کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب «همین و همان» از مجموعه کتاب‌های مرغک اثر علی خدایی را به تازگی منتشر و روانه بازار کتاب کرده ‌است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «همین و همان» اثر علی خدایی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی «الف» (دوره پیش از دبستان) با قیمت 3 هزار تومان منتشر شده است. این کتاب با تصاویری ساده و قابل فهم و بدون داشتن هیچ کلامی، تلاش می‌کند تا کودکان با پیشینه‌های گوناگون و سطح سواد مختلف، از یک کتاب واحد لذت ببرند.

همین و همان

در این کتاب تصویری بدون کلام، تصویر‌ها به تنهایی داستان را بیان می‌کنند. کودکان از داستان سازی در این کتاب، لذت خواهند برد و این روش مناسب، مهارت گفتاری و شنیداری آنان را تقویت می‌کند. از آنجا که کودکان به هنگام تماشای کتاب‌های تصویری بدون کلام، برای پی بردن به معنای کنش‌ها باید دقت کنند، در نتیجه، تفکر خلاق و سواد دیداری آن‌ها نیز تقویت می‌شود.

پیش‌تر نیز کانون، از مجموعه کتاب‌های مرغک، کتاب «خودت پیدا کن!» با طراحی و اجرای سمانه قاسمی، کتاب «گربه کوچه ما» اثر کلر ژوبرت، کتاب «لاک پشت ترسو» اثر میترا مسیحا و ... را منتشر کرده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =