فارس نوشت:

مدیر شبکه یک سیما از پخش مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» پس از پایان پخش سریال «مختارنامه» خبر داد.

مهدی فرجی درباره سریال انتخابی شبکه اول سیما پس از «مختارنامه» گفت: «در حال حاضر چند گزینه وجود دارد که در حال بررسی و ارزیابی آنها هستیم.»

او ادامه داد: «با پایان پخش سریال «مختارنامه» ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و ما در این مدت زمان سریال مناسبتی شبکه را پخش خواهیم کرد، برای جایگزین سریال «مختارنامه» نیز فعلا اصلی‌ترین گزینه ما مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» با محوریت زندگی شهید بابایی است.»

قرجی اظهار داشت: «در مقطعی که پخش سریال آغاز می شود، ما نزدیک به سالگرد شهادت شهید بابایی و هفته دفاع مقدس هستیم، به همین دلیل فرصت زمانی مناسبی است که این سریال را روی آنتن ببریم.»

او درباره اخباری که پیش از این مبنی بر پخش سریال «کلاه پهلوی» بعد از «مختارنامه» منتشر شده نیز تصریح کرد: «پخش سریال «کلاه پهلوی» نیز همچنان در دستور کار ما قرار دارد. البته با یک فاصله چند ماهه. در حقیقت سریال «شوق پرواز» روزهای جمعه و به جای «مختارنامه» روی آنتن می‌رود و حدود چند ماه بعد، پخش سریال «کلاه پهلوی» آغاز خواهد شد که این سریال در یک روز دیگر بجز جمعه‌ها پخش می‌شود.»

مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه یک سیما ساخته می‌شود. فرهاد توحیدی، مهدی محمدنژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.

در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی،‌ الهام حمیدی و ... ایفای نقش می‌کنند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    نگو تروخدا.وقتی سریال یوسف ع تموم شد همه سردر گم شدند حالا این تموم بشه ما باید چیکار کنیم.