ایسنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: فردی که به عقرب موتورسوار معروف شده بود و با ورود به مجتمع های مسکونی یا تجاری به زنان تعرض می کرد، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به دستگیری «م.ص» که با شگرد خاص به زنان تعرض می‌کرد، گفت: این فرد که به عقرب موتورسوار معروف شده، با شناسایی اماکن تجاری یا مسکونی خلوت و در زمان مشخص با کلاه و ماسک بهداشـتی وارد این اماکن شده و نیت شیطانی خود را عملی می کرد.

یدالله موحد افزود: این فرد به این بهانه که توسط مأمورین تحت تعقیب است، برای لحظه‌ای ترحم فرد را برانگیخته و به محض ورود و با اطمینان قبلی از تنهایی سوژه با اسلحه سرد یا سلاح گرم قلابی وی را تهدید و به وی تعرض کرده و سپس محل را ترک می کرده است.

موحد یادآور شد: پنهان کردن صورت به وسیله ماسک بهداشتی و کلاه زمینه شناسایی این مجرم را توسط مردم یا افراد مورد تعرض به حداقل رسانده بود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از طرح چندین شکایت و گزارش مردمی، رسیدگی و کشف این جرم در دستور کار کمیته ویژه ای متشکل از مسئولان قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت تا اینکه نامبرده که از موتور سیکلت برای انجام جرم استفاده می کرد، از طرف مأمورین شناسایی و پس از تعقیب و گریز و اصابت گلوله به پای وی زخمی و دستگیر شده است.

وی یادآور شد: این مجرم تاکنون به چندین فقره تعرض نسبت به بانوان اقرار کرده و انجام تحقیقات و مقدمات رسیدگی و محاکمه وی در دستور کار جدی دستگاه قضایی است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =