ناشرانی چون «ماهی، مروارید، معارف، افق، علمی فرهنگی و سوره مهر» با «ثروت انقلابی، هنر عشق ورزیدن، مجموعه پرسش و پاسخ دانشجویی، جانستان کابلستان، بیداری غرب، دا و ...» پرفروش‌های بازار کتاب در هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب های «ثروت انقلابی، کجا می روی» از نشر ماهی؛ «چگونه با کودکم رفتار کنم، هنر عشق ورزیدن، کوری، هزارخورشید تابان» از انتشارات مروارید؛ «مجموعه پرسش و پاسخ دانشجویی شماره9(ماه مبارک رمضان)، مجموعه پرسش و پاسخ دانشجویی شماره 17(احکام روزه)، مهارت های زندگی خانوادگی در آیینه آیات و روایات، بچه های محله تو و من، آیین همسرگزینی» از نشر معارف؛ «بیداری غرب، اندیشه و زبان مقالات شمس، زندگی و آثار خوشنویسی استاد امیرخانی، احصاء علوم فارابی، آسمانی ها، آموزه مهدویت در عرفان اسلامی» از انتشارات علمی فرهنگی؛ «ماجراهای اسپایدرویک، نفحات نفت، زیرخاکی، جانستان کابلستان، مجموعه جان کلام، اختراع هوگوکابلر، تب 64 درجه جادوگر خوشگله» از نشر افق و «من و کتاب، دا، حافظ هفت، رجعت سرخ ستاره، آنا هنوز هم می خندد، تلاوت، حدیث انقلاب» از انتشارات سوره مهر در هفته اول مردادماه در لیست پرفروش های پایتخت قرار داشتند.
جدول زیر در گفت‌وگوی خبرنگار خبرآنلاین با ناشران ذکر شده،‌ بدست آمده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.  

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

ثروت انقلابی

الوین تافلر، هایدی تافلر
رضا امیر رحیمی

ماهی

15000

نویسندگان در این کتاب به موضوع ثروت انقلابی یا به تعبیری به نظام ثروت پرداخته‌اند. آنها معتقدند برای اینکه ثروت ـ اقتصاد پولی و غیرپولی ـ انقلابی محسوب شود باید گذشته از کمیت، در کیفیت خلق‌شدن، تقسیم‌شدن، به گردش در آمدن، خرج شدن، اندوختن و به کار افتادن نیز متحول شود.

کجا می روی

هنریک سینکیویچ
حسن شهباز

ماهی

15000

داستان ‌کجا می‌روی؟‌ یک داستان پرماجرا و طولانی‌ست. حوادث آن بر مبنای واقعیات ‌و قهرمانان تاریخی‌ست. قهرمانان این داستان، بیش‌تر شخصیت‌های شناخته‌شده‌ تاریخ رم در زمان فرمان‌روایی نرون هستند.

چگونه با کودکم رفتار کنم

دکتر گاربر/ شاهین خزعلی

مروارید

4400

این راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان نوشته شده است. نویسندگان این کتاب عبارتند از یک روانشناس، یک مشاور آموزش و یک آموزگار که همگی خود پدر و مادرند.

هنر عشق ورزیدن

اریک فروم
پوری سلطانی

مروارید

3900

مطالعه این کتاب برای کسانی که دستورالعمل ساده‌ای برای هنر عشق ورزیدن می‌جویند٬ کاری یأس‌آور خواهد‌بود بر عکس٬ در این کتاب نشان داده‌خواهد‌شد که عشق احساسی نیست که هر کس٬ صرف‌نظر از مرحله بلوغ خود٬ بتواند به آسانی بدان گرفتار شود.

کوری

ژوزه ساراماگو
اسدالله امرایی

مروارید

8000

ساراماگو در این رمان از کوری آدم‌ها نوشته است. در این رمان هاله‌ای سفید رنگ بعد از کور شدن افراد مقابل چشمانشان ظاهر می‌شود و..

هزارخورشید تابان

خالد حسینی/ پریسا سلیمان‌زاده و زیبا گنجی

مروارید

6900

این کتاب ماجرای عشق بین دختری به نام لیلا و پسری به نام طارق است که در جنگ از هم جدا شده و بعد از سال‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند. همچنین زندگی دختر دیگری را که هووی لیلا بوده نیز در این داستان بیان می‌شود که نامشروع بدنیا آمده و در آخر زندگی لیلا را نجات می‌دهد.

مجموعه پرسش و پاسخ دانشجویی /9(ماه‌رمضان)

گروه مولفان

معارف

3900

در این مجموعه سعی شده است به پرسش های متداول در خصوص ماه مبارک رمضان پاسخ داده شود. همچنین راه‌های استفاده بهتر از فرصت ماه مبارک رمضان ارایه شده است.

مجموعه پرسش و پاسخ دانشجویی/17(احکام روزه)

سید مجتبی حسینی

معارف

1300

در این کتاب احکام روزه مطابق با نظر 10تن از مراجع تقلید ارایه شده است.

مهارت های زندگی خانوادگی در آیینه آیات و روایات

زهرا آیت اللهی

معارف

3800

این کتاب در شش فصل نگارش یافته که فصل اول به تشکیل خانواده و همسر، فصل دوم به روابط همسران، فصل سوم به اقتصاد خانواده، فصل چهارم به گستره خانواده، فصل پنجم بهداشت خانه و تغذیه خانواده و در نهایت فصل ششم به بحران در خانواده می پردازد.

بچه‌های محله تو و من

مهدی مطلبی

معارف

2000

مجموعه‌ای از خاطرات زندگی‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس که به دنبال نشان دادن دست‌یافتنی بودن فضایل اخلاقی مانند صبر و ایثار است. خاطراتی خواندنی که در مراسم هفتگی «شبی با شهدا» نقل شده است.

آیین همسرگزینی

علی نصیری

معارف

2400

همسرگزینی جدیدترین اثر در حوزه ازدواج جوانان است که با رویکردی دینی و اجتماعی به بررسی مشکلات پیش‌روی جوانان در امر ازدواج می‌پردازد.

بیداری غرب

ویلیام هاردی مک نیل/ مسعود رجب نیا

علمی فرهنگی

2500

نوبسنده در این کتاب به تفسیر انتشار تمدن در جامعه های پیرامون بین النهرین، نخستین مرحله و پیشرفت تمدن جهان میهنی در خاورمیانه پرداخته است.

اندیشه و زبان مقالات شمس

جواد مرتضایی

علمی فرهنگی

5500

این کتاب اندک کوششی است برای آشنایی علاقمندان عرفان ایرانی و دوستداران شمس با گوشه‌هایی از اندیشه‌های ناب این اعجوبه تبار انسانی و برخی ویژگی‌های زبانی وی...

زندگی وآثار خوشنویسی استاد امیرخانی

کاوه تیموری

علمی فرهنگی

45000

مطالعه‌ای تحلیلی درباره یکی از خوشنویسان نامدار و صاحب سبک در خط نستعلیق است که در دوره فعلی خوشنویسی کشور تحولات زیبایی‌شناختی چشمگیری به نام او رقم خورده است.

احصاء العلوم فارابی

حسین خدیو جم ابونصر محمد بن محمد فارابی

علمی فرهنگی

2500

این کتاب دایره المعارف گونه‌ای است از علوم و معارف که با زبانی ساده و شیوا هر یک از علوم را توضیح داده و شاخه‌های آن را بر شمرده است.

آسمانی ها

ژان ماری گوستاو لوکلزیو/ محمد رضا محسنی

علمی فرهنگی

2500

زندگی دو کودک با تجربه‌ای دگرگون می‌شود: پتیت کروا، دخترک کور، در پی پرتوی آبی، در سیری درونی و اعجاب‌انگیز زیبایی جهان را کشف کرد. جایی دیگر، در روستایی روی تپه، گاسپر رهایی در زندگی چوپانی را تجربه می‌کند.

آموزه مهدویت در عرفان اسلامی

محمد امین صادقی اُرزگانی

علمی فرهنگی

2200

در این کتاب جلوه‌ای از سیمای نورانی حضرت مهدی (عج) ضرورت و جایگاه حضرت مهدی (عج) در نظام خلقت، مهدی (عج) و ولایت الهی، جلوه‌ای از اسرار غیبت و برکات ظهور آن حضرت با رویکرد عرفانی مورد بحث قرار گرفته است.

ماجراهای اسپایدرویک

تونی دیتر لیزی و هالی بلک/ محمد قصاع

افق

3000

دنیایی پر از جن و پری و بختک و موجودات عجیب و غریب؛ سه‌تا بچه‌ معمولی یعنی جارد، سیمون و ملوری را به سوی خود می‌کشاند. همه‌چیز در این دنیا اتفاق می‌افتد، اما برای هیچ‌کس باورکردنی نیست؛ حتی برای مادر.

نفحات نفت

رضا امیرخانی

افق

4800

امیرخانی در «نفحات نفت» که با دیدی انتقادی به مدیریت نفتی در کشورمان نوشته است، آورده که «نفت همان دولت است و دولت همان نفت... دولت تا نفت دارد، خطری تهدیدش نمی‌کند! و این‌گونه، اقتصاد دولتی و مدیر سه‌لتی ساخته می‌شود.»

زیرخاکی

مجید قیصری

افق

2800

این کتاب مجموعه‌ای از ۸ داستان با محوریت جنگ است و مانند آثار قبلی این نویسنده بیشتر به احوالات انسان‌ها در مقابله با جنگ می‌پردازد.

جانستان کابلستان

رضا امیرخانی

افق

6500

رضا امیرخانی در جانستان کابلستان سفر کوتاه اما پرماجرایش به افغانستان را روایت می کند. پرسه در خاک همسایه فرصتی است برای نگاه کردم دوباره به ایران، اتفاقات تازه و آینده پیش رو.

مجموعه جان کلام

مجموعه نویسندگان

افق

کل مجموعه 28600

مجموعه «جان کلام» شامل بیش از 200 کتاب کم‌حجم در موضوعات مختلف نظیر فلسفه و اندیشمندان قدیم و جدید است که تاکنون هشت عنوان از این مجموعه با دریافت حق کپی‌رایت از انتشارات آکسفورد در ایران منتشر شده‌اند. عنوان‌های «انقلاب کبیر فرانسه»، «مغز»، «فسیل‌ها»، «سیاست بریتانیایی»، «فوکو»، «بارت»، «انگلس» و «ژورنالیسم» از جمله آثار منتشر شده این مجموعه‌اند.

اختراع هوگوکابلر

برایان سلزنیک/ رضی هیرمندی

افق

8500

هوگو پسرکی یتیم است که میان دیوارهای ایستگاه شلوغی در پاریس زندگی می کند. عموی سنگدلش او را تنها گذاشته و او به علتی، باید از دیدها مخفی بماند. اما انگار دنیای او مثل چرخ دنده ساعت هایی که از آن ها مواظبت می کند با زندگی دختری کتابخوان و عجیب و پیرمردی بداختلاق در ارتباط است.

تب 64 درجه جادوگر خوشگله

فریبا کلهر

افق

2500

جادوگر روی دماغش زگیل گنده نداشت. به جلیقه اش شصت تا سنجاق قفلی نزده بود. دندان های دراز و کرم خورده نداشت و لابه لای موهایش فضله موش نبود. تنش معطر بود و هر کس او را می دید عاشقش می شد. اما مگر تا آن روز کسی او را دیده بود که عاشقش بشود؟

من و کتاب

دفتر برنامه‌ریزی انتشارات سوره مهر

سوره مهر

1200

این کتاب در شش فصل اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، نقد وضع موجود، چه باید کرد، دست نوشته‌ها و دست‌خط به بیان دیدگاه‌های آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون مبحث کتاب پرداخته است.

دا

سیده اعظم حسینی

سوره مهر

11000

این کتاب خاطرات راوی از روزهای آغازین جنگ و روزهای حمله ارتش بعثی عراق به خرمشهر و مقاومت های مردمی در این شهر را روایت می کند.

حافظ هفت

اکبر صحرایی

سوره مهر

7900

حافظ نمادی از شیراز است و هفت هم نماد مراحل هفت گانه سیر عرفا و رمز محافظان رهبر انقلاب در سال 60 و در زمان ترور... این کتاب کاملا به اتفاقات سفر 9 روزه رهبری به شیراز پرداخته است.

رجعت سرخ ستاره

محمد علی معلم

سوره مهر

2300

این کتاب مجموعه مثنوی و عزلیات شاعر است که نخستین بار در سال 1360 منتشر شد.

آنا هنوز هم می خندد

اکبر صحرایی

سوره مهر

1300

این کتاب مشتمل بر 44 داستان کوتاه است. هریک از داستان‌های این کتاب، مستقل‌اند و به خودی خود داستان کوتاه محسوب می‌شوند، اما در مجموع یک داستان بلند را تشکیل می‌دهند.

تلاوت

قادر طهماسبی

سوره مهر

2400

«تلاوت» یک اثر معرفت شناسانه است که در 14 اپیزود روایت می شود. داستان درون و بیرون دنیای انسان را بررسی می کند. به همین دلیل است که عشق زمینی و عشق آسمانی در کنار هم پرداخته شده‌است و به مرور داستان را به نقطه مشخصی می رساند که از منظر هستی شناسی اوج رمان محسوب می شود.

حدیث انقلاب

تولید دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری

سوره مهر

5300

مجموعه سخنرانی های شمس‌آل‌احمد در این کتاب با دو عنوان کلی «آزادی و مرزهایش» و «استقلال فرهنگی» آمده است که مرحوم آل احمد به بررسی جایگاه فردی خود در حوادث انقلاب و بعد از آن می‌پردازد.

 هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

صفحه جدید خبرآنلاین(ویژه پرفروش‌های بازار نشر) را اینجـــــــا مشاهده فرمایید.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =