تهیه‌کنندگان سریال «بازی تاج و تخت» اعلام کردند پخش این سریال تا زمانی که جرج آر.آر. مارتین به نوشتن ادامه دهد ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران شبکه اچ‌بی‌او قصد دارند این مجموعه تا آنجا که ممکن است با مجموعه کتاب‌های مارتین همخوان باشد و تا زمانی که او به نوشتن سری کتاب خود ادامه دهد، ساخت و پخش این سریال ادامه دارد.

ریچارد پله‌پر یکی از مدیران شبکه در نشست سالانه انجمن منتقدان تلویزیونی گفت مارتین از اقتباس تلویزیونی کتابش بسیار راضی است. او گفت: «حقیقت این است که وقتی می‌بینی او چقدر از ساخت سریال به هیجان آمده یعنی اینکه ما موفق بوده‌ایم. به او گفته‌ایم تا وقتی بنویسد ما هم سریال را ادامه می‌دهیم.»

مارتین چنان از این مجموعه خرسند بود که فیلمنامه یکی از قسمت‌ها را خودش نوشت. دیوید بنیف و دن ویس، دو نویسنده‌ای هستند که کار اقتباس از سری کتاب‌های مارتین را برعهده دارند و بارها گفته‌اند از «طرفداران پروپاقرص» او هستند.

مایکل لومباردو، مدیر برنامه‌ریزی این شبکه ضمن اعتراف به نخواندن کتاب‌ها گفت: «نمی‌دانم این سریال کجا تمام می‌شود، خیلی لذت‌بخش است که بگویی این سریال تا 10 سال دیگر پخش می‌شود و تمام جنبه‌های کتاب‌ها را در بر می‌گیرد. هنوز نمی‌دانیم سریال چند فصل خواهد شد.»

فصل اول «بازی تاج و تخت» با احتساب پخش مجدد حدود 25 میلیون نفر بیننده داشت. این مجموعه براساس سری کتاب‌های «آواز آتش و یخ» مارتین ساخته شده که تاکنون شش جلد آن منتشر شده و کتاب اول «بازی تاج و تخت» نام دارد.

هر قسمت این سریال بیش از دو میلیون نفر بیننده داشت، پله‌پر در این مورد گفت: «به نظرم این مجموعه مخاطبان را غافلگیر کرد. آمار بینندگان گواه این گفته است. منتظر فصل جدید هستیم.»

لومباردو در خاتمه با اشاره به اهمیت طرفدران کتاب گفت: «ما از رابطه طرفداران کتاب و مجموعه آگاه هستیم و به آن احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم سریال در ادامه مسیر کتاب باشد..»

تولید فصل دوم سریال شروع شده است. کتاب دوم «برخورد پادشاهان» نام دارد. این سریال در 13 رشته نامزد جایزه امی شده است.

این مجموعه ماجرای ند استارک و خانواده‌اش در سرزمین «هفت امپراطوری» است. پادشاه که دوست نِد است از او می‌خواهد دست راست او شود. ند با کراهت می‌پذیرد، اما توطئه نزدیکان شاه و آماده شدن رقبایش برای جنگ به قیمت جان او تمام و خانواده‌اش در وضعیت خطرناکی گرفتار می‌شود.

بازیگر نقش ند استارک شان بین بریتانیایی است که مرگ او بسیاری از تماشاگران را غافلگیر است. با توجه به ذات فانتزی سریال بسیاری منتظر بازگشت و زنده شدن او در فصل دوم هستند.

ام‌ات‌وی / 28 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    1 0
    مرسی از اطلاع رسانی