روزنامه تهران امروز نوشت:

پس از آنکه شرکت Apple که به نوعی غول بازار دیجیتال به حساب می‌آید اقدام به ساخت و تولید صفحه‌ای به نام iPad کرد دیگر شرکت‌های دیجیتالی هم بر آن شدند تا به سبک خود دست به تولید تبلت بزنند.شرکت اپل طبق روال معمول، کارایی و کیفیت را در نظر گرفت و بدون توجه به قیمت تمام شده تبلت‌هایی را روانه بازار کرد که همگی بالای یک‌میلیون تومان قیمت دارند.

اما دیگر شرکت‌ها در این مسیر در کنار کیفیت متعادل‌سازی قیمت را هم مد نظر قرار دادند. همچنین این شرکت‌هایی که هر کدام در تولید کالای دیجیتال زبردست هستند امکانات و کارایی‌های مختص به شرکت خود را در آن قرار دادند.

برای مثال شرکت سونی در ساخت تبلت‌های خود کیفیت و رزولوشن بالای تصویر و تجهیز این تبلت‌ها به دوربین با کیفیت را مد نظر قرار داد.به‌خاطر متعادل‌سازی قیمت‌ها توسط شرکت‌هایی از قبیل Acer، Asus، blackberry، HTC و Samsung حالا این تبلت‌ها در کشور با استقبال خوبی مواجه شده‌است.

به گفته فروشنده‌ها اکنون تبلت‌های Acer و Samsung در فروش از دیگر شرکت‌ها پیشی گرفته‌اند. همچنین خبرهایی در خصوص ورود تبلت‌های چینی به بازار کشور شنیده‌ شده‌است که قیمت آنها از 400 هزار تومان شروع و تا 800 هزار تومان هم پیش می‌رود.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    3 0
    ايران شده زباله دوني مخصوص چين معلومه وقتي ميبينه ملت فقط ميخرن و براش سود داره اين كار و انجام ميده واقعا تا كي جنس چيني دولت ميگه تقصيره بازرگانهاي ايرانيه شايد اين آقايونه بازرگان به جاي خوراكي سم بيارن پخش كنن همرو بكشن پس نقش دولت و دستگاه‌هاي نظارت چي هست تا كي ميخوان سكوت كنند؟
  • پروفسور حاج سید حسین متفاوت IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    3 0
    متاسفانه بازار دیجیتال ایران متولی دلسوز ندارد و ثروت ملی به تاراج میرود.