلاحاتی در خصوص این قانون انجام دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت استانداردهای ایمنی در صنعت خودروسازی کشور، گفت: نباید فرقی بین سازنده خودرو و سایر تولید‌کنندگان در کشور باشد، لذا همه باید ملزم به رعایت استانداردها در صنعت خود باشند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در صنعت خودروسازی کشور انحصار وجود دارد، گفت: به دلیل نبودن رقابت، نظارت باید در این صنعت بیش از سایر صنایع اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که می‌خواهیم قانون را اجرا کنیم فشارهایی از سوی بخش‌های مختلف به پلیس وارد می‌شود، گفت: قطعا پلیس دیگر در این خصوص کوتاه نمی‌آید و یا باید قانون عوض شود و یا آنکه پلیس آن را اجرا کند.

رییس پلیس راهور ناجا یکی ازمسایل مطرح و مشکلات مردم را موضوع بیمه دانست و گفت: در سال 87 مصوب شد که حداکثر سقف بیمه‌ای پرداختی بدون کروکی پلیس 5/1 میلیون تومان شود اما سرانجام اخیرا توانستیم این مصوبه را اجرایی کنیم،‌ اما هنوز هم در این راه مشکلاتی وجود دارد و نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان اعلام می‌شود که این مشکلات باید رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه هرگز به دنبال تعریف از پلیس راهور نیستیم و این انتظار را از رسانه‌ها نداریم، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که یک نفر در تصادفات کمتر کشته شود و از نقد منصفانه و سازنده استقبال می‌کنیم.

وی بر ضرورت توسعه امداد و نجات در کشور تاکید کرد و گفت: متاسفانه هم‌اکنون 49 درصد تلفات تصادفات یا در مسیراست و یا در مراکز درمانی که قطعا مسوولان ذیربط باید در این خصوص فکری اساسی کنند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    خوشبختانه با اجرای قانون جدید بازدارندگی تخلفات رانندگی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.این یعنی چی خبر؟میشه تفسیرش کنید
  • بدون نام DE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    بعد از تصادف مادرم را از پنجره پرشیا مدل 89 سفید بیرون کشیدم .مردم آمدند ومشغول بررسی اوضاع بودم صدائی از قسمت فرمان اتوموبیلم شنیدم نگاه کردم دیدم ایر بگ وسط فرمان عمل کرد.(قابل توجه ناظرین بر تولید محترم)
  • بدون نام DE ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    بعد از تصادف مادرم را از پنجره پرشیا مدل 89 سفید بیرون کشیدم .مردم آمدند ومشغول بررسی اوضاع بودم صدائی از قسمت فرمان اتوموبیلم شنیدم نگاه کردم دیدم ایر بگ وسط فرمان عمل کرد.(قابل توجه ناظرین بر تولید محترم)
  • behzad IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    1 0
    شرکت های خودرو سازی ایران نماد فساد و رانت مستقیم هستند تا کی باید مردم با مال و جانشان به این شرکت ها سوبسید بدهند مگه یارانه ها قطع نشد پس گمرک را باز کنید تا مردم کمتر بمیرند تلفات این شرکت ها با جنگ برابری میکند
  • بدون نام US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    وقتی تو کشور ما کیسه هوا رو جزء آپشن ماشین میزارن،دیگه چی میشه گفت بعدشم عمرا تمام ماشین ها تا آخر سال کیسه هوا نصب کنند و اون موقع همین شما خبر از تمدید مهلت نصب کیسه هوا می دهید
  • چه فرقی مینکه IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    ماه وقتی نمی توانیم خودرو ایمن تولید کنیم و جاده استاندارد نداریم چرا اینقد به مردم فشار می آوریم و قانونی ارا اجرای میکنیم که به وضعیت و امکانات جامعه هم خوانی ندارد خودرواشغال تولید میکنیم و مردم مجبور میکنیم یعنی مجبورن بخرند به قیمت بهترین خودروهای دنیا بابا افغانی ها خودروهای ایران رانمی خرند
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام.ایربگی که در زمان مناسب عمل نکنه و فقط دکوری هست به چه درد میخوره..میگن خانه از پایبند ویران است خواجه در حفظ نقش ایوان است.
  • بدون نام IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اقایی که کوتاه نمیاد/تقصیر کسایی که باقرض وانت ثبت نام کردن بعضیاشم تحویل گرفتن تاکاسب باشن از کجا بیارن اقساط اینو پرداخت کنن .خودتون چند لحظه جای کسی بگذارید که فکرش اینه که لقمه نانی در بیاره تامحتاج نامرد نباشه ...شمارش معکوس کم شدن بیمه روهم داشته باشید.