ایسنا نوشت:

صمد مرفاوی شکست مس مقابل استقلال را به تقلب و امدادهای غیبی استقلالی ها مربوط دانست.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از شکست دو بر یک خانگی تیمش مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ما در این بازی کیفیت فنی خوبی از خود ارائه دادیم و بازیکنان دستورات ما را در زمین پیاده کردند، در واقع بهتر از استقلال بودیم اما خیلی تعجب کردم که در این بازی به استقلال باختیم.
مرفاوی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این بازی را باختیم، ما موقعیت های خوبی داشتیم، در واقع بازی را ما کردیم اما آن‌ها بردند. برای خود من عجیب بود که با این بازی خوبی که انجام دادیم چرا باید به استقلال ببازیم.
وی با مربوط دانستن پیروزی استقلال به امدادهای غیبی گفت: استقلال تنها دو موقعیت داشت و هر دوی آن‌ موقعیت ها به گل تبدیل شد. آن‌ها در کل بازی از سوی ما تحت فشار بودند، بازی را ما کردیم اما استقلال با تقلب برد. اما هر کسی تقلب می‌کند بالاخره دستش رو می‌شود.
سرمربی مس در ادامه گفت:‌ فشار بازیها خیلی زیاد است و ما برای بازی بعد مقابل نفت آبادان هم تنها یک روز وقت داریم، اما شرایط ما روز به روز بهتر شود.
مرفاوی درباره درگیری خود با محسن بیاتی نیا پس از آنکه مهاجم تیمش گل مس را به ثمر رساند، گفت: من پس از آنکه بیاتی نیا گل زد به او گفتم زودتر توپ را وسط زمین ببرد تا بازی سریع‌تر آغاز شود، با او درگیر نشدم و فقط به او تذکر دادم که اگر بازی را زودتر شروع کنیم شاید ما هم از طریق امدادهای غیبی به گل برسیم!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =