24 آنلاین نوشت:

پس از انتشار خبر دستمزد فیلمنامه‌نویس «مختارنامه»، محمد بیرانوند نویسنده این مجموعه در یادداشتی نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

اعتراض این نویسنده بیشتر به مطلبی است که از قول نویسنده یک روزنامه صبح منتشر شده بود و نویسنده «مختارنامه» را «بیرانوند» دانسته بود و سهمی برای حسن میرباقری قائل نشده بود.

او در این یادداشت نوشته است: «روزنامه‌های ما روزی‌نامه شده‌اند به عوض آن‌که مصلحانه در پی ختم دعواها و محکم‌تر کردن وحدت و دوستی‌ها باشند، آتش بیاران معرکه و در کار موش‌دوانی و در کوره اختلاف این حزب و آن حزب این گروه و آن گروه سیاسی و این فرد و آن فرد دمیدن هستند، تو گوئی میراث‌داران فرّخی یزدی‌های بزرگ ماجراجویان خاله زنک کوتوله‌ای شده‌اند که موذیانه در پشت رایانه‌های خویش در پی ارضای منویات و عقده‌های شخصی خویش هستند.

یادداشت کامل نویسنده «مختارنامه» را می‌توانید اینجا  مطالعه کنید.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیکا سهرابی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    0 0
    بی شک بیرانوند با احاطه ای که بر هنر درام دارد نویسنده ای در سطح جهانی است قدر زحمت کشان چون او را بدانیم بعنوان ایرانی افتخار میکنم که هموطن شما هستم جناب بیرانوند به امید موفقیتتان اجرتون با سالار شهیدان
  • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    بيچاره نويسنده اي كه مجموعه اي به اين بزرگي رو نوشته اونهم سال 83 5 ميليون داده اند زياده؟ فوتباليستهاي ما هم كه دو پول بازي نميكنند سالي 350ميليون ميگرند كمه؟ روزنامه و مطبوعات بايد به اينها گير بدند نه به هنر نويسند ه ها كه اين هنر ارزشمند را به يادگار گذاشتند پولي نيست