مروری بر حوادث صبح ایران در چهارشنبه 29 تیر 1390

دزد مسلح، طلافروش و مشتری‌ها را گروگان گرفت
روزنامه جام‌جم نوشت: مرد مسلحی که به انگیزه سرقت وارد یک طلافروشی در محله چهاردانگه در جاده ساوه شده و با گروگان گرفتن 2 مرد مشتری، صاحب مغازه را نیز زخمی کرده بود، هنگام فرار از سوی ماموران انتظامی اسلامشهر به همراه همدستش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان تهران و البرز گفت: پیش از ظهر دیروز مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اسلامشهر تماس گرفت و از سرقت مسلحانه مغازه طلافروشی همسایه‌اش خبر داد.
دقایقی بعد ماموران با حضور در محل حادثه ـ منطقه چهاردانگه ـ و تحقیق متوجه شدند، مرد مسلحی وارد مغازه طلافروشی شده و صاحب مغازه و 2 مرد مشتری را به گروگان گرفته است. با جمع‌بندی اطلاعات اولیه، ماموران محل را محاصره کردند و با اخطار به مرد گروگان‌گیر خواستند تا با رها کردن گروگان‌ها، تسلیم شود.
تهدیدهای مرگبار دزد مسلح 
سردار اکبرشاهی افزود: در همین موقع مرد مسلح که خود را در محاصره پلیس می‌دید، با تهدید به مرگ گروگان‌ها از ماموران می‌خواست از محل دور شوند. عملیات روانکاوانه پلیس همچنان ادامه داشت تا این‌که صدای شلیک گلوله از درون مغازه طلافروشی همه را وحشت‌زده کرد. 
در پی این تیراندازی ماموران دوباره از دزد مسلح خواستند بی‌آن‌که به گروگان‌ها آسیبی برساند، تسلیم شود، اما گروگانگیر بی‌آن‌که به اخطارهای پلیسی توجهی کند، اقدام به شلیک چند گلوله دیگر کرد. 
دستگیری متهم پیش از فرار 
به این ترتیب، ماموران پس از محاصره محل به در ورودی طلافروشی نزدیک شدند و هنگامی که گروگانگیر با بالا بردن کرکره مغازه قصد فرار داشت، در حلقه محاصره پلیس گرفتار و پس از خلع سلاح شدن دستگیر شد.
ماموران با حضور در مغازه طلافروشی متوجه شدند، مرد طلافروش هدف شلیک گلوله دزد مسلح قرار گرفته و از ناحیه پا زخمی شده است. به این ترتیب مرد زخمی به بیمارستان منتقل و متهم و 2 مرد مشتری مغازه ـ گروگان‌ها ـ به پلیس آگاهی اسلامشهر منتقل شدند. 
گروگان‌ها از حادثه گفتند 
فرمانده انتظامی استان تهران و البرز تصریح کرد:‌ در تحقیق از گروگان‌های نجات‌یافته معلوم شد آنها برای خرید طلا وارد مغازه طلافروشی شده‌اند که دقایقی بعد مردی ناگهان وارد مغازه شده و کرکره‌های مغازه را پایین آورده است. در همین موقع مرد طلافروش با اعتراض به وی علت حضورش را سوال کرده که مرد غریبه سلاحی را به سمت آنها نشانه رفته است.
در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، مرد مسلح با تهدید به مشتریان به قتل از مرد طلافروش ‌خواسته تا طلاهای موجود درون مغازه را روی پیشخوان قرار دهد که صاحب مغازه از این کار خودداری کرده و قصد به صدا درآوردن زنگ خطر را داشته است که مرد مسلح متوجه شده و او را با شلیک گلوله زخمی کرده است.اکبرشاهی خاطرنشان کرد: با تحقیق مقدماتی از متهم، دقایقی بعد دیگر همدست او نیز که با محاصره محل در بیرون طلا فروشی حضور داشت دستگیر شد
اکبرشاهی اعلام کرد: در بررسی و تحقیق مشخص شد مرد مسلح 8 فقره سابقه کیفری دارد.  

 

آخرین فریادهای راننده بونکر قبل از مرگ
روزنامه جام‌جم نوشت: یک خودروی بونکر پس از تصادف با یک خودرو و برخورد با تیرچراغ برق، یک باب مغازه و یک خانه مسکونی متوقف شد و راننده آن در این حادثه کشته شد.
ساعت 21 شامگاه دوشنبه مردی با سامانه 125 آتش‌نشانی طرقبه مشهد تماس گرفت و از تصادف یک خودروی بونکر با 3 دستگاه خودرو، یک منزل مسکونی و یک باب مغازه خبر داد.
ماموران با حضور در محل حادثه ـ منطقه طرقبه ـ مشاهده کردند، راننده بونکر در جریان حادثه در دم جان باخته است. به این ترتیب جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. 
با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد، شهروندان بسیاری در محل حادثه در رفت و آمد بودند که صدای فریادهای مردی را شنیده‌اند. در همین موقع متوجه شدند راننده بونکر نمی‌تواند به درستی خودرویش را کنترل کند و از مردم می‌خواهد از مقابل راه وی دور شوند.   
در مرحله بعدی معلوم شد، راننده برای این‌که باعث کشته شدن شهروندان نشود به سختی خودروی بونکر را به سمت خودروهای پارک شده در خیابان منتقل می‌کند و پس از در هم کوبیدن یک خودروی وانت، منحرف شده و با تخریب تیر چراغ برق همچنان به مسیرش ادامه می‌دهد تا این‌که پس از برخورد با یک مغازه و یک خانه متوقف می‌شود. 
سروان رحیمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی طرقبه مشهد گفت: ماموران آتش‌نشانی و راهنمایی و رانندگی با حضور در محل حادثه عملیات نجات را آغاز کردند، اما راننده بونکر بر اثر شدت خونریزی فوت کرده بود.  
بررسی اولیه کارشناسان راهنمایی و رانندگی در محل حادثه حاکی از آن است که راننده بونکر با سرعت بالایی در حرکت بوده و به خاطر نقص در سیستم ترمز خودرو نتوانسته آن را کنترل کند و این حادثه رخ داده است. 

 

جنایت به خاطر 90 هزار تومان
روزنامه جام‌جم نوشت: مرد مغازه‌دار وقتی موفق به دریافت طلب 90 هزار تومانی از بدهکارش نشد، او را با ضربه مشت به ناحیه سر کشت.
روز یکم تیرماه یکی از پرستاران بیمارستان لبافی‌نژاد تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مرد جوانی در این محل خبر داد.
دقایقی بعد با حضور ماموران کلانتری 102 پاسداران در بیمارستان و تحقیق از کارکنان آنجا معلوم شد، شب گذشته زن و شوهری، مرد جوان را که پسرشان بوده، به بیمارستان آورده‌اند اما تلاش پزشکان موثر واقع نشده و مرد جوان به نام داوود، بر اثر شدت صدمات وارده به ناحیه سر جان باخته است. 
با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، والدین مرد جوان به اداره دهم پلیس آگاهی احضار شدند و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. 
با تحقیق از والدین جوان فوت شده، آنها به پلیس گفتند پسرمان با مرد غریبه‌ای درگیر شده و پس از کتک خوردن بدحال شده و از محل کارش که یک آژانس خودرو بوده به خانه آمد. روز بعد دوباره بدحال شد که وی را بیمارستان آوردیم، اما خیلی دیر شده بود. 
با ثبت اظهارات والدین جوان کشته شده، ماموران همکاران وی را به پلیس آگاهی احضار کردند و در تحقیق از این افراد معلوم شد، روز حادثه داوود ـ مقتول ـ در حال تمیز کردن خودرویش بوده که راکب یک موتورسیکلت به وی نزدیک شده و پس از مشاجره و گلاویز شدن با وی، با مشت محکم به سر همکارشان کوبیده و با سوار شدن به موتورسیکلت فرار کرده است. 
با اطلاعات به دست آمده در مرحله بعدی عامل جنایت که یک خوار بار فروش است دستگیر و در شعبه 10 پلیس اگاهی اعتراف کرد به دلیل طلب 90 هزار تومانی از مقتول با او درگیر شده و این جنایت رخ داده است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد. 

 

دزد ناشی اتوبوس شرکت واحد دزدید
روزنامه جام‌جم نوشت: جوان سارقی که با سرقت اتوبوس شرکت واحد با سرعت سرسام‌آور در حال فرار بود، به علت ناتوانی در کنترل خودرو پس از درهم کوبیدن یک خودروی عبوری، اتوبوس را واژگون کرد.
در ساعات پایانی روز دوشنبه، ماموران انتظامی از سرقت یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی باخبر شدند. در پی این گزارش مشخص شد، فرد سارق با ورود به پایانه آزادی در فرصتی که به دست آورده، با سرقت اتوبوس از محل متواری شده است.
در حالی که تحقیق در این زمینه شروع شده بود، دقایقی بعد رانندگان عبوری در جاده مخصوص کرج با مشاهده تصادف اتوبوس با یک دستگاه خودرو و سپس واژگونی هر دو وسیله نقلیه، موضوع را به آتش‌نشانی اطلاع دادند.
با عزیمت ماموران ایستگاه 34 آتش‌نشانی به محل، مشخص شد اتوبوس واژگون شده همان خودرویی است که از پایانه غرب تهران سرقت شده است و جوان سارق به علت عدم توانایی در کنترل اتوبوس، پس از برخورد با یک خودروی پراید، به دلیل برخورد با جدول و درخت کنار جاده هر دو وسیله را واژگون کرده است.
با امدادرسانی از سوی ماموران آتش‌نشانی، راننده خودروی پراید و 2 شهروند دیگر که در پی این تصادف آسیب دیده بودند، به مراکز درمانی انتقال یافتند. 
با دستگیری سارق اتوبوس و انتقال وی به کلانتری، تحقیق در این باره آغاز شده است.  

 

 حادثه آتش سوزی در قطار تهران - مشهد
روزنامه خراسان نوشت: آتش سوزی در یکی از واگن های قطار تهران - مشهد موجب وحشت مسافران و بروز مشکلاتی برای آنان شد.
یک قطار مسافربری صبح دیروز با ۳۷۰ مسافر از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود که در ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه و پس از عبور از شهر شاهرود در حوالی ایستگاه میامی دچار آتش سوزی شد.
این آتش سوزی که در واگن شماره ۲ قطار رخ داد باعث توقف قطار در خارج از ایستگاه شد. ابتدا مأموران قطار با کپسول های اطفای حریق اقدام به خاموش کردن آتش کردند اما به علت گسترده تر شدن آتش مأموران آتش نشانی میامی وارد عمل شدند و آتش را خاموش کردند.
در این حادثه یک واگن به طور کامل سوخت اما به هیچ یک از مسافران آسیبی وارد نشد.
در همین رابطه مدیرکل راه آهن شمال شرق گفت: علت آتش سوزی در قطار در حال بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.
محمدصادق برزنونی گفت: ساعت ۱۱ و ۳۸ دقیقه واگن شماره ۲ قطار ترن ست تهران - مشهد در حدفاصل ایستگاه های گیلان و بکران شاهرود آتش گرفت که با تلاش مأموران آتش نشانی میامی در ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه این آتش سوزی مهار شد. 
مسافران این قطار با قطارهای ترن ست بعدی و قطار محلی شاهرود - مشهد به مشهد اعزام شدند.
در همین حال تعدادی از مسافران این قطار نیز ماجرای آتش سوزی و حوادث بعد از آن را تشریح کردند. صنوبری یکی از مسافران گفت: ما وجود بوی گازوئیل و خرابی کولرهای قطار را به مسئولان قطار گزارش دادیم اما آن ها گوش نکردند. وقتی آتش سوزی اتفاق افتاد مسئولان قطار ابتدا سعی داشتند مسافران را در قطار نگه دارند و اقدام به اطفای حریق کنند اما اعتراض مسافران باعث شد تا آن ها مسافران را از قطار خارج سازند. مسافران تا حدود ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه در بیابان منتظر خاموش شدن آتش و روشن شدن تکلیف خود ماندند. پس از پایان آتش سوزی مسافران با قطار دیگری به ایستگاه بکران منتقل شدند و در آنجا تنها حدود ۱۶۰ نفر از مسافران در قطاری که به سمت مشهد حرکت می کرد سوار شدند و با تحمل سختی های زیادی به سمت مشهد به راه افتادند.
نریمان مرتاض یکی دیگر از مسافران در حالی که روی پله یکی از ورودی های قطار نشسته بود گفت: بیشتر مسافران به صورت ایستاده در راهروها و یا در رستوران قطار دوم جای داده شدند. در حالی که ترن ست ساعت ۶ و ۲۶ دقیقه از تهران حرکت کرده بود و حدود ۱۹ شب به مشهد می رسید، به مسافرانی که دچار حادثه شدند ناهار داده نشد و فقط با یک بطری آب از آنان پذیرایی شد. 

 

اعترافات قاتل ریز اندام مردآهنین ایران
روزنامه خراسان نوشت: قاتل ریز اندام روح ا... داداشی قوی ترین مرد جهان که گفته می شود ۵۵ کیلو وزن دارد گفت: بعد از جنایت فهمیدم کسی را که با چاقو زده ام روح ا... داداشی بوده است.
متهم در اعترافات اولیه خود این طور گفت: شب حادثه، به همراه دو نفر از دوستانم داخل یک پراید در حال حرکت بودیم که پشت چراغ قرمز آینه خودروی مان با آینه خودروی آزرای مرد تنومندی برخورد کرد.
وی افزود: بینمان درگیری لفظی پیش آمد. وقتی چراغ سبز شد شروع به حرکت کرد ولی ما که از برخورد وی ناراحت شده بودیم او را تعقیب کرده و در خیابان پونه که مکانی نسبتاً خلوت بود جلوی او پیچیدیم. وقتی وی پیاده شد و من جثه او را دیدم آن قدر ترسیدم که بی اختیار دستم به چاقو رفت. آن قدر از هیکل وی ترسیده بودم که بی اختیار چند ضربه چاقو به او زدم وقتی روی زمین افتاد و دیدم خون زیادی از گلوی وی در حال ریختن است و مردم نیز با خبر شده اند بلافاصله آنجا را ترک کردم. بعد از این جنایت بود که تازه فهمیدیم کسی که او را با چاقو زده ام «روح ا... داداشی» قوی ترین مرد ایران است. 
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    غلط كردي دوست دارم هر سه نفرشون رو بيارن تو مالك تا به سزاي عملشون خود مردم برسن
  • سينا IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    چقدربهموقع.به خداكمترازاعدام حقتان نيس
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    آره جون خودت ،به نظر من باید هر سه تاشونو اعدام کرد تا عبرت باقی اینجور افراد تو جامعه بشن
  • Sohrab DE ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    Benazare man etefaghan edam nemitooneh rahe hal bashe. un vase taRSESH AZ CHAGHOO ESTEFADEH KARD VA CHO 17SALESHE NBAYAD EDAM BESHE. marhoom DADASHI bayesti baradarane be un nojavanan tazakor midad va be polis etela midid.
  • امیر IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    در جواب به سهراب جون باید بگم حالا خدایش اگه هیکل داداشی رو داشتی یه بچه سوسول میومد مزد به اینه ماشینت ارشادش میکردی!!!!! تازه اگه داداشی هم ارشادش میکرد اون بچه قرتیا ول میردن حرفا میزنیا داش.
  • شاهین الف NL ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    مشکل پراخاشگری.بی ادبی.تندخویی. قانون گریزی.سرکشی نسل جدید و سوم انقلاب با اعدام و شلاق حل نمیشود. باید برای درمان این نسلی که قرار است فردایمان را بدست انها بسپاریم کار فرهنگی انجام دهیم.عدم تخلیه نیروی جوانی در مکان های ورزشی و تفریحی و مهیا نبودن این امکانات برای تمامی اقشار جامعه با سطوح مختلف درامدی ت و شهرستان های مختلف و عدم ممنوعیت حمل سلاح سرد در کشور در اینگونه بحران ها بی تاثیر نیست.
  • میلاد IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    والا تو این دو سه روز انقد تو این روزنامه ها حرفای ضدو نقیض زدن که ما نفهمیدم بخاطر برخورد اینه دعواشون بالا گرفته یا بخاطر دعوای یک ماه پیش که داداشی توش شرکت داشت و یه نفر کشته شده
  • بدون نام IT ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    یعنی توو ایران هر موقع آینه ماشین دو نفر به هم می خوره باید فحش داد و دعوا کرد و کشت ؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    هر سه تاشون باید اعدام بشن
  • مبهوت IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    مهم نيست اوني كه چاقو خورده مرحوم داداشي قهرمان بدن سازي بوده او نيز يكي از شهروندان است ، مهم اينه كه هر لحظه اين اتفاق براي هر شهروندي ممكنه بيفته تا حالا هر كسي كه قاتل شده به سزاي عملش رسيده مگه نه؟ به نظر شما چرا سن جرمقتل و دزدي و فساد به زير 20سال كشيده شده ؟
  • امين IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 1
    از مسئولين تقاضا دارم اين نامرد رو بدن دست مردم تا خودشون حكم رو صادر و اجرا كنن
  • زهره IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    کارشون هیچ توجیحی نداره باید روزی هزار بار آرزوی مرگ کنن کم کسی رو نکشتن
  • حامد IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    .....!متاسفم
  • امسد US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    اعدام کمه باید با شکنجه کشته بشن بی شرفها
  • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    متاسفم برای این شرایط که هر کسی می تونه چاقو حمل کنه توی جیبش..از دست دادن داداشی تاوان شرایط وحشتناک کشورمون هست...اگر اونا قاتل داداشی رو قصاص نکنن مردم باید این کار رو بکنن مگر اینکه اینقدر بی غیرت باشن که قهرمانشون براشون از یک آدم بی فرهنگ چاقو به دست بی ارزش تر شده باشه..انتقام گرفتنی هست سکوت نکنین
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    به کجا میریم جامعه ایران تا به حال اینقدر نا امن نشده بود
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    حتما سه تا قاتل روح الله باید اعدام بشن اگه این مرتیکه 100 کیلو بود که یک شهر را خراب می کرد
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    چه جامعه ای !!! چه وضعیتی!!!! این آدم همونه که تو مدرسش هر روز دعای فرج میخوندن اااا!!!!! چشمای " مهدی " موعود گرمه گرمه . . . و مسببب به اینجا کشیده شدن این جامعه کیه؟!!!!! متاسفم برای روح اله . . . روحش شاد . . .
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    قتل داداشی کاملا برنامه ریزی شده است باید علاوه بر این سه نفر عاملان اصلی اعدام بشن
  • مهندس علیزاده PA ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    1 0
    سلام . من اهل کرج هستم . توی کرج همه روح اله رو دوست داشتن. وقتی عکس روح اله رو توی خیابونهای کرج روی ماشین مردم میبینم دلم خون میشه.امیدوارم مسئولین بجای بی راهه رفتن دنبال راهی باشن تا این اتفاقات غم انگیز دیگه پیش نیاد. روح اله داداشی پهلوان کل مردم ایران بود و هست خدایش بیاموزد
  • یاور IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا متاسفم چرا که همیشه بعلت طرز فکر غلط وزودنگریهای ما ایرانیها تروخشک با هم میسوزندبین این سه نفر فقط یکی مجرم وقاتل واقعی است که طببق اعترافاتش در آن لحظه از ترس این اقدام وحشتناک را انجام داده وممیبایست مجاززات شود ولی دونفر دیگر چرا باید مجازات شوند. همین جا بعنوان یکی از دوستان صمیمی مرحوم زنده یاد به خانوااده آن مرحوم تسلیت گفته وآرزوی شادی روحآن پهلوان مرحوم رادارم . یا حق
  • یاور IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا متاسفم چرا که همیشه بعلت طرز فکر غلط وزودنگریهای ما ایرانیها تروخشک با هم میسوزندبین این سه نفر فقط یکنفر مجرم وقاتل واقعی است که طبق اعترافاتش در آن لحظه از ترس این اقدام وحشتناک را انجام داده وممیبایست مجازات شود ولی دونفر دیگر چرا باید مجازات شوند. همین جا بعنوان یکی از دوستان صمیمی مرحوم زنده یاد به خانوااده آن مرحوم تسلیت گفته وآرزوی شادی روح آن پهلوان مرحوم رادارم . یا حق.
  • یاور IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا متاسفم چرا که همیشه بعلت طرز فکر غلط وزودنگریهای ما ایرانیها تروخشک با هم میسوزندبین این سه نفر فقط یکنفر مجرم وقاتل واقعی است که طبق اعترافاتش در آن لحظه از ترس این اقدام وحشتناک را انجام داده وممیبایست مجازات شود ولی دونفر دیگر چرا باید مجازات شوند. همین جا بعنوان یکی از دوستان صمیمی مرحوم زنده یاد به خانوااده آن مرحوم تسلیت گفته وآرزوی شادی روح آن پهلوان مرحوم رادارم . یا حق.
  • بدون نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    ...یاور،از کجا معلوم تو هم با این سه نفر هم دست نبودی. این قتل از پیش طراحی شده بوده و پشت این جنایت کسانی دیگری هستن که دستور قتل رو صادر کردن.
  • مدرسي US ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    ما انسان هستيم . افتخارمون مسلماني ماست . آخه اين چه طرز فکريه که دو نفر بي گناه که جرم ان ها حضور در پرايد بوده و نقشي در درگيري نداشتند محاکمه و اعدام شوند !؟ اون هايي که ادعاي اعدام بي گناهان را دارند مطمئن باشند روزي هم خودشان در عين بي گناهي مسحق مجازات هاي سنگيني خواهند شد . دنيا خيلي کوچک است و انسان مکافات عمل و ديدگاه خود رو در همين دنيا خواهد ديد . کمي منطق داشته باشيد . نکنه يادتون رفته انسان هستيد .. !!!‌؟
  • بدون نام GB ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    مثل سگ دروغ میگه بی اختیار دستم رفت به چاقو . پس چرا ما بی اختیار دستمون به چاقو نمیره ؟
  • mamad IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا باید داداشی کشته بشه که مسولان بفهمند امنیت جامعه چقدره؟گیرم گرفتیدو اعدام کردید مطمعنید دیگه یه جوان شهرستانی که بخاطره بیکاری اومد تویه یه شهر بزرگ بدون آینده و بیکار بزه کار نشه و دنباله خلاف نره مشکل جامعه و تضادهاست تا وقتی واسه مردم فرهنگ سازی نکن وضع همینه و باید شاهد کشته شدن داداشی ها بشیم واعدام قاتلان
  • حامد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    8 0
    بيشعور عوضي وقتي ميبيني مرد تنومندي پشت ماشينه،گازشو ميگرفتي و ميرفتي.بذار اعدام كه شدي اونوقت ميفهمي كي رو كشتي.دوستان خواننده عذر ميخوام كه يه خورده تند نوشتم.بخدا دارم براي پهلوان داداشي ديوانه ميشم،روحش شاد
  • مجید IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    زودتر قاتل رو بفرستد پیش خود آقا روح ا... تا خودش اون دنیا باهاش تسویه حساب کنه
  • بدون نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    از مسئولين خواهش مي‌كنم حمل سلاح سرد را ممنوع كنند و به دقت اجرا نمايند. حمل اين گونه سلاح‌ها در داخل خودروها مد شده است و در اثر عصبانيت‌هاي آني، مورد استفاده قرار مي‌گيرد‌.
  • هستي IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    داداشي الان نمرد وقتي مرد كه اسم نامردي وناجوانمردي شد زرنگي
  • بدون نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    ما که فقط این بنده خدارو در تلویزیون دیدیم چیزی جز خنده رویی و شوخ طبعی ازش ندیدیم چطور امکان داره این ادم با کسی درگیری لفظی پیدا کنه الان میگه با 2 تا از دوستام بعد یکیش داداششه دروغگوی بدبخت هر2 دنیاتو به باد دادی خدا لعنتت کنه از مسئولین میخوام زجر کشتون کنن هر 3 نفرتونو
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    متاسفم باید به سزای اعمالشون برسند
  • بابک IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    حال که مشخص شد که این سه نامرد مرحوم داداشی را بی رحمانه سلاخی کردن باید هر سه تا را با بی رحمی سلاخی کنند تادل کرجی ها خنک بشه
  • عیسی احمدی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    پهلوان دوست داشنی زنده است. باید به فکر امنیت شهرهامون باشیم. انگار چاقو بر قلب من زده شد.
  • عیسی احمدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    آذربایجان پهلوانی روحین شاد. بو مصیبتی خانوادسینه و همشهری لرمه(زنجانرود و قزل اوزن اشاقلارینه) تسلیت دئیرم
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 0
    پخش مجدد مصاحبه مرحوم داداشی در برنامه صندلی داغ رو دیدم و بی اختیار اشک ریختم. اینجور به ناحق و نامردی وباسلاح سرد مردن نه حق اون بود نه هیچ کس دیگه. چه جوانمرد چه ناجوانمرد. روحش شاد.
  • ندا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
    0 0
    اين قاتلين حتما بايد قصاص بشن و اون دو نفر هم نبايد بي نصيب بمونند. همچين پهلواني مثل داداشي حالاحالا ها پيدا نميشه
  • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    فقر فر هنگی که همه ایران رو فرا گرفته باعث این حادثه شده ،خیلی از جوونای ما که الان چاقو توی جیبشونه دلیلش چی میتونه باشه!!! به جای نشون دادن فیلمهای بی ارزش و بی محتوا برنامه هایی باید ساخته بشه که فرهنگ کلی جامعه رو از همه جهات بالا ببره ،از اینکه اینها باید اعدام بشن شکی نیست ولی بعد از مدتی همه اینها فراموش میشه و حادثه های اینچنینی باز هم رخ میده تا فرهنگ جامعه اصلاح نشه روز به روز شاهد حوادث بیشتر و ناگوارتری خواهیم بود
  • ناصر IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    خدا لعنتشان کند امیدوارم با اعدام به طرز سگی به سزای عملشان برسند نامردهای پس فطرت لعنت بر پدر و مادر شان که اینها رو تربیت نکردند
  • عبدالخانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    این بی شرف باید اعدام بشه هرجای دنیا باشم میام تا توصورت خودش وبدر ومادر بدتر ازخودش تف کنم لعنت بر بدر ومادرت.
  • سعید IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    من امیدوارم با اعدام قاتل روح الله داداشی هر چه زودتر جامعه از وجود همچین انگل هایی پاک بشه
  • هلاله IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    یک کلام ختم کلام قتل داداشی عمدی بوده قاتلش باید اعدام شه
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
    0 0
    با اعدام قاتل دادشی فقط صورت مسئله پاک کردند و هیچ مشکی حل نمیشه و بزرگترین کمک به قاتل بود
  • نیما IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
    0 0
    من فکر میکنم داداشی هم کم از تختی نداشت وباید حتی بیشتر از تختی قهرمان ملی باشه .روحش شاد