حوادث ظهر دوشنبه 24 مرداد 1390:

عربده کشی اراذل و اوباش در یکی از محلات پایتخت/ 12 خودرو تخریب شد

مهر نوشت: بامداد امروز چهار نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات تهران اقدام به عربده کشی و تخریب اموال عمومی کردند و پیش از حضور پلیس از محل متواری شدند.اهالی کوچه مقدم فر در خیابان دیالمه ساعت 3 بامداد امروز در پی عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش سراسیمه از خانه های خود خارج شده و متوجه تخریب خودروها از سوی تعدادی فرد ناشناس شدند.

یکی ازاهالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: چهار مرد نقاب دار ابتدا اقدام به عربده کشی و حریف طلبی کرده و سپس با قداره، قمه و شمشیر 12 خودروی پارک شده را تخریب کردند. وقتی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدیم آنها به وسیله دو موتورسیکلت فرار کردند.این شاعد عینی ادامه داد: پس از تخریب خودروها ماموران کلانتری بهارستان وارد عمل شده و یک زن فاحشه را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند. همچنین پسر جوانی که در پشت بام خانه این زن مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد. این فرد مدعی بود حادثه امروز توسط اسی شلنگ از اراذل و اوباش نامدار محله خزانه رخ داده است.

وعده سر خرمن به عشق فیلم‌ها!

تهران امروز نوشت: ماموران اداره کل انتظامی و اجراییات شهرداری پلیس پیشگیری پایتخت، فردی را که تحت عنوان فیلمساز، اقدام به اخاذی کرده را شناسایی و دستگیر کردند.  بر پایه این گزارش، دو خانم روز گذشته با مراجعه به ماموران اداره کل انتظامی و اجراییات شهرداری پلیس پیشگیری پایتخت که مشغول به انجام ماموریت و گشت زنی در پارک لاله بودند،اظهار داشتند فردی با معرفی خود به عنوان فیلم ساز تلویزیونی اقدام به اخاذی از آنها کرده است.   شاکیان ادامه دادند: این فرد با اغفال آنان و پیشنهاد بازی کردن‌شان در تلویزیون،مبلغ 45 هزار تومان از آنها گرفته است.   در این خصوص با راهنمایی مالباختگان، متهم که از قرار معلوم هر روز با این عنوان در پارک مذکور قدم می‌زده و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کرده است، توسط ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.   متهم به نام « رضا» ضمن انتقال به کلانتری در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اقرار کرد.

 

 حرف‌های متفاوت دختر 16 ساله درباره قتل پدر

حدود دو ماه قبل اهالی منطقه‌ای در شرق تهران شاهد حضور چندین ماشین پلیس و آمبولانس در مقابل آپارتمانی در اطراف خانه خود بودند.آنها جنازه غرق در خون یکی از همسایگان خود را دیدند که توسط ماموران پزشکی قانونی داخل آمبولانس گذاشته شد.

دقایقی بعد همسایه‌ها شاهد انتقال مونا دختر 16ساله مقتول به پلیس آگاهی بودند. مونا البته تنها نبود چرا که مادرش نیز همراه وی بود.آنچه که در این میان جلب توجه می‌کرد دستبندی بود که بر دستان این دو نفر زده شده بود.شایعاتی هم که شنیده می‌شد حاکی از ارتباط این دو نفر با این قتل بود.

اعترافات مونا

مونا نه سعی در پنهان کردن این قتل داشت و نه می‌توانست این کار را انجام دهد. همه چیز حاکی از آن بود که وی پدر خود را با چاقو از پا درآورده است.در حالی که بدن مقتول کاردآجین شده بود گزارش پزشکی قانونی حاکی از مرگ مقتول بر اثر ورود 17 ضربه چاقو به بدن وی داشت.مونا اعتراف کرد که به همراه ملیحه مادر خود، علی پدرش را از پا درآورده است. مونا به کارآگاهان اداره دهم پلیس گفت: از پدرم متنفر شده بودم و تصمیم داشتم او را بکشم. برای همین با مادرم هماهنگ کرده و تصمیم به کشتن وی گرفتیم.روز حادثه مقداری مرگ موش تهیه کرده و در آبمیوه وی ریختیم تا به این وسیله نقشه خود را اجرا کنیم اما تاثیری نداشت و پدرم فقط کمی حالش بد شد. بعد مقداری مرگ موش در غذای او ریختیم ولی باز هم پدرم خورد و دچار دل درد شد ولی نشانه‌ای از اینکه بخواهد بمیرد نبود.بعد از گذشتن دقایقی که از مرگ وی ناامید شدیم مادرم با چاقو به سمت وی هجوم برده و ضربه‌ای را به شکم وی زد. پدرم که متوجه نقشه ما شده بود خود را به سمت آیفون رساند تا از مردم کمک بخواهد که من قبل از اینکه وی موفق به این کار شود خود را به او رسانده و با واردکردن ضربات متعدد چاقو به بدن وی، او را کشتم.

اظهارات ضدونقیض درباره جنایت

با تایید این اظهارات توسط ملیحه، کارآگاهان در جست‌وجوی انگیزه این جنایت برآمدند.به همین خاطر مونا بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. دختر نوجوان مدعی شد که پدر خود را به خاطر مشاهده فراوان فیلم‌های مستهجن کشته است. وی به ماموران گفت: پدرم علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های‌ مستهجن داشت و من از این کار وی نفرت داشتم به همین خاطر هم او را کشتم. ماموران اما در بازرسی از خانه مقتول هیچ فیلم مستهجنی پیدا نکردند به همین خاطر این ادعای دخترک رد شد. مونا در بازجویی بعدی گفت پدرش را به خاطر تحت فشار گذاشتن برای قطع رابطه با پسری جوان کشته است.ماموران این پسر را پیدا کرده ولی با انجام تحقیقات متوجه شدند مونا دو سال قبل با این پسر دوست شده بوده و مقتول نیز این موضوع را فهمیده بوده است. اما وی به دخترش گفته بود می‌تواند این رابطه را ادامه دهد ولی فعلا در سن ازدواج نیست و وقتی بزرگ‌تر شد می‌تواند درباره ازدواجش با این پسر تصمیم بگیرد. بنابراین این فرضیه نیز رد شد. ملیحه، مادر مونا هم با بیان اینکه من دلیلی برای قتل شوهرم نداشتم و فقط به توصیه مونا این کار را کردم برپیچیدگی موضوع افزود.در حال حاضر مونا تحت بازجویی قرار دارد تا انگیزه جنایت وی مشخص شود.

 

باج 300 میلیون تومانی کارگر اخراجی

جوانی که پس از اطلاع از اخراجش اقدام به ربودن فرزند صاحبکارش کرد، دستگیر شد. چندی پیش ماموران انتظامی در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.   ماموران پس از حضور در موقعیت شروع به ثبت اظهارات شاکی کردند که وی گفت: چند ماه قبل جوانی را به اصرار یکی از همسایگانم در کارگاهم به عنوان کارگر استخدام کردم که پس از گذشت چند هفته متوجه اعتیادش شدم و تصمیم به اخراج وی گرفتم.   شاکی ادامه داد: روز جاری نامبرده در نبود ما در منزل به سراغ دختر بچه 6 ساله‌ام رفته، او ربوده و متواری شده است و از بعد از ظهر با تماس‌های متعدد و درخواست مبلغ 3 میلیارد ریال مرا تهدید می‌کند که اگر با درخواستش موافقت نکنم فرزندم را می‌کشد.   ماموران پس از ثبت شکایت شاکی و تشکیل پرونده بلافاصله با کسب دستورات قضایی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که سرانجام پس از چند روز تلاش از طریق ردیابی تلفن متهم، موفق به شناسایی محل اختفای وی شده و دستگیرش کردند.   متهم 28 ساله پس از اعتراف به جرم خود در بازجویی‌های به عمل آمده گفت: زمانی‌که متوجه تصمیم شاکی مبنی بر اخراجم شدم نقشه‌ای کشیدم تا از طریق ربودن فرزند وی پول مورد نیاز برای زندگی‌ام به دست آورم که موفق نشدم. متهم از سوی مقام قضایی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    6 0
    5 تا مرد اربده کشیدن یک زن دستگیر شده ؟!!!!!...
  • بدون نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    3 0
    خدا آخر عاقبت مردم رو ختم به خیر کنه