۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲

«ماهی، قدیانی، ققنوس، افق، مروارید و نیستان» با «بچه های بدشانس، تو هم می‌توانی، جانستان کابلستان، یک لب و هزار خنده، جودی و پدر، عشق و پسر» پرفروش‌های بازار کتاب در هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب‌های «دالان بهشت، سمفونی مردگان، تاریخ فلسفه غرب، افغانستان/مجموعه ملل» از انتشارات ققنوس؛ هم خونه از انتشارات پرسمان، «روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس» از انتشارات نور و نار؛ «پدر، عشق و پسر» از انتشارات نیستان، «365 جمله الهام بخش» از انتشارات قانون مدار؛ «گزیده اشعار مهدی اخوان ثالث، چگونه با کودکم رفتار کنم و یک لب و هزار خنده» از انتشارات مروارید؛ «جانستان کابلستان، زیرخاکی، مجموعه جان کلام، مجموعه جودی و اختراع هوگوکابلر» از نشر افق؛ «مجموعه بچه های بدشانس، مجموعه جونی بی جونز و آمریکا» از نشر ماهی و «تو هم می توانی، آیینه در کربلاست، مجموعه آن شرلی، 72 داستان حسنی و می‌بینم، یاد می گیرم» از انتشارات قدیانی در هفته چهارم تیرماه در لیست پرفروش های پایتخت قرار داشتند. جدول زیر در گفت‌وگوی خبرنگار خبرآنلاین با ناشران ذکر شده،‌ بدست آمده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام کتاب

نویسنده/

مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

دالان بهشت

نازی صفوی

ققنوس

8500

داستان‌ زندگی‌ دختری‌ که‌ بنابه‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می‌کند، خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد و...

هم خونه

مریم ریاحی

پرسمان

7000

داستان زندگی دختر جوانی به نام یلدا است که بنا به خواست پدرخوانده خودبه نام حاج رضا به صورت شش ماهه موقتا با پسر او شهاب ازدواج می کند تا مانند دو همخونه در کنار هم زندگی کنند و در مقابل ثروت پدر به صورت نصف نصف بینشان تقسیم شود.

سمفونی مردگان

عباس معروفی

ققنوس

4200

برادری‌ است‌ که‌ تلاش‌ می‌کند تا پا جای‌ پای‌ پدر بگذارد؛ پدری‌ مستبد و تمامیت‌خواه‌. و بردار دیگر شاعر و روشنفکر، جوانی‌ که‌ نماد نسل‌ روشنفکران‌ معاصر ایران‌ است‌.

روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس

عرفان نظرآهاری

نور و نار

2500

این کتاب دربرگیرنده 18 شعر نیمایی است که رویکردی به معنا و عشق و عرفان دارد. نگاهی امیدوار به حیات انسانی، توجه به نظام هستی و خالق آن و تعداد زیاد نشانه‌هایی که به گونه‌ای به دغدغه‌‌های ذهنی شاعر در جست‌وجوی حقیقت دلالت می‌کنند، از ویژگی‌‌های این کتاب است.

تاریخ فلسفه غرب

رجینالد هالینگ‌دی/

عبد‌الحسین آذرنگ

ققنوس

4200

(تاریخ فلسفه غرب) کتابی است موجز و مختصر که برای شناسانیدن فلسفه غرب به نوآموزان فلسفه نوشته شده و نیز به عنوان متن درسی و کمک درسی دانشگاهی، شماری از دانشجویان را، از رشته‌های مختلف، با اصول و سیر اجمالی فلسفه غرب آشنا ساخته است.

پدر، عشق و پسر

سید مهدی شجاعی

نیستان

2200

این کتاب نحوه شهادت حضرت علی اکبر (ع) از زبان اسب آن حضرت را برای مادر ایشان (لیلا) بیان می‌کند. «عقاب» ـ مرکب حضرت علی اکبر (ع) ـ برای لیلی از اتفاقاتی که برای فرزندش افتاده حکایت جانسوزی را روضه‏خوانی می‌‏کند.

365 جمله الهام بخش

صابر تفرشی

قانون مدار

950

کتاب نیم جیبی شامل 365جمله کوتاه درموضوعات تربیتی روانشناسی اخلاقی ازدانشمندان بزرگ جهان وبرای کلیه افراد جامعه مناسب است هر روز زندگی را با یک راز مهم آغاز کنید.

افغانستان/مجموعه ملل

لورل کورنا/فاطمه شاداب

ققنوس

3500

مجموعه ملل امروز انتشارات ققنوس درپی به دست دادن دیدگاهی کلی درباره هریک ازکشورهاست وخوانندگان با مطالعه هرکدام ازجلدهای این مجموعه با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ وضعیت اقتصادی- اجتماعی وسیاسی کشوری خاص آشنا می شوند.

گزیده اشعار مهدی اخوان ثالث

مهدی اخوان ثالث

مروارید

3900

مهدی اخوان ثالث؛ از شاعران معاصر ایران است که پس از نیما با رعایت اصول شعر نو و پیروی از ویژگی های وزنی و عروضی شعر نیمایی، توانست یکی از بهترین پیروان نیما یوشیج باشد.

چگونه با کودکم
 رفتار کنم

دکتر گاربر/شاهین خزعلی

مروارید

4400

این راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان نوشته شده است. نویسندگان این کتاب عبارتند از یک روانشناس، یک مشاور آموزش و یک آموزگار که همگی خود پدر و مادرند.

یک لب و هزار خنده

عمران صالحی

مروارید

3500

کتاب مجموعه ای از داستان ها ، نوشته ها و .... در سبک طنز و فکاهی از طنزنویسان ایرانی به انتخاب آقای صلاحی می باشد.

جانستان کابلستان

رضا امیرخانی

افق

6500

رضا امیرخانی در جانستان کابلستان سفر کوتاه اما پرماجرایش به افغانستان را روایت می کند. پرسه در خاک همسایه فرصتی است برای نگاه کردن دوباره به ایران، اتفاقات تازه و آینده پیش رو.

زیرخاکی

مجید قیصری

افق

2800

این کتاب مجموعه‌ای از ۸ داستان با محوریت جنگ است و مانند آثار قبلی این نویسنده بیشتر به احوالات انسان‌ها در مقابله با جنگ می‌پردازد. «زیرخاکی، جیرجیرک، ایستگاه ۷ و مردان شب» نام برخی داستان‌های این کتاب جدید قیصری است.

مجموعه جان کلام

مجموعه نویسندگان

افق

کل مجموعه 28600

مجموعه «جان کلام» شامل بیش از 200 کتاب کم‌حجم در موضوعات مختلف نظیر فلسفه و اندیشمندان قدیم و جدید است که تاکنون هشت عنوان از این مجموعه با دریافت حق کپی‌رایت از انتشارات آکسفورد در ایران منتشر شده‌اند. عنوان‌های «انقلاب کبیر فرانسه»، «مغز»، «فسیل‌ها»، «سیاست بریتانیایی»، «فوکو»، «بارت»، «انگلس» و «ژورنالیسم» از جمله آثار منتشر شده این مجموعه‌اند.

مجموعه جودی

مگان مک دونالد/ محبوبه نجف خانی

افق

هر کدام از کتاب های مجموعه 3800

مجموعه ای 8 جلدی که خواننده در آن شاهد شیرین‌کاری‌های دختری به نام جودی است.

اختراع هوگوکابلر

برایان سلزنیک/ رضی هیرمندی

افق

8500

هوگو پسرکی یتیم است که میان دیوارهای ایستگاه شلوغی در پاریس زندگی می کند. عموی سنگدلش او را تنها گذاشته و او به علتی، باید از دیدها مخفی بماند. اما انگار دنیای او مثل چرخ دنده ساعت هایی که از آن ها مواظبت می کند با زندگی دختری کتابخوان و عجیب و پیرمردی بداختلاق در ارتباط است.

مجموعه بچه های بدشانس

لمونی اسنیکت/

نسترن پاشایی، رضا دهقان، زهرا زرکش، محبوبه مهاجری، امیر مهدی حقیقت

ماهی

مجموعه کامل 33700

مجموعه 13 جلدی ماجراهای بچه‌های بد شانس A Series of Unfortunate Events، زندگی‌نامه چند بچه بد شانس است به اسامی ویولت، کلاوس و سانی بودله که پدر و مادرشان در آتش سوزی وحشتناکی می‌میرند و قاتل خطرناکی به اسم کنت الاف قصد دارد ثروت آن‌ها را بالا بکشد.

مجموعه جونی بی جونز

باربارا پارک/امیر مهدی حقیقت

ماهی

مجموعه کامل 13500

مجموعه 10 جلدی جونی بی جونز درباره دختری به همین نام است که در هر کتاب، اتفاقاتی برای او می‌افتد.

آمریکا

فرانسیس کافکا/‌
علی اصغر حداد

ماهی

6500

آمریکا ماجرای زندگی پسری 16 ساله به نام کارل روسمان است که در نوجوانی خدمتکار خانه‌ شان به او سوءقصد می‌کند و خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند که برای رقم زدن آینده‌ای بهتر و جلوگیری از بی‌آبرویی، او را به آمریکا نزد دایی‌اش بفرستند.

تو هم می توانی

نانامی اسانو/
حسین فتاحی

قدیانی

مجموعه کامل 12000

مجموعه‌ کتاب‌های‌ «تو هم‌ می‌توانی» با توجه‌ به‌ مهم‌ترین‌ مسائل‌ کودکان‌ ـ در جریان‌ رشد و یادگیری‌ ـ تهیه‌ شده‌است. در این‌ کتاب‌ها، به‌ مسواک‌ زدن‌ دندان‌ها، سلام‌ کردن‌ بچه‌ها، آموزش‌ نظم‌ و ترتیب‌ به‌ آنها، لباس‌ پوشیدن‌ بچه‌ها، فواید غذاها و میوه‌ها، و دستشویی‌ رفتن‌ بچه‌ها پرداخته‌ شده‌ است‌.

آیینه در کربلاست

محمدرضا سنگری

قدیانی

14000

کتاب «آینه در کربلاست» ترکیبی است از روایت، تطبیق، تحلیل و تذکر، این کتاب سیر تاریخی حوادث و رویدادها و چگونگی و چرایی واقعه عاشورا را با استناد به منابع و مآخذ دوره‌های گوناگون بیان می‌کند.

مجموعه آن شرلی

ال. ام مونتگمری/
سارا قدیانی

قدیانی

کل مجموعه 50000

در این کتاب، آن شرلی در قالب یک دختربچه ۱۱ ساله، پا به گرین گیبلز می‌گزارد. ماریلا و متیو کاتبرت، خواهر و برادری مزرعه‌دار هستند و صاحب گرین گیبلز محسوب می‌شوند. آنها تصمیم می‌گیرند سرپرستی پسربچه ۱۰-۱۱ ساله‌ای را به عهده بگیرند اما ...

72 داستان حسنی

محمدرضا شمس، محمدرضا یوسفی، مژگان شیخی

قدیانی

2500

این کتاب در پایان کتاب فارسی دوم ابتدایی به عنوان کتاب مناسب معرفی شده و دانش آموزان را با ضرب المثلهای شیرین فارسی آشنا می کند.

می بینم، یاد می گیرم

لی چن ون جینگ/ زیر نظر واحد ترجمه و ویرایش انتشارات

قدیانی

کل مجموعه حدود 5000

کتاب ‌های‌ مجموعه می بینم یاد می گیرم‌ به‌ صورت‌ جداگانه‌ و همچنین‌ به‌ شکل‌ مجموعه‌ یک‌ جلدی‌ موجود است‌. هریک‌ از این‌ کتاب‌ها حاوی‌ تصاویری‌ جذاب‌ و متنوع‌ و شرح‌ ساده‌ و مختصری‌ از انواع‌ میوه‌ها و سبزی‌ها، وسایل‌ خانه، اعداد و مفاهیم‌، شکل‌ها و رنگ‌ها، حیوانات و ماشین‌، کشتی‌ و هواپیما است‌.

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

صفحه جدید خبرآنلاین(ویژه پرفروش‌های بازار نشر) را اینجـــــــا مشاهده فرمایید.

 291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =